Bultjes/luieruitslag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 19 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    M'n zoontje heeft sinds gisteren dit soort bultjes op z'n voetje.. Andere voetje minder. Ook heeft hij dit in het luiergebied maar dan niet zoals hij normaal gesproken heeft rondom de anus maar echt aan de zijkant van zijn billetjes, dus waar de luier zegmaar langs de bovenbeentjes loopt.
    Iemand enig idee wat dit is en of dit met elkaar te maken heeft..?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      2
  2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nog eentje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,9 KB
      Weergaven:
      0
  3. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Beginnende waterpokken? Zo zag het bij ons meisje dr ook uit.

4. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Ik lees mee, ons dochtertje heeft ook zoiets, maar dan op haar handje en op wangetje. Ga vanmiddag ook naar de ha

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oeiii.. :-/
    Oh laat maar even weten wat de ha zei! Ik kijk het nog even aan, als er meer bij komt ga ik ook. Geen idee of het idd waterpokken zullen zijn of wat anders?

6. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Volgens huisarts hebben we een onschuldig virusje, gaat vanzelf weer over... Ben benieuwd.

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dit is bij z'n billen/beentje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,8 KB
      Weergaven:
      2
  8. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Arme joch.... Die van ons had het ook op haar ruggetje, zeg maar waar luier stoopt + net een beetje onder en op haar beentjes een beetje / binnenkant ook waar de luier stopt. Deze waren wat lichter van kleur en roze eromheen. Ik dacht dat dit door andere voeding kwam, ik was net 1,5 week overgestapt naar Hero (vanaf 1 jaar). Nadat ik terug naar Nutrilon ging was het gelijk over. Kan ook toeval zijn.
    Maar naar een paar dagen kreeg ze 3 rode puntjes op haar wangetje, 1 op haar oorlel en 3 op haar handje. Net als je foto met het voetje (op zijn billetjes zijn ze meer rose, maar kan ook aan de foto liggen). Deze zijn dus rood en er zit geen "oase" eromheen. 2e dag werd ze wakker met dezelfde puntjes op haar andere wang, dus toen naar de ha. Die zegt dat dit een onschuldig virusje is en zal vanzelf weer overgaan. Op het kdv dachten ze ook dat het waterpokken zijn. Nou moet ik zeggen dat ze geen last van heeft en er komen geen nieuwe meer bij.
    Hoe is het nu bij je zoontje, Meis28?

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oke! Ik denk idd ook niet dat het waterpokken zijn want dan had het allang erger moeten worden. Het is nu nog een beetje hetzelfde maar het is niet erger geworden in ieder geval! Misschien is het toch hier ook wel een klein virusje van de creche ofzo?! Of misschien wel een beetje broeierig geweest op die plekjes.. Probeer hem nu wat meer zonder sokjes rond te laten lopen (hebben alleen een beetje een koude vloer in huis) en wanneer het kan even zonder luier alleen is dat wat lastiger haha! :) we moeten maandag voor de 15 maanden controle (al is hij al 16 maanden inmiddels) dus dan kan ik het meteen navragen mocht het dan nog zo zichtbaar zijn!

Deel Deze Pagina