Hoe kan ik zo dom zijn....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beauty2012, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Hier ook gebeurd, van de bank! Mijn vriend zat op de bank naast haar, ik stond naast haar, wilde 1 stap opzij te doen om iets van de grond te rapen en ze lag al! Het ging zoooooo snel, te stom voor woorden, mijn vriend en ik waren beide naast haar en nog viel ze, maar ja, 1 keer de andere kant op kijken en........

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Als je kindje zo beweeglijk is kun je overwegen om hem bijv midden op je eigen bed te verschonen.Niet fijn voor je rug maar wel veel veiliger.Ik verschoon onze baby regelmatig beneden op het speelkleed.Zij draait momenteel ook alle kanten op.Afgelopen weekend moest ik haar temperaturen en zette ze enorm af en toen had ze er makkelijk vanaf kunnen vallen via de achterkant.Ik had haar stevig beet maar ik moet er niet aan denken.

3. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een herkenbaar gevoel. Ik heb mijn dochter met vier maanden oud laten vallen door samenloop van omstandigheden. Wat voelde ik mij dom en schuldig. Nu 5 jaar later weet ik dat dit de beste moeder kan gebeuren. Veel sterkte.

4. knap

knap Niet meer actief

Oordeel normaal niet zo snel maar dit is wel echt super onverstandig geweest. Hier geen helig boontje. Maar dit vind ik eigenlijk niet onder het dom maar echt onveranwoordelijk. 8 maanden zeg je hier liepen ze toen al om de tafel dus snap het niet helemaal. Maar neem aan dat je hier iets van geleerd hebt en voortaan1000 na denkt.

5. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het 1x meegemaakt ik bukte om nieuw pak luiers onder uit de commode te pakken, ga rechtstaan en kon meneer net voorover opvangen! Ja echt hij viel voorover van de commode af! Hij was 2 maanden oud, snapte het echt niet!!!

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja maar ieder kind is anders. Mijn dochtertje was laat met rollen en sinds kort pas echt fanatiek aan het rollen. Dus ja kan verschillen met jouw kinderen...
    En nogmaals.. ik vond het ook onverstandig van mezelf. Vandaar ook de titel van het topic...

7. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Mijn dochtertje was ruim twee maanden toen ze van de bank afviel....
    Hoorde een plof en zag dat ze naast de bank met haar gezichtje naar beneden op de plavuizen lag....

Had nooit verwacht dat ze zich met tweeënhalve maand al zou kunnen omrollen. Dom dom dom....

Gelukkig begon ze wel vrij snel te huilen en ik voelde me ziek van ellende, heb met een zaklampje in haar pupillen geschenen om te kijken of haar pupillen zich wel verwijdden en weer kleiner werden, heel internet afgespeurd naar soort gelijke verhalen...

Gelukkig allemaal goed afgelopen en een wijze les geleerd.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#48 Sila24, 28 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2013
    ja idd mijn zoontje liep zelfs met 8 maanden om de tafel ik zou dat dus echt nooit doen :$

9. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    @ Mar en baby, het belangrijkste: hoe is het nu met je kindje?

Dat het niet slim is om je kindje alleen te laten liggen op de commode had TS wsch zelf ook al bedacht, maar dames ik denk dat TS deze conclusie nu zelf ook wel getrokken heeft.... Zoiets doe je niet een 2e keer.

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Het gaat goed met haar hoor:) Niks van te merken gelukkig.

Dank je, ik had het idd zelf ook al bedacht dat ik dit niet nog een keer moet doen;)

Wat ik irritant vind in sommige reacties is dat mensen gaan zeggen "mijn zoon/dochter liep al om de tafel/liep al los toen die zo oud was"
    Ja en? die van mij is wat later met rollen enzo dus is niet te vergelijken. Ze heeft lange tijd gehad dat ze wel probeerde te rollen maar ze niet verder kwam dan de helft. Op de commode bleef ze altijd wel liggen en speelde ze overal mee.

Nogmaals: het was dom van me en ik zal het echt niet nog een keer laten gebeuren

11. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig gaat het goed !!
    En idd niet alle kinderen lopen rollen en doen met 8 maanden hoor ;)

12. knap

knap Niet meer actief

Dat snap ik ook wel... dat ze niet allemaal rollen. Maar ben waarschijnlijn lijk de enigste die een vraag reken zet over de manier waarop het is gebeurt. Als je er naast staat en je hebt in eens je baby in je nek ja begrijpelijk. Als ik me bedenk hoe een commode er uit ziet. Kan ik me persoonlijk niet voorstellen dat je er bij weg loopt voor een slokje water. Leg je. Je kind midden op het bed en loopt weg en dan gebeurt het met een kind van 8 maanden kan ik het mw beter voorstellen. En nee ben geen heilige maar toevallig na twee kinderen is het me hier niet overkomen wel heb ik begrip. Tot een bepaalde hoogte. En ik mag een kritiche noot laten horen. Ben geen ja en amen type. Maar veroordeel je er verder ook niet om. Kritiek is altijd lastg om te horen. Maar je moet er wel mee om kunnen gaan..

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Waar het mij om gaat is dat ik zelf ook al wist dat het onverantwoordelijk was. Als je mijn begin bericht gelezen hebt lees je dat ik er erg van baalde en ik mezelf ontzettend dom vond.
    Dus jouw reactie was niet nodig. Ik wist namelijk al dat het dom dom en nog eens dom was.

Ik kan wel tegen kritiek maar niet als het onnodig is. Je hoeft mij niet ergens op te wijzen als je in mijn bericht al leest dat ik wist dat ik er verkeerd aan had gedaan.
    De anderen die een reactie hebben geplaatst hebben waarschijnlijk mijn bericht wel goed gelezen en hebben wel gelezen hoe erg ik er zelf van baalde. Vandaar dat die niet nog eens extra mij erop gingen wijzen dat het onverantwoordelijk was...

14. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    oh wat erg,wel heel erg onverantwoordelijk.Ik hoop dat je er nu wel van hebt geleerd,en gelukkig is alles goed met de kleine.

15. knap

knap Niet meer actief

Je kan idd niet tegen kritiek. Was en ben niet de enigste die het zij lees de berichten maar terug....

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Volgens mij snap jij het niet helemaal. Maar laat maar zitten.
    't belangrijkste is dat mijn meisje er niks aan heeft overgehouden en dat ik er van geleerd heb.

17. knap

knap Niet meer actief

Snap je goed genoeg en snap zeker verhaal en snap zeker dat je je zelf wel voor het hoofd kan slaan. Moet ik dan maar zeggen kan gebeuren. Ja sommige dingen gebeuren en zeker geen heilige denk dat je je al schuldig genoeg voelt.

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Je mag zeggen wat je wil zeggen, mijn mening is alleen dat je reactie alleen maar een schop na was naar mij toe. Ik gaf zelf al aan dat ik wist wat een sukkel ik was door even weg te lopen bij de commode.
    Hoef je niet te gaan uitleggen dat mijn meisje al 8 maanden is en dat ik dat niet had mogen doen. Nee duhh, dat had ik inmiddels zelf ook al door.

19. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik snap dat je je rot voelt! En dan zit je echt niet op reacties te wachten dat je idd dom bent geweest en onverantwoordelijk enz enz.
    We gaan hier heus niet zeggen dat het 'normaal' is dat zulk soort dingen gebeuren.
    Maar je wilde gewoon even je schuldgevoel van je af praten.

Hier gebeurde het toen mijn dochter bijna 1 was, ze zat op de commode en ik bukte om haar schoentjes te pakken. Zij bukte mee en duikelde er zo van af.... wat voelde ik me rot...
    M'n zoontje is met 7 mnd ook van bed gevallen, gelukkig viel het kussen, wat voor hem lag eerst. Dus hij had een zachte landing.. ;)

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

ZL is toen hij 2 weken (!!) was van de bank gevallen. Het gebeurde gewoon onder onze neus. Ik snap dat je je schuldig voelt en nu doe je het nooit meer moet je maar denken :)

Deel Deze Pagina