Hoe kan ik zo dom zijn....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beauty2012, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nooit meer doen maar dat heb je nu wel geleerd denk ik:p
    Voelde me ook zo schuldig toen ik in syl z'n vinger had geknipt, bloeden bloeden brrr

2. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0

neeee:$hoe kon zoiets gebeuren?

3. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ooooh, dat heb ik ook een keer gedaan.... :$ 't Bloedde als een rund.
    Ik laat het nu m'n man doen, ik durf niet meer....;)

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Met nagels knippen, ben vast niet de enige:)
    Vijlen werkt niet dus knip ze helaas :( gelukkig maar 1x gebeurd en het deed maar eventjes pijn..

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha ik laat oma het doen ik schijt bagger haha

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik vind dat nageltjes knippen ook altijd eng.. ze vind het niet leuk als ik haar nageltjes knip en wil steeds haar handje los trekken;)
    Gelukkig heb ik nog nooit mis geknipt maar ben daar ook mega voorzichtig mee.

Ik wil verder even zeggen dat jullie absoluut mogen zeggen dat het niet goed van me was hoor! Alleen mijn titel zegt genoeg over hoe ik me voelde toen het gebeurd was... vandaar dat ik het jammer vind als iemand alleen maar zegt "wat erg! wie doet nou zoiets!"

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik zou het niet durven, nog geen seconde. Ze liggen er zo vanaf.

8. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    oh meid wat moet je geschrokken zijn zeg.
    ik had het laatst ook zo'n twee weken terug. ik leg mijn meisje midden op mijn bed. ze rolt net.. kruipt niet niks. loop ff snel naar haar kamer om pamper te pakken en hoor boem. lag ze naast mijn bed. gelukkig heb ik hoogpollig tapijt dus ze viel zacht. en ik heb echt een groot bed he. dus hoe ze die meter naar de rand is gekropen zo snel geen idee. ze kruipt niet niks. dus ze zal wel gerold zijn paar x achter elkaar. he gehuild.. was zo geschrokken. ze huilde niet eens. keek me gewoon lachend aan. maar ik voelde me zo schuldig. dus het advies je baby ff op het midden van je bed laten liggen werkt ook niet hoor.

maak je niet druk om . ze mankeert niks en volgende x gebeurt het niet weer.. ik laat haar ook niet meer alleen achter op mijn bed...

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow meid wat ontzettend dom van je!
    Sorry dat ik het zo zeg, maar dit soort dingen zijn niet goed te praten, en niet goed te keuren.
    Troost je met het feit dat het bij heel veel ouders gebeurd.
    Zo is onze oudste n keer van ons bed gevallen toen ze n maand of 4 was. Vriend sliep, ik leg haar naast hem met n kussen aan de andere kant, en ga n luier pakken op haar kamertje en boem.

En ja hoor, onze jongste heeft dat ook mee mogen maken. Ik lag naast haar, vriend aan de andere kant. Sliepen alle 3. Vriend wist niet dat ze bij ons lag. Is wakker geworden en gaan douchen, en boem. Daar lag ze.. Gelukkig alle 2 de keren kussens naast ons bed (kijken altijd nog tv savonds met n extra kussen die we naast t bed leggen als we gaan slapen.) maar toch, kon me wel met mn hoofd tegen de muur slaan.
    Gelukkig hadden ze alle 2 niks en hoefde niet eens te huilen, maar toch!

Iig, ik leg dr altijd op de grond of in dr bed als ik ff naar n andere kamer moet.

10. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Ik doe het altijd als ze in bad gaan,dan zijn de nageltjes zacht en hoef je maar een klein beetje te drukken.

11. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik laat oma de nagels knippen heb namelijk ook een keer in haar vinger geknipt :(

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dom ja heb je er van geleerd neem aan van wel, maakt t je een slechte moeder nee hoor, iedereen overkomt wel iets..
    Hier schaam is ze al 2 x van de bank gevallen, 1 x met drie maanden, knuffel vel op de grond en zij kukelde er zo achteraan ( lag tegen de armleuning aan.) mamas fout, 2x keer was met 11 maanden, mooi rondjes lopen op de zitting, papa lette ffe een tel niet op, de bank hielp op en boem daar lag madam..foutje van papa..

Met de gedachte het kan op anders aflopen, ehh jah niet te lang bij stilstaan even is goed, maar het is wel goed gegaan, anders wordt het doomdenken, je "kan" ook morgen niet meer wakker worden, je "kan" morgen aangereden worden etc etc. Je weet wat fout ging, dus niet meer doen!!! En lekker knuffelen !!

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha hoef je geen sorry voor te zeggen.;) Het is idd niet goed te praten. Het zal mij in ieder geval niet weer gebeuren. Ik ben ook echt een erg bezorgde moeder altijd dus baalde ik extra dat dit gebeurde.

Als ik jullie verhalen lees merk ik wel dat het alle moeders kan overkomen en ben blij dat jullie kindjes ook niks mankeren;)
    Het ligt er vooral aan dat we soms niet goed nadenken of even met ons hoofd ergens anders zijn. Zo zie ik het tenminste.
    Maar dan nog is het nooit goed te praten want het kan erger aflopen...

14. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Om sommige reacties moet ik heel hard lachen maar owwwww wat zijn er weer een boel vermanende vingertjes! Lieve veroordelende moeders die het allemaal beter denken te weten, ik hoop echt dat jullie kinderen allemaal heel blijven maar ga hier niet zitten klagen als er wat gebeurt met je kind waar je bijstaat en de rest van de community hier roept: "zie je wel".

Weglopen bij de commode, ja heb ik ook wel eens gedaan, om wat voor stomme reden dan ook. Alleen bleef mijn kind wel liggen, daar ging ik wel vanuit maar zeker weten doe je het niet. Maar ze is ook wel eens van de bank gevallen, en toen ze een week oud van van de arm van dr vader. Op de bank weliswaar maar je schrikt je een ongeluk.
    En dat madam besloot voor het eerst haar kruipkunsten te demonstreren op/van de commode was niet heel grappig, ook al stond ik ernaast. En oja, ook wel eens een nageltje te kort geknipt, of per ongeluk gekrast met een nagel.
    Dus als er nog iemand wil opscheppen, kom maar op :D

En nee, ik vind mezelf echt geen slechte moeder want ik houd van mijn kind en zou haar nooit opzettelijk wat aandoen. Ik zou hooguit af en toe de dingen wat handiger kunnen doen ja.

15. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Bedankt voor je reactie:) En vooral je laatste stukje kan ik me in vinden. Ik zou haar nooit opzettelijk pijn doen want ze is mijn alles!

Ik had wel verwacht dat er negatieve reacties zouden komen en ja dat is ook begrijpelijk. Het had ook niet mogen gebeuren, maar het is wel gebeurd en ik heb er spijt van.
    Daarom komen sommige reacties hard aan.
    Ja je mag echt wel zeggen dat je het ongelofelijk stom van me vind maar zoals de meesten hier ook zeggen "stomme fouten maken doet iedereen wel eens" dus ga niet zeggen dat jou zoiets niet zou kunnen overkomen.

16. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel even schrikken ja, en wat voel je je dan schuldig! Hier gelukkig nog nooit van de commode gevallen. In plaats daarvan was ik afgelopen weekend vergeten het traphekje dicht te doen. Ik bracht zoonlief net naar bed, draaide me om om zijn luier weg te gooien en hij zag de kat lopen en ging er met een noodgang achteraan. Hij is van bovenaf naar beneden gevallen. Nou...dan staat je hart wel even stil als je dat gebonk op de trap hoort. Gelukkig op wat schaafplekken en blauwe bulten op zijn hoofd na niks aan de hand. Maar ze zijn zo snel en achteraf snap je niet dat je zoiets gedaan hebt.

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nouja dat het dom was weet je zelf wel ;)

Maar ik vraag me oprecht af hoe je je baby alleen op de commode (of waar dan ook) kan laten liggen en dan weglopen en denken dat ze toch niet omdraait..

Ik veroordeel je niet, want ik begrijp heel goed dat iedereen wel eens iets onoplettends doet, maar ik vind dit toch een ander verhaal als in een nageltje knippen....

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat was dus het domme van het verhaal. Dat ik haar alleen liet terwijl ik wist dat ze er af zou kunnen vallen. Dus ik dacht niet dat ze niet zou kunnen omdraaien. Wat ik wel dacht was "even snel naar de douche rennen (is een paar stappen van de babyslaapkamer) en weer terug rennen voor ze er erg in heeft." Ze was aan het spelen met het pak babydoekjes.

Oké ik denk dat ik het hele verhaal nu wel vaak genoeg uitgelegd heb;) en dat ik vaak genoeg heb gezegd hoe dom het van me was.
    IK WIST DAT HET ONVERANTWOORDELIJK WAS EN TOCH DEED IK HET, DAT WAS ONTZETTEND DOM VAN ME!
    (even voor alle duidelijkheid;))

MamaR: Dit is niet stom naar jou toe bedoeld maar ik wil het voor de volgende lezers niet NOG een keer moeten uitleggen:)

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Mar&baby: Wat een engelengeduld heb je. Je hebt je verhaal wel 10x uitgelegd, haha. Daar kunnen sommige hier op zp nog wat van leren ;).

Ik vind dit soort topics altijd erg goed. Het wijst iedereen er nog maar eens op, dat een ongelukje in een klein hoekje zit en behoed hopelijk iemand anders van het maken van dezelfde fout! Dus kudos voor de delen en gelukkig is alles goed met je kindje :).Deze fout maak je nooit weer.

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha! Sommigen hier rakelen steeds dezelfde dingen op en ik kan het niet laten om er dan weer op te reageren;) Maar nu is het echt klaar hoor.. als iemand nog uitleg nodig heeft dan moeten ze alle reacties die er al staan maar doorlezen:p

Deel Deze Pagina