Hoi hoi, Hopelijk kunnen jullie mij tips en of adviezen geven hoe ik kan voor komen dat ik mijzelf knetter gek maak (en volgende week mega teleurgesteld ben!!). Nadat ik in dec vorig jaar een miskraam had gehad met ook lichamelijk een lange nasleep heb ik nu mn 2e menstruatie achter de rug. Om precies te zijn startte deze menstruatie op 7april. Na 5 dgn was het gestopt. Op de 15e had ik een positieve ovulatietest in handen, geen knaller, maar de enige tot nu toe in deze cyclus (en ivm mn onregelmatige diensten heb ik op diverse momenten getest, alleen net 14,15, 16 op een vast moment). Op de 17e had ik even een momentje onverklaarbaar bloedverlies en op de 21e weer met toen even wat slijm. Bij de vorige zwangerschap in okt had ik een innestelingsbloeding gehad. Vorige menstruatie had ik een (mogelijke) bloeding bij mn eisprong (aldus de gynaecoloog). Nu blijf ik steeds meer hoop krijgen dat de 21e een innestelingsbloeding was. Maar rieel gezien was het puur geluk en een wonder dat ik spontaan zwanger was geraakt gezien in met iui bezig ben. Ik wordt gek van mijzelf, maar kan mn gedachten bijna niet meer stoppen.
Kan je helaas geen tips geven, maar wil je wel even een dikke knuffel geven! Die onzekerheid is slopend en heel zwaar! Misschien kun je proberen afleiding te zoeken ofzo, leuke dingen plannen?
Probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Plan leuke dingen in je wachtweken zodat je er minder aan denkt.