Dames, Nog een vraagje van mij Aangezien ik er soms toch mee in mijn hoofd zit... Ze hebben mij altijd gezegd dat je na het klussen zonder condoom, best gaat plassen om blaasontstekingen te voorkomen... Wat doen jullie tijdens het zwanger worden? Want ik heb echt zo'n schrik dat ik alles eruit plas/duw en dat de zaadjes zo niet op zijn plaats zullen geraken... Wat doen jullie na het klussen? Blijven jullie nog wat liggen? Gaan jullie naar het toilet of houden jullie het op? En voor de dames die zwanger geraakt zijn, hoe deden jullie dat? Het is misschien wat plastisch uitgedrukt, maar ik heb altijd het idee dat er zoveel terug 'uitloopt' en ik heb geen enkel idee hoe snel/traag de zaadjes zich in mijn lichaam verder verplaatsen na het klussen... Rare vraag, ik weet het...maar het lijkt toch écht alsof er zoveel verloren gaat als je wat druk zet na het klussen, hebben jullie dat niet?
ik bleef altijd een minuut of wat liggen na knuffelen en daarna plassen. Liep idd nog wel iets uit, maar ik denk dan maar die hadden ook achter gelegen en het nooit gered...
hoi , geen rare vraag hoor ik bleef altijd toch nog even liggen , ging niet onmiddelijk naar het toilet. een kwartiertje ofzo bleef ik liggen en zo is het hier toch twee keer gelukt ( helaas 1 keer miskraam) succes met zwanger worden x grtjs
Ik plas ook altijd even na de ''daad'' want ik ben erg gevoelig voor blaasontsteking. maar blijf meestal nog wel een paar minuutjes liggen. anders is het zo onromantisch hoop voor je dat het snel raak is
Je hebt er maar één nodig Na het klussen ging ik met mijn billen wat hoger liggen om zo de zaadjes de goede richting op te sturen. Dan bleef ik ongeveer 10 tot 15 minuten liggen en daarna ging ik mezelf opfrissen, plassen soms direct of soms wat later. Lag er aan of ik directe drang voelde. Die kans op blaasontsteking kon me even gestolen worden
Hé, Na het klussen blijf ik ook nog altijd even liggen knuffelen hoor, begrijp me niet verkeerd Maar als we geklust hebben (is dat nu 's avonds of 's morgens), dan blijft ik de 12 uur nadien toch redelijk veel last hebben van 'vochtverlies'... Ik moet dan eigenlijk altijd een verbandje indoen, anders is mijn broek dikwijls kletsnat door al wat er terugvloeit En ergens is dat zeker te verstaan; ik loop rechtop, dus alles wat erin zit, loopt ook zo weer naar beneden met de zwaartekracht. Er is inderdaad maar een goed zaadje nodig, maar heb toch altijd schrik dat ik de kansen wat kleiner maak als ik na het klussen direct naar de wc ga of recht sta...
Ik blijf altijd een uurtje liggen, ben totaal niet gevoelig voor blaas ontstekingen. Ga dan lekker een boekje lezen of lekker op m'n telefoon en dan plassen, opfrissen en schone kleren aan. Maar heb soms ook wel eens dat als we het 01:00 s nachts doen, ik wel eens in slaap val 😱
Herkenbaar! In het verleden ging ik na een paar minuten al grondig douchen gewoon omdat ik dat prettig vind... Maar heb wel eens gelezen, dat als je vlak na vrijen meteen gaat douchen, je 30% de kans verkleint om zwanger te raken. Geen idee of dit ook echt waar is. Maar sindsdien blijf ik zeker wel een kwartier tot een halfuur nog liggen, maar ook bij mij vloeit het er zo een beetje de hele dag uit...
Bij onze IUI's moest ik een kwartiertje blijven liggen en mocht daarna gewoon alles weer doen. De vpk zei daar een keer: vergelijk het maar met een boterham met hagelslag, er vallen er altijd wat tussenuit als je hem rechthoudt maar er blijven er genoeg plakken om te eten.
Ik blijf altijd even liggen, hoe lang hangt af van hoe dringend ik moet plassen Overigens ga ik niet uitgebreid alles schoonmaken, gewoon plassen, afdeppen en klaar.
Ik blijf ook ongeveer een kwartier liggen op mijn rug. Daarna naar toilet even deppen en snel weer liggen (als we het voor het slapen doen) tot nu toe nog niet geholpen maar zal hoop ik snel goed komen Succes !!
Ja het blijft bij.mij ook altijd wel de hele dag nog een beetje lopen hoor, ook al blijf ik na de daad nog even liggen. Ik heb dan die dag erna ook altijd een inlegkruisje in..
Ik heb al jaren een chronische blaasontsteking en plas en douche daarom altijd gelijk na het vrijen. Ik blijf meestal maar een paar minuten liggen voordat ik opsta en toch ben ik zwanger geworden! Dus al lopen er een paar zaadjes uit, niet alles loopt er uit
Ik ben de eerste keer zwanger geraakt ondanks dat ik naar de wc ging en alles er zoveel mogelijk 'uitduwde' omdat ik toen nog niet zo op een baby zat te wachten. Heeft gelukkig niet geholpen
Gewoon meteen gaan plassen en er kwam een flinke klodder uit. Maar er was toch al genoeg naar boven gezwommen haha. Want nu zwanger.
Ik blijf altijd gewoon liggen. We doen het meestal 's avonds, dus dan ga ik daarna slapen. Maar goed, zoals je kan zien in mijn onderschrift heeft dit nog niet geholpen Wel regelmatig last van blaasontsteking hierdoor ja, maar dat neem ik maar voor lief Ik heb wel vaker gelezen dat een kwartiertje wel genoeg is. Er gaat een hoop verloren, maar er blijven ook genoeg over denk ik hoor!
De keer dat ik zwanger was geworden voor onze zoon, vroeg ik mijn vriend of hij wel gekomen was. Was niks meer te bekennen, maar die zaadjes konden niet wachten om dat eitje te vinden joh !
de eerste zaadjes zijn binnen 30 minuten tot een uur al op de plaats van bestemming.. de helft gaat de verkeerde kant op en de andere helft sterven ook weer massaal door alle obstakels die ons lichaam heeft waardoor de beste overblijven.. uiteindelijk zijn het er zo heel veel niet meer die op het goede plekje terecht komen maar wel de sterkste. maar iig heel snel zijn ze er al hoor dus wat je verliest zijn dan maar de langzame of degene zonder richtingsgevoel. ik ging zelf wel altijd even met de billen wat hoger liggen om ze wel een handje te helpen
Ik bleef altijd nog eventjes liggen, daarna ging ik wel naar de wc en soms ook wel gewoon douchen als het zo uitkwam. Ik dacht altijd maar zo; als je er alles uit kunt drukken of er af kan wassen, zouden er ook geen ongeplande zwangerschappen zijn.