Hey dames. Ik had een gesprek met een paar meiden over kleedgeld, en ik schrok een beetje van wat sommige meiden aan kleding uitgeven. De meesten zaten tussen de 250 en 300 per maand Eentje spande de kroon door meer dan 400 pm aan kleding uit te geven... (vooral dure merkkleding en volgens mij gewoon koopverslaafd ) Wat geven jullie uit aan kleding, toch lang niet zoveel toch? Ikzelf heb met vriendlief besproken max 100 tot 150. Meneer vond 50 pm wel genoeg, ik niet, ff discussie over gehad zelfs mannen. Alleen schoenen vallen er niet onder, door dat ik wat ruimer op voet leef. Tussen maat 42 en 44. Dus kan niet altijd :lees. Bijna nooit: leuke schoenen vinden en mogen dan los gekocht worden. Dus wat geven jullie uit?
Dat verschilt wat ik nodig heb maar ik ben echt niet van de merken ik heb een vriendin die alleen maar merken koopt.. echt zonde van het geld denk ik dan! Ik heb al moeite om een spijkerbroek van 50 euro te kopen haha. Ik denk zo ongeveer 100 euro per maand voor met zn 2en.
hier echt soms maanden niet, en dan ineens iets van 500 euro ofzo. Gemiddeld denk ik 75 per maand ofzo. Maar dan geen make-up enzo.Dat koop ik daar dan niet van
Ik koop zelden nieuwe kleding. Heb nog genoeg voor een heel leven! haha Ik heb dan in mijn jonge jaren (ja ben heeeel oud al, bijna 30!) een hobby (shopverslaving) gehad. Kocht van alles en veel. En heb daardoor ook nog heel veel wat ik nog steeds mooi en leuk vind en wat ik nog allemaal pas (althans, NU even niet meer). Dingen zoals ondergoed, sokken, hempjes-shirtjes dat koop ik wanneer het weer nodig is. Mijn man is ook geen shopper. Dus we zijn heel weinig kwijt aan kleding. Straks met de kleine erbij zal dat wel anders zijn maar ook daarvoor gaan we ons niet suf shoppen, gewoon lekker gewoontjes blijven doen hoor : )
wij echt niet veel zowiezo niet elke mnd vind dat onzin. . wij kopen dus gewoon wanner we nodig zijn en dan nog liefst in uitverkoop hihi jah echte hollander wat dat betreft. mijn spijkerbroeken gaan ook echtn iet boven de 50 uit en die van manlief ook niet. ik heb altijd zoeits van wat moet je met zoveel kleren het hangt maar in de kast en sommige dingen heb je nooit aan en doe je na jaren naar de kringloop. als we een bepaald feestje hebben kopen we overigens wel altijd wat nieuws dus bruiloft of ander soort iets. dat vidn ik ook altijd wel leuk maar anders.
ik mag geen kleding meer kopen van me zelf.ik heb een inloop kast en dat ding zit zo vol.als ik kleding koop is het niet per maand maar per kwartaal of zo dan en dan inclusief schoenen en andere accesoires. maar ik denk ongeveer een 1000 euro per jaar ofzo.(de gelegenheid kleding gala en kerst niet mee gerekend. ik koop zelf ook de kleding van me vriend want meneer vind dat niet leuk om te doen
Ik denk dat we met z'n 3'en ongeveer 100 tot 150 euro per maand uitgeven. Soms weer eens een maand niets, en dan weer tegen de 200 dus gemiddeld dit ongeveer. xx C.
Ik denk ik rond de 250 per maand, mijn man veel meer. Hij zit echt tegen de 500 per maand (kan ook soms een maand 250 hoor ofzo). Voor de kids zijn we ook super veel kwijt! ach zolang we het kunnen hebben en we daarnaast ook kunnen sparen en leuke dingen kunnen doen vind ik het geen probleem. Vind het juist erg fijn dat mijn man of mijn kids er zo bijlopen!
Hier is het veel als ik 50 euro per maand aan kleding uit geef hoor.. Ik koop niet zo vaak iets voor mezelf alleen als het nodig is. Mijn vriend ook niet eigelijk. Giovanna krijgt wel vaak nieuwe kleding die zit toch wel aan de 75 per maand ofzo en dan nog als de kinderbijslag er is dat gaat ook allemaal op aan kleding voor haar.
ik denk iets van 30 euro voor zijn vijfen. dat is exclusief schoenen, maar anders komen we denk ik op 50.
Ik denk dat wij samen zo'n 300-400 uitgeven aan kleding. Exclusief schoenen, die zijn meestal stukken duurder. Nu ik zwanger ben trouwens véél minder, vind echt helemaal niets leuk nu!
Ik koop geen eens elke maand kleding Dat vind ik sowieso al onzin! Ik denk dat ik 2 a 3 keer per jaar een stel kleding haal, en ben dan meestal zo rond de 300 euries kwijt denk ik....
Ik koop lang niet elke maand kleding. Ik denk 1 keer in de 3 maanden 300 euro ofzo. Vind kleding soms zo schandalig duur, dat weiger ik eraan uit te geven. Vandaag wel toevallig een broek gekocht. 80 euro, is ook het max wat ik ga uitgeven aan een spijkerbroek.
25 euro ( ik koop tweede hands) en voor Isabella ongeveer 10 euro ( sokken of een shirtje bij de hema) Maar alleen als het nodig is.