Babboe bakfiets wie heeft deze?

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Ik heb hem vandaag besteld en kan niet wachten tot dat ie binnenkomt.
    Heb een electrische besteld.:D
    Hoelang duurde het voordat je hem binnen had???

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Oooooh erg hè dat wachten! Geloof dat ik 4 welen moest wachten maar dat was met de hele afhandeling van het fietsplan.

Welke heb je besteld?

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    De babboe big E..!!

Oohh 4 weken is wel lang hoor haha.
    Ik heb hem vanmiddag besteld en ook betaald.
    de Regentent komt pas half juni dat weet ik wilde graag een zwarte en die was er op dit moment niet. Dan maar half Juni.
    Maar de fiets... Ik kan haast niet wachten haha

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ben er zooooo blij mee! Hier moesten we een weekje wachten ;)... Wel even gepuzzel hoe alles in elkaar moest, maar dan heb je ook wat! Kan niet wachten tot ik weer kan fietsen :)

5. demy25

demy25 Actief lid

25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    wij hebben ook de babboe big E

we hebben er ook 3 a 4 weken op moeten wachten, maar heb er veel plezier van.
    het is wel even wennen op zo'n fiets, maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan wil je hem niet meer kwijt.
    ik breng m'n zoon ermee naar de psz, en haal er de weekboodschappen mee op, scheelt behoorlijk wat benzine die ik uitspaar sinds ik de bakfiets heb.

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wij hebben de gewone trouwens soms baal ik er wel van dat we de e niet hebben maar over het algemeen trapt hij heel licht

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier ook de babboe big.
    Soms wilde ik ook wel de E hebben maar daar gebruik ik m te weinig voor om dat uit te kunnen.
    Maar hij fietst super. Het was ff een middag knutselen om m in elkaar te zetten maar wel goed te doen.

8. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    heb een babboe big gehad, wat was dat een geweldig ding. eerst oudste op een bankje, jongste met maxi cosi erin. later allebei op een bankje. regelmatig vriendjes of neefjes en nichtjes mee. boodschappen deed ik er ook mee.
    heb hem weggedaan omdat de kinderen te groot werden, en nu zelf fietsen. maar heb er eigenlijk wel spijt van, heb nu een krantenwijk, en nu was de bakfiets ook heel handig geweest. maar helaas.......

9. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Ohh wat een positieve verhalen allemaal. Hij word rijklaar bezorgd dus zal dan echt wel 3 à 4 weken gaan duren zo te lezen.

Ik zal hem heel veel gaan gebruiken dus daarom ook de electrische kost wel wat maar zal er zeker weten geen spijt van krijgen!!

Deel Deze Pagina