hoe kan je je kindje door laten slapen

Discussie in 'Voeding' gestart door patty73, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hierzo bij 4 weken

2. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb zo'n vermoeden dat je dit niet al te serieus moet opvatten ;)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Haha, ja, dat je kraamhulp trouwens niet nog met die jenever-tip aankwam is nog een wonder.

Mijn dochtertje ging met 3 maanden doorslapen. Met 2,5 maand werd ze wel steeds om dezelfde tijdstippen wakker en dronk dan maar een beetje, dus volgens mij ging het toen meer om gewenning dan om honger. Toen gaven we haar 's nachts gewoon een speentje en sliep ze elke nacht iets langer tot de voeding, uiteindelijk tot de ochtend. En sinds die tijd had ze haar duimpje gevonden en wou ze het speentje ook niet meer.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    De rubberen hamer geeft vaak zoveel rommel. Ik hou het bij Jenever. Hoewel meneer ook niet vies is van een neutje wodka door de fles.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    weet dat het nog gedaan wordt...dus het zou zomaar kunnen dat er nogmeer mensen rondlopen :rolleyes: Schrik zo van dit soort "grappen" :(

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jesse was vijf/zes weken toen hij om vier uur wakker werd. Eerst hebben we toen gerekt tot vijf uur met een speentje. Na een paar dagen werd hij pas om half vijf wakker, en weer hetzelfde, rekken met speentje tot vijf uur, half zes.
    Met acht weken sliep hij tot zeven uur.
    Je moet er even wat tijd in steken, maar daarna heb je ook wat. ;)
    Met 10 weken sliep hij tot acht uur, half negen en nu ook nog steeds.

Bij al onze drie jongens hebben we dat zo gedaan. Dus eigenlijk hebben wij heel veel geluk gehad met onze kids want je hoort ook genoeg andere verhalen.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb nooit hoeven rekken. Mannetje is 6,5 week lang maar één keer 's nachts gekomen (tussen 4 en 5) en ging met 6,5 week gewoon doorslapen.. heerlijk

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje is bijna 6 maanden en wordt verschrikkelijk vroeg wakker om 5 uur dan heeft ie nog geen honger maar is gewoon wakker. om 6 uur krijgt ie de fles en dan kan ik hem soms nog een uurtje terug leggen vanmorgen zelfs 1,5 uur. maar hij heeft ook lang in het zh gelegen en daar was altijd bedrijvigheid en zeker smorgens vroeg. hoop dat ie binnenkort wat langer gaat slapen.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Tweety, ons zoontje slaapt 's nachts ook de klok niet rond. Het is meestal 10.5-11 uur. Dus hij gaat er rond 8 uur-half 9 in, en dan 7 uur-half 8 er weer uit.
    Als we hem om 7 uur in bed stoppen (dan heb je nog wat aan je avond). Dan is het voor 6 uur al feest..

Deel Deze Pagina