lichaam doet ineens vreemd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joyce26, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,

vorige maand heb ik helaas rond de 5 weken een mk gehad
    nu deze ronde eigenwijs als ik was 3 dagen voor nod ( nod was 6 juli)test gedaan en een vaag streepje s avonds ineens bloedverlies dit heeft 3 dagen geduurd met flinke stolsels en zo snel als het kwam zo snel was het dan ook ineens weer weg.
    dus op de dag dat ik me nod had was ik niet meer ongi maar sinds gisteravond ineens weer wat bruin verlies vanmorgen niks meer en vanmiddag ineens weer rood bloed (overigens geen krampen of iets wel opgefokt gevoel) tampon ingedaan en later eruit zat een klein stolseltje op en verder heel donker bloed daarna weer niks tot net ineens weer oranje rood achtig bloed.

is me cyclus nou zo in de war of wat kan dit anders zijn? hebben jullie hier ervaring mee?
    bedankt iedergeval joyce

2. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Heb geen idee wat het kan zijn. Maar je lichaam moet na een miskraam natuurlijk wel herstellen, misschien dat het hier mee te maken heeft?

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ik dacht dat er 9 weken na een MK nog hcg in je bloed kan zitten, vandaar misschien het lichte streepje en verder zoi ik idd denken dat het even van slag is en allemaal weer even goed op gang moet komen, maar dat heb ik alleen maar van lezen, heb er zelf geen ervaring mee, dus misschien dat er hier anderen zijn die je een preciesere antwoord kunnen geven.Sterkte!

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi dank je maar na de mk heb ik nog een test gedaan om zeker te zijn dat ie negatief zou zijn en dat was die ook dus dat kan het niet zijn geweest maar misschien is het idd dat me lichaam moet herstellen ervan thanks iedergeval voor het antwoorden

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0

Deel Deze Pagina