4 dagen roze verlies rond nod, test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunshine1981, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Hoi dames,
    Gisteren, vandaag of morgen is mijn nod. Schommel meestal een paar dagen in een cyclus van 24, 25 of 26 dagen.
    Nu had ik afgelopen maandag en dinsdag (dag 20 en 21 van cyclus) hele lage rugpijn wat ik nooit heb en nog meer van dat soort dingetjes dus dacht dat het weleens raak kon zijn.
    Woensdag en donderdag getest met diverse testen (predictor early, kruidvat early, kruidvat 2v5 en ydill) allemaal hartstikke negatief.

Nu zit ik dus rond mijn nod en heb al 4 dagen roze verlies. In de ochtend en vaak in de avond een keer een streep wat roder, maar ook tussendoor kleurloos. Ik vind dit zo gek, want heb dit nooit en normaal 1 dag voor nod bruinverlies, en daarna gaat dit altijd over in rood wat altijd ontzettend veel is.
    Uiteraard weer getest, nu met action en vanmorgen gaf ook deze negatief aan.
    Iemand dit ooit meegemaakt??

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ben je zeker van je nod? Mijn ervaring is toch dat mijn lijf geen robot is en er soms wat vreemde cyclussen incl met de naderende nod zijn

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou over een paar dagen nogmaals testen mocht dit innestelbloed zijn ipv een menstruatie. Is je test dan nog negatief, dan ben je helaas nog niet zwanger. Maar dan is mogelijk je cyclus van slag.
    Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan, dus dan zou je over een paar dagen toch echt op zijn minst een licht streepje moeten zien.

4. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Hoi, ja ben eigenlijk wel zeker van nod. Al jaren zonder pil en altijd rond, 24/25/26 dagen. Normaal ook geen 4 dagen rozevelies.

Ben blij dat ik vorig jaar nog een uitstrijkje heb gehad vanwege het bevolkingsonderzoek en dat dat prima in orde was, anders ga je je gelijk enge dingen in je hoofd halen

5. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Ja mocht er niks veranderen, ga ik woensdag maar weer testen..

6. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kan nooit 100% zeker zijn als je alleen daarvan uit gaat. Ik heb ook altijd een regelmatige cyclus gehad en een keer 2 weken overtijd geweest.

Deel Deze Pagina