Hallo beste mama's Ik had een vraagje, ik heb nu 2 prachtige meiden, De eerste is 1,5 de tweede is 5 maandjes jong Bewust wilde we onze kinderen snel achter elkaar. We gebruiken geen Anti-conceptie maar letten wel een beetje op (voor het zingen de kerk uit) op 31 januari rond 18:00 uur had Ik mijn eisprong, zoals op de foto. De dagen ervoor wel de liefde bedreven en die avond ook nog. Ja we weten dat het niet veilig is, maar we hebben zoiets van komt er nog een baby Dan is ze hartstikke welkom, ik ga vanuit dat het nog een prachtige dochtertje wordt Maar het is nu 4 februarie, en ik heb afscheiding heel dik en taai met bruin bloed/ gemixt met licht bloed een beetje, ik heb dit met mijn Eerste 2 nooit meegemaakt, en ook menstruatie kramp gevoel, kan het zo vroeg al een innestelling Zijn? dit heb ik nooit ervaren met mijn vorige zwangerschappen
Als je op 31 jan je lh piek had (dat meet de test) dan is je ei 1 of 2 dagen later gesprongen. En dan zit je nu 3 of 2 dpo. Dat is erg vroeg voor een innesteling. Maar ik geloof niet dat er geen uitzonderingen bestaan in het leven. Ik had zelf op 4dpo al verschijnselen en met mij nog een dame in m'n topic. Dus wie weet!
ik denk dat het boed komt van een ovualatiebloeding. Innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Een smiley op 31 jan is vaak op 2 feb een eisprong. Innesteling vindt vaak 65-10 dpo plaats 3 feb is dan 1 dpo dan is het op zijn vroegst 8 feb dat er een innesteling plaats vindt
Ovulatiebloeding inderdaad. Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is in elk geval niet iets wat standaard plaatsvindt bij het ontstaan van een zwangerschap. Innesteing vindt 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. En een ovulatietest geeft NIET de eisprong zelf weer, maar alleen de LH-piek. De eisprong vindt binnen 48 uur na positieve ovulatietest plaats. In jouw geval heeft je eisprong dus uiterlijk op 2 februari plaatsgevonden. Bij het bepalen van je NOD ga je dan ook uit van 2 februari + 14 dagen = 16 februari.