Hoe kan ongesteldheid zoveel pijn doen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evie10, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Ik had het ook altijd (nu bijna 3 jaar niet ongesteld geweest door zwangerschap/bv/zwangerschap) en ook voor onderzoeken geweest in het ziekenhuis. Geen endometriose, maar wat het dan wel is?

Laatst in de "vrouw" (bij de telegraaf) ook een verhaal gelezen hierover. Was ook iemand die er heel veel last van heeft en toen haar baarmoeder heeft laten schoonzuigen oid. Daarna was het veel minder en ook minder ongesteld, maar hoe dat werkt als je nog een zwangerschapswens hebt...

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Wat bij mij trouwens ook hielp was een zwaardere pil om een of andere vage reden en deze dan ook natuurlijk zo vaak mogelijk doorslikken op advies van gyn.

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Gelukkig heb ik er nooit last van gehad, alleen steken in mijn bil;) ( snap trouwens niet hoe dat kan) en emotioneel.

Ik heb wel een schoonzusje en een vriendiin die er erg veel last van heeft.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wat erg dat je er zo'n last van hebt zeg. dat lijkt me niet normaal. Ik zou het toch eens verder laten onderzoeken.

Zelf heb ik met de Nuvaring als anticonceptie geen bloeding tijdens de stopweek, maar hoofdpijn en aan het eind een soort rugweeen. Die moet ik dan echt wegpuffen of mijn man moet met z'n hele gewicht er tegenaan leunen. Lastig hoor die ongesteldheid!!

Ik hoop dat je snel een oplossing vindt...

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik had ook altijd erg veel pijn bij menstruatie en ben uiteindelijk van m'n klachten afgekomen dor behandeling van een osteopaat. Nu enkel nog milde bandenpijn, verder niets :)
    Pil hielp de eerste paar jaar, maar kreeg daarna alleen maar meer last.

NVO Osteopathie: Nederlandse Vereniging voor Osteopathie

6. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik had ook altijd vreselijk veel pijn tijdens mijn menstruatie (sinds bevalling nog geen menstruatie weer gehad). Bij mij bleek het een gekantelde baarmoeder te zijn en daardoor zo ontzettend veel pijn!

7. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik had het vroeger in mijn kinderjaren. Lag dan echt krom van de pijn in mijn buik, misselijk erbij en kon niet veel.

Na de zwangerschappen is het zo goed als helemaal weg gelukkig. Alleen nog af en toe wat zeurderige pijn.

Ik zou idd vragen of je doorgestuurd mag worden. Lijkt me niet echt normaal zoveel pijn.

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    na mijn zwangerschap is bij mij de pijn ook heel erg geworden, ik heb enorme rugpijn en hoofdpijn. 2 dagen lang... Ook heb ik een enorme PMS ontwikkeld na mijn zwangerschap :( van de HA een pil gekregen waardoor ik niet meer ongesteld wordt, heeft 1 jaar geholpen maar sinds ik op dieeet ben helpt dit niet meer en wordt weer vrolijk ongesteld met alle ongemakken er weer bij.

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hmm klinkt een beetje zoals mijn moeder ongesteld werd. Alleen was die dan ook nog eens meer wel als niet ongesteld (soms 3 maanden aan een stuk) Daar hebben ze toen nooit wat bij gevonden. Maargoed de medische wetenschap heeft in die tijd ook niet stil gestaan uiteraard.
    Zou er zeker eens mee naar de dokter gaan en als die niet luisterd of het bagatelliseer dan een doorverwijzing vragen voor een gyn.
    Makkelijk lullen dat het er bij hoort als je zelf niet elke maand krom staat van de pijn. Heb mijn moeder zien pijn leiden. Soms zo erg dat ze zich staande hield aan de rand van het aanrecht. En je wil niet weten wat voor stolsels ze elke keer weer verloor. Dat dat mens nooit opgenomen geweest is voor teveel bloedverlies of bloed armoede of iets is me nog steeds een raadsel.

Deel Deze Pagina