Hoe kan oud bloed zo lang blijven zitten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lou Lou, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik hoop dat er iemand is die het weet....ik ben zo nieuwsgierig waar spotting nou vandaan komt en dus oud bloed....hoe kan dat zo lang blijven zitten en blijft dat ergens steken dan?

Welke slimmerik weet het :D:D:D:D????

Ik heb trouwens spotting (donkerbruin verlies) sinds gister Dpo 10 en nu nog dpo 11 en heeft nog niet doorgezet maar snap gewoon niet waar dat nou vandaan kan komen:(

2. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook zeer benieuwd???:D

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja lastig zijn die dingen altijd he, mijn spotting was trouwens voorbode van ongi maar dan nog ben ik benieuwd dus misschien nu die omhoog gaat leest Diegene(n) het misschien wel ;) en geeft dan ook nog antwoord :p;)

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Ja ik heb dit ook altijd standaard vanaf 9 dpo.. doodmoe word ik er van. En niemand heeft echt een verklaring he.. tis ook echt donkerbruine soms bijna zwarte prut (dus echt geen 'vers' bloed). En altijd wordt het per dag ietsjes wat meer en word ik op 13 dpo ongesteld..

Dus als je een verklaring krijgt, ik hoor em graag ;) Kijk ik snap dat als je een innestlingsbloeding krijgt je dan daarna wat oud bloed verliest maar verder??

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ja heel erg vreemd indd...ik bedoel waar blijft dat dan zolang zitten....lijkt mij dat zwaartekracht het toch wel aardig snel naar beneden zou moeten laten lopen of ben ik nou gek :S

6. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    ik ben er nog niet zo zeker van dat de zwaartekracht zijn werk doet, vooral niet als het maar een heel klein beetje is. Na het klussen komt er hier toch vaak nog vanalles mee uitgelopen :)
    Volgens mijn huisarts is het bruin bloed voor je ongi toch afkomstig van het slijmvlies dat reeds aan het loslaten is.. misschien loopt het te traag om er nog rood uit te komen.
    De wondere wereld van een vrouwenlichaam.. :)

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.052
    2.860
    113
    Ja dat opperden ze wel bij mij in het ziekenhuis dat het toch misschien slijmvlies is wat al afgebroken wordt (ondanks dat ik geen tempverlaging krijg ofzo). Als mijn volgende onderzoek goed is krijg ik ook medicijnen mee naar huis om dat tegen te gaan. Ben benieuwd hoe dat gaat werken :)

8. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Geen idee, maar is het ook niet soms mogelijk dat met de eisprong zelf wel eens bloedverlies plaats kan vinden...Dus voor dat eruit is, dan ben je wel even verder natuurlijk...

9. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    Ha Ha..hoe herkenbaar. Op dit moment heb ik ook al vier dagen bruin bloed. Gewoonlijk had ik dit nooit en ik moet eigenlijk maandag pas ongesteld worden.Dus ik dacht eerst innesteling? Maar ja, hoe lang duurt zoiets? Ik heb een erg korte cyclus, maar heb veertig dagen geleden mk gehad en ik ben tussendoor ook al weer een keer gewoon ong geweest. Dus wat is dit nu weer!!?? In ieder geval bruin en idd waarvandaan?

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik weet het antwoord ook niet, maar volgens mij hoeft bloed helemaal niet zo lang te zitten voordat het 'oud' en dus bruin wordt......

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik weet het antwoord ook niet, maar volgens mij hoeft bloed helemaal niet zo lang te zitten voordat het 'oud' en dus bruin wordt...... kan best zijn dat het bloed een tijdje achter de baarmoeder mond blift zitten voordat het er uit komt, misschien een andere constitentie waardoor het langzamer gaat?

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    uhm klinkt indd wel logisch allemaal iig bedankt voor jullie reacties!

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Het is een idd. de slijmvlies die afbreekt. Het bloed is heus niet "dagen" oud. Hooguit 24 uur.

Deel Deze Pagina