Hallo allemaal Ik ben nieuw hier en wij zitten nu in onze 1ste ronde voor een kindje! Ik heb een vrij regelmatige cyclus?? Mijn laatste cyclus was 33 dagen en daarvoor 29 dagen ik zit vandaag op cyclusdag 26 Mijn 1ste dag van de laatste periode was 21 januari mijn eisprong heb ik geen idee wanneer die geweest is, wij hebben het dit keer op de gok gedaan ik heb al wel ovulatietesten gehaald voor de volgende ronde (action). Nu heb ik sinds een paar dagen vaker last van hoofdpijn, vooral savonds en af en toe wat buikpijn, met af en toe lichte steken het voelt anders dan een aankomende menstruatie ook heb ik sinds (eer)gister een beetje een branderig gevoel maar dit is niet constant, wel veel aanwezig Deze branderig gevoel heb ik eerder nooit gehad voor een menstruatie Ook merk ik dat mijn smaak veranderd iets wat ik lekker vond lust ik nu niet meer Over een paar dagen zou ik een zwangerschapstest kunnen proberen, nu ben ik eerlijk gezegd benieuwd naar jullie mening is er misschien iemand die dit herkent? Zou dit symptonen op een zwangerschap kunnen zijn? Of toch een komende menstruatie?
Meid begin alstjeblieft niet zo vroeg in de pogingen al overal symptomen in te zien want je maakt jezelf gek. Je zou hooguit NET een ingenestelde eicel kunnen hebben en dan heb je nog geen symptomen. Daarbij; een test moet je pas op je nod doen; eerste dag van nieuwe cyclus. Echt hoor; je maakt jezelf gek en daar word je niet gelukkig van.