De titel zegt het al, ik heb het geboorte kaartje al zo goed als uitgekozen, alleen nu keek ik even goed naar het kaartje en zag dat op het konijntjes hoofd een strikje zit...... ?! Toen begon het te dagen dat dit wellicht geen jongens geboortekaartje is.... Wat nu doen? Gewoon wel doen? Of toch maar zoeken naar een andere.
Nou ik zou hem zelf niet kiezen als jongenskaart maar ik vind wel dat het kan hoor. Zeker als je de tekst kleur naar blauw veranderd!!
Ik vind hem nou niet perse iets alleen voor meisjes maar meer voor een kindje wat rond pasen geboren wordt en zo te zien heb je nog maar knap twee weken te gaan dus dat red je niet Tweede vind ik wel leuk maar ook hier weer een konijntje .... Sorry, heb je natuurlijk nu helemaal niks aan Maar als ik zou moeten kiezen dan toch meer voor de laatste
+1... Heb zelf een hele stoere kaart voor ons ventje, maar dat is natuurlijk bijna weer het andere uiterste... Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind dit een heel meisjesachtige kaart
Ik denk als je de kleur van de tekst zou veranderen in blauw dat het dan al een hele andere uitstraling heeft. Verder vind ik het een leuk kaartje en de strik valt niet echt op.
Ik vind t helemaal niet te meisjesachtig... Strik valt niet op. Ik vind t een schattig kaartje. Zou wel de tekst in stoerderblauw doen dan hoor. Dan ziet het er al heel anders uit.. Maar verder niks mis mee..
Persoonlijk vind ik het kaartje ook heel meisjesachtig, maa ik heb dan zelf ook een vrij stoer kaartje in gedachten... Denk wel dat het een groot verschil maakt als je de tekst blauw maakt! Succes met keuze en het belangrijkste is dat jij/jullie hem leuk vindt!
Heel schattig kaartje maar persoonlijk iets te meisjesachtig. Maar met een blauwe tekst kan het prima hoor. Het is dat ik er nu zo over na aan het denken ben. Maar als hij bij me in de bus was gevallen dan had het me niet 'gestoord'. Succes met kiezen
Met een blauwe tekst kan het wel maar ik had ik er zelf niet voor gekozen.. Maar smaken verschillen gelukkig! Hier een meer basic/stoer kaartje met lieve twist gekozen.. Wij wilde überhaupt geen beestjes oid op ons kaartje.. Maar als jij en je man hem leuk vinden lekker doen!!