Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Hij was de beste vriend van een jongen waar ik toen vreselijk verliefd op was, maar daar was het niks mee geworden Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, we zijn eerst een tijdje 'gewoon' vrienden geweest Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? ongeveer een half jaar Wie vroeg er "verkering"? hij heeft mij op een 'echte date' gevraagd en opgebiecht dat ie meer voor me voelt dan vriendschap. Toen het ik het ook maar gezegd, en daar begon het spreekwoordelijke balletje te rollen 8) Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, 6-7 jaar laten zijn we inmiddels getrouwd en hebben 3 prachtige kindjes
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via een online maffiaspel, Mobstar Was het liefde op het eerste gezicht? Op 't innerlijk ja, verliefd zijn kwam pas later Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Weet het niet meer precies, denk zo'n 9 maanden Wie vroeg er "verkering"? Niemand, het gebeurde gewoon. Ik vond hem erg leuk, maar eigenlijk te oud Zijn jullie nog steeds gelukkig? Meestal wel
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Op de camping in Spanje! Ik met mijn ouders, hij met vrienden. Ik liep langs hun plekje en raakte zo aan de praat. Savonds met een vriendin weer naar hun, en later die avond hebben we gezoend. 2 weken lang verlieft, ikke stiekum in zijn tent slapen, en sochtends voor het ontbijt mijn eigen tentje weer in! Hij ging een week eerder naar huis. Toen ik 2 dagen thuis was stond hij voor de deur! Was het liefde op het eerste gezicht? Ja, van beide. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 1 dag, maar we dachten toen dat het maar een vakantieliefde was.. Wie vroeg er "verkering"? Niemand, gebeurde gewoon. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja! Na 12 jaar nog steeds happy! Eerste jaren elk weekend 80km heen en weer rijden naar elkaar, toen gaan samen wonen, trouwen, gaan genieten van het leven en elkaar en nu 2 lieve kindjes!!!! Tuurlijk soms wat tegenslagen gehad. Maar de wil en de liefde voor elkaar is er altijd geweest en is er nog steeds!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Op de verjaardag van een vriendin Was het liefde op het eerste gezicht? Van mijn kant zeker niet. Hij vond mij wel meteen leuk. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 2 maanden Wie vroeg er "verkering"? Niemand, we hebben er over gesproken nadat iemand vroeg of we verkering/ een relatie hadden. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja zeker!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? in een kroeg waar ik de eerste keer kwam.... Had eigenlijk helemaal geen zin maar werd door kennis zowat meegesleept, omdat ze vond dat ik eruit moest..., omdat ik door omstandigheden erg terug getrokken was.. Was het liefde op het eerste gezicht? Onze blikken kruiste elkaar gelijk... Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? uhhh gelijk... hij heeft nog 2 nachten thuis geslapen... Wie vroeg er "verkering"? Hebben we nooit aan elkaar gevraagd.... maar hij deed de eerste avond de meeste moeite om indruk te maken.. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja..
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via chatplaza! Een week later in het echt ontmoet. Was het liefde op het eerste gezicht? Hij was meteen gek op mij, zowel op de chatbox als op msn, telefoon en in real live. Ik was wel meteen gek op hem maar ook terughoudend, omdat ik pas daarvoor gedumpt was door mn ex. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Een paar uur en hadden al besloten oud te gaan worden, toen we elkaar in real live zagen vonden we dat nog meer! Wie vroeg er "verkering"? Ik als grapje en hij zei JA hahaha Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, maar we hebben heel veel tegengeslagen gehad, maar elke keer komen we steeds closer naar elkaar toe.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Hij was mijn buurman, zelfde flat, andere portiek. Dus ik kwam hem wel eens tegen als ik de honden aan het uitlaten was. Of hij kwam een praatje maken als ik op mn balkon zat (ik woonde op de eerste verdieping). Was het liefde op het eerste gezicht? Voor hem wel, ik kan me onze eerste ontmoeting niet herinneren. Maar na een paar gesprekken vond ik hem toch wel erg leuk Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 2 a 3 maanden ongeveer. Wie vroeg er "verkering"? Geen van beidde eigenlijk, maar ik heb op een gegeven moment bij hem aangebeld. Als ik op hem moest wachten voor de eerste stap, waren we nu nog niet samen Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja hoor, gelukkig wel. We zijn echt maatjes van elkaar. We kunnen elkaar alles vertellen en we hebben ook veel lol samen. Helaas ook een moeilijke tijd meegemaakt, maar gelukkig kunnen we elkaar daarin steunen.
Haha, daar heb ik vroeger ook heel wat relatiemateriaal vandaan gehaald.. Achteraf denk ik, was ik daar maar nooit aan begonnen Mijn moeder is bijna getrouwd met iemand van chatplaza (vader van m'n broertje).. Verlovingsfeest was al geweest, de jurk hing al klaar, en toen wilde ie niet meer
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? via het internet Was het liefde op het eerste gezicht? ja van beide kanten Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? een paar uurtjes Wie vroeg er "verkering"? hij, op een vet schattige manier Zijn jullie nog steeds gelukkig? absoluut, we trouwen 6 november van dit jaar!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? In een zwembad. Ik was 12 en hij 15 Was het liefde op het eerste gezicht? Nee Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Zijn eerst een jaar vrienden geweest en veel met elkaar opgetrokken Wie vroeg er "verkering"? Ik Meneer heeft me een week in spanning gehouden voor hij antwoord gaf Zijn jullie nog steeds gelukkig? Jep, alweer 11 1/2 jaar en inmiddels getrouwd.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? hij had een relatie met mijn vriendin. ze kwam aan de deur om hem voor te stellen en de vonk sloeg over. het ging uit tussen hen en de volgende dag was het aan tussen ons Was het liefde op het eerste gezicht? ja voor mij wel. vriend kreeg de klik pas de dag erop tijdens een gezellig afspraakje Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 1 dag Wie vroeg er "verkering"? ?????? Zijn jullie nog steeds gelukkig? ja, ondertussen een leuk koophuisje, 2 kinderen en ruim 8 gelukkige jaren verder
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via een chatroom dat op het programma Mirc werkte...kennen jullie dat nog??? Was het liefde op het eerste gezicht? Ja! We zagen elkaar en wisten dit is degene waar we mee verder gaan! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Weet niet precies hoelang we gekletst hebben en later gaan bellen....maar ongeveer 1 jaar of zo. Wie vroeg er "verkering"? Geen van beide, het was gewoon zo dat we ervan uit gingen dat we nu 'verkering' hadden. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja! Nu alweer bijna 3 jaar getrouwd, en kindje van 2 jaar oud.....we gaan voor de 2de via de MMM.......dus we houden echt wel van elkaar want dat is niet makkelijk....
*Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via een klasgenoot. *Was het liefde op het eerste gezicht? Ja zeker toen ik hem voor het eerst zag had ik gelijk vlindertjes. *Hoe lang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon. Ongeveer 2 maanden toen werd het steeds wat serieuzer. *Wie vroeg er "verkering"? Niemand eigenlijk we hadden "opeens" een relatie. Zijn jullie nog steeds gelukkig? We zijn heel erg gelukkig. Ik was 15 toen ik mijn man ontmoette ik trouwde op mijn 18e en nu ben ik 21 en samen hebben we 2 kindjes...we zijn dolgelukkig!!!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Hij was mijn rij-instructeur Was het liefde op het eerste gezicht? Hij was patsboem verliefd op mij, ik had wel vanaf moment één een wonderlijk gevoel van genegenheid, maar of ik meteen verliefd was..?? Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Ruim een jaar. Wie vroeg er "verkering"? Mijn man bekende mij 't eerste dat hij verliefd op me geworden was, daarna was 't mijn beurt. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Wij genieten van een tevreden soort 'gelukkigheid'.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via datingsite! Was het liefde op het eerste gezicht? We hadden een paar weken mailcontact toen mijn abonnement afgelopen was dus abrupt opgehouden. Toen een maand later weer een nieuw abonnement genomen en toen meteen weer gemaild. Kreeg binnen 5 minuten reactie terug. 2 dagen later kreeg ik een smsje dat hij verliefd was. 3 dagen later kwam hij rond 21.00 bij me langs voor het eerst. Binnen 5 minuten had ik de eerste zoen al te pakken en was ik overdonderd door hem. Rond 5.30 is hij weer naar huis gegaan. Dus ja de vonken spatten er af vnaf het begin. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? We waren beiden meteen die eerste avond duidelijk dat we er niet om heen wouden draaien dat we meteen wouden weten waar we stonden. Dus zeiden we vanaf nu zijn we een stel en laten we mekaar niet meer gaan! Wie vroeg er "verkering"? We hebben gewoon samen gezegd we zijn vanaf nu een stel. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Nog voordat we 3 maanden samen waren trok ik al bij hem in. En dat bevalt nog ontzettend goed en we geloven beiden dat we elkaars zielsverwant hebben gevonden.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Ik deed de opleiding voor verzorgende en ik liep stage op de afdeling waar hij lag, hij heeft colitus ulcerosa en hij werd daar behandelt. sinds dien zijn we samen, 9 jaar samen, 6 jaar getrouwd en bijna 4 jaar papa en mam van een zoontje met een 2e opkomst. Was het liefde op het eerste gezicht? Voor ons allebei Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Van de eerste dag dat we elkaar kennen begon de relatie Wie vroeg er "verkering"? Niemand, ging van zelf Zijn jullie nog steeds gelukkig? ja, absoluut...
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Blinddate, Mijn beste vriendin en zijn beste vriend hadden ooit een blauwe maandag iets met elkaar gehad. zij hebben ons op een blinddate gestuurd, nooit durven dromen dat het iets zo worden. Maar onze beste vrienden kennen ons goed. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Niet! Wie vroeg er "verkering"? Gewoon vaker afgesproken, en dan ben je al snel een stel. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja zeker! Na 6,5 jaar nog heel gelukkig. __________________
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Wij hebben elkaar in 1983 leren kennen op school, 3 jaar naast elkaar gezeten, wel verliefd geweest op elkaar maar allebei te bleu om dat toe te geven en toen uit het oog verloren. 3 jaar geleden elkaar via schoolbank.nl teruggevonden, liefde op 1e gezicht en vanaf dag 1 onafscheidelijk. Was het liefde op het eerste gezicht? ja du Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Na elkaar opnieuw te leren kennen relatie vanaf dag 1 Wie vroeg er "verkering"? Hij Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ontzettend
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? We deden dezelfde opleiding! En kwamen elkaar dus tegen tijdens de introductieweek. Was het liefde op het eerste gezicht? Het was liefde op het eerste gesprek, van mijn kant dan. Bij hem duurde het iets langer. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Ongeveer 5 maanden. Wie vroeg er "verkering"? Hij stotterde mij verkering op het kerstgala waar we als paartje waren. Heel schattig! Zijn jullie nog steeds gelukkig? Zeker weten!!!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via hyves.. heel toevallig.. hij stond in een lijst bij een vriendin en ik dacht..'zohoooo' Was het liefde op het eerste gezicht? Zeker weten, vanaf dag één! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Een paar maandjes Wie vroeg er "verkering"? Eigenlijk vroeg geen van beiden het, het was gewoon vanzelfsprekend dat we bij elkaar hoorden! Zijn jullie nog steeds gelukkig? We zijn super gelukkig, en verwachtten ons eerst wondertjes __________________