Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? In de plaatselijke discotheek, Hij kende mn beste vriendin. Dus toen werden we aan elkaar voorgestelt. Was het liefde op het eerste gezicht? Hij bleek mij al een poos te 'kennen' omdat ik een jaar ervoor 6 maanden op turquase krukken liep, en er ook mee uit ging in de discotheek waar hij toen werkte. Dus voor hem wel enigzins ja. Ik vond hem wel een lekker ding, maar ging niet met hem mee naar huis toen hij het vroeg. Later kreeg ik kriebels, hij was wel heel lief voor me. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? maand of 3, toen rotzooide we alleen nog maar wat. Wie vroeg er "verkering"? Nadat ik een week op feestvakantie was geweest met mn beste vriendin besefte hij dat hij verlieft was. Hij bedacht zich toen dat het best mogelijk was dat ik iemand anders leerde kennen en dat wilde hij niet. Hij vroeg of ik als ik terug kwam van vakantie meteen naar hem toe wilde komen. Dus om 2u 's nachts kwam ik bij hem thuis en kroop zachtjes naast hem. Hij draaide zich meteen om en kreeg dikke zoen met: 'ik heb je gemist'. Erna meteen:'zijn we nu vriendje-vriendinnetje?' Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, na alles wat we tot nu toe hebben meegemaakt kan ik met de volle 100% zeggen dat we nog steeds gelukkig zijn. Helemaal als deze zwangerschap uitmond in 2 gezonde kindjes die samen met ons volgend jaar augustus gaan trouwen!!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Mijn beste vriendin had verkering met 1 van zijn beste vrienden. Ze gingen met z'n alle (4 jongens en mijn vriendin) een avondje stappen en mijn vriendin vroeg of ik mee ging, omdat ze zich anders zo Remi voelde met al die jongens. 1 van die jongens was dus mijn man. Was het liefde op het eerste gezicht? Ik vond hem wel gelijk heel leuk ja en hij mij ook. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? We waren beide 18 toen we elkaar die avond leerde kennen en het was eigenlijk vrijwel direct "aan". Wie vroeg er "verkering"? Er is geen "verkering gevraagd", we spraken na die ene avond dat we elkaar leerde kennen gewoon af en toen was het een relatie. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, we zijn nog steeds heel gelukkig. Inmiddels al weer 10 jaar bij elkaar. In 2004 een half jaartje uit elkaar geweest, maar we konden elkaar toch niet missen. In september 2008 zijn we getrouwd en nu verwachten we ons eerste kindje.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Op de kermis Was het liefde op het eerste gezicht? Ja, ik had hem het jaar dr voor al gezien, maar had toen nog een relatie en het jaar dr na dacht ik; ik ga er voor en hij dacht dat ook! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 2 dagen Wie vroeg er "verkering"? Verkering is niet echt gevraagd. Hij werd opgebeld door een vriend of hij langs wilde komen en hij zei; sorry mijn vriendin is hier! Ik dacht even; huh vriendin??! Zo snel... Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, wel met de bekende ups en downs, maar dat houdt een relatie gezond vind ik! __________________
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via het werk, ik werkte er al en hij kwam later. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, het was geen liefde op het eerste gezicht, ik had nog een relatie, maar ik vond hem wel meteen een lekker ding! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Een half jaartje Wie vroeg er "verkering"? Ik, nouja, ik wilde graag verder met hem, en hij wist het allemaal nog niet zo goed, hij had ook net een vervelende relatie achter de rug. maar toch is het goed gekomen! Zijn jullie nog steeds gelukkig? Op het moment een dipje, maar het gaat wel goed komen!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? In een feesttent. Was het liefde op het eerste gezicht? Yep..bij hem ook Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? We kenden elkaar niet, en we zijn na 6 weken samen gaan wonen Wie vroeg er "verkering"? Niemand, we hebben gewoon op een avondje uit gezoend en bij elkaar gebleven Zijn jullie nog steeds gelukkig? Jazeker, en inmiddels hebben we 2 kanjers van meiden We zijn dit jaar 20 jaar bij elkaar waarvan 2 jaar getrouwd
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Op de Gamma waar wij toen allebei werkten Was het liefde op het eerste gezicht? Nee want ik had toen al een vriend en wilde niet toegeven dat ik hem leuk vond. Het heeft bijna 5 jaar geduurd voor ik toegaf dat ik hem wel erg leuk vond. Maar we hebben vanaf dag 1 de vlinders en kriebels gehad voor elkaar. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 5 jaar ongeveer dus Wie vroeg er "verkering"? eh geen van twee. We hadden op msn gekletst en ik moest de trein halen. Hij kwam naar het station, kuste me en toen bedacht ik me dat ik het dan maar uit moest maken met mijn (nu ex-)vriend Zijn jullie nog steeds gelukkig? Heel erg! Zeker nu onze trots erbij is gekomen. Het resultaat van onze liefde
*Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? We konden elkaar al een héle tijd! *Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, dat niet *Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Een jaar of twee/drie. *Wie vroeg er "verkering"? Het gebeurde gewoon.. Was ook helemaal niet gepland of over nagedacht. *Zijn jullie nog steeds gelukkig? Dolgelukkig!
*Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Op de piste in Zell am See, Oostenrijk *Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, ik was er met mijn toemalige vriend *Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 1 jaar *Wie vroeg er "verkering"? Manlief, hij heeft er veel moeite voor moeten doen.. haha *Zijn jullie nog steeds gelukkig? Meer dan gelukkig!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via mijn schoonzus ik heb haar leren kennen toen ik met mijn ex in Turkije op vakantie was, vriendinnen geworden en hij woonde toen daar. Hoe meer ik hem zag hoe leuker ik hem begon te vinden.. Was het liefde op het eerste gezicht? Ja volgens mij wel Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? bijna een half jaar Wie vroeg er "verkering"? Niemand van ons we hebben gezoend en toen was het 'aan' Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja heel erg! We hebben in de 4 jaar dat we samen zijn al heel veel ellende mee gemaakt vooral het laatste jaar en we zijn er alleen maar sterker door geworden!!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Toen ik 12/13 was via een schoolvriendinnetje en op dorpsfeesten Was het liefde op het eerste gezicht? Oja dat zeker, maar pas 3/4 jaar later echt serieus wat geworden! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 3 a 4 jaartjes , eerst gingen we zo nu en dan eens met elkaar! Maar later werd het pas echt verkering Wie vroeg er "verkering"? Nou eigenlijk vroeg ik ''hebben we nu wat'' waarop hij antwoorden '' ja als het aan mij ligt wel!!!!'' Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja zeker al 8 jaar!!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? in een discotheek Was het liefde op het eerste gezicht? nee want we waren best jong Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? niet haha Wie vroeg er "verkering"? niemand eigenlijk...we hebben niks gevraagd...ging moeilijk met de mond opmekaar hahah Zijn jullie nog steeds gelukkig?ja heel erg
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Hij stapte op mij af tijdens bevrijdingsfestival, sprong zo van een verhoging voor m'n neus en blokkeerde mij de doorgang richting het treinstation, we zouden net naar huis, hij liep mee naar het treinstation en toen hebben we gelijk gezoend haha, en heb ik van een van z'n maten zijn telefoonnummer gekregen ik was net een maand 15 en hij net een maand 21, daar waren mijn ouders niet zo happy mee Was het liefde op het eerste gezicht? Voor mij wel, voor hem op 2e gezicht aangezien hij bij de eerste ontmoeting echt zwaar dronken was hahahahaha Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Niet na de eerste ontmoeting een week lang sms'en en msn'en en daarna 2 x op date geweest en toen was het "aan" Wie vroeg er "verkering"? Niemand specifiek na een aantal dates was het gewoon een relatie Zijn jullie nog steeds gelukkig? Alweer 9 jaar op 5 mei wonen alweer 6 jaar samen dit jaar oktober zijn nu 6 weekjes getrouwd en verwachten elk moment ons eerste kleintje wat wil een mens nog meer!!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via TMF Chat Was het liefde op het eerste gezicht? Bij hem wel, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik "NEE!" Maar nog geen uur later was ik helemaal verliefd Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? We kenden elkaar een paar weekjes. Maar na de 1e date waren we een stel! Wie vroeg er "verkering"? Niemand, We kusten elkaar en sindsdien zijn we een stel. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Echt wel! We hebben samen een hoop meegemaakt! En ookal kunnen we elkaar niet uitstaan, we zouden niet weten hoe we zonder elkaar moeten leven... Dit jaar zijn we 9 jaar samen en inmiddels ook getrouwd en hebben een prachtige zoon!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Mijn man was mijn vakantieliefde hij was de barman in ons hotel in marmaris Was het liefde op het eerste gezicht? Jazeker Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Uhm we hadden al gezoend tijdens de vakantie maar onze relatie begon echt toen ik hem ben gaan verrassen 6 weken later. Wie vroeg er "verkering"? Geen van beiden hahaha Zijn jullie nog steeds gelukkig? Na al onze problemen zijn we nog steeds erg gelukkig en meer naar elkaar toe gegroeid.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? op een bruiloft vn me nichtje (in turkije) Was het liefde op het eerste gezicht? neee hij vond mij wel leuk maar vond hem geen drol aan.. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 2 maanden wel erg kort he Wie vroeg er "verkering"? verkering?hahahha hij vroeg me om te trouwen en heb idd ja gezegd..8) Zijn jullie nog steeds gelukkig? yep nog steeds heb 1 dochtertje met hem. ben zo gelukkig met hem.een paar dingen zijn minder maar goed.hij werkt veel enz.ben vaak alleen met de kleine hij werkt vn 2 uur tot 22.00 u (eigenzaak)
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via een vriendenkring waar we beiden toebehoorden door onze toemalige exen Was het liefde op het eerste gezicht? Nee Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? ruim 6 jaar Wie vroeg er "verkering"? hahaha dat vroegen we niet... vonden elkaar al leuk toen hij nog met zn ex ging maar er nooit wat mee gedaan en toen hun uit elkaar gingen kwam hij mij weer opzoeken en toen bleken die gevoelens na al die tijd er nog te zijn, dus toen was het zo gebeurd dat we met elkaar gingen. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, ik ben nog steeds super gelukkig dat hij mijn man (wordt) is en dat we samen gezinnetje hebben!!!!!
- We zaten samen in de klas Havo/MBO bij Duits. - We waren allebei bezet maar onze verkering strandden dat jaar dus toevalligerwijs dat we een keer naast elkaar zaten bij Duits. Op een gegeven moment was de lerares ziek en hadden we een tussenuur en het vervolg laat zich raden, dit speelde zich 16 jaar geleden af. -mmmm, we hebben geen van beide verkering gevraagd. Het was opeens aan... - We zijn nog steeds gelukkig met 3 kinderen en 2 katten en een Lotharinger.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Ik kwam weleens in het restaurant vann zijn oom, hij ook.. Was het liefde op het eerste gezicht? nee, we vonden elkaar wel gelijk leuk maar gingen samen uit als vrienden. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 5 maanden Wie vroeg er "verkering"? hij. Heel lief! Hij wilde graag weten hoe het er met ons voorstond en ook al was ik heel erg verliefd, ik vond het ook een beetje eng en hield de boot af. zei meerdere malen dat ik er over na wilde denken enz. Op een avond na het stappen zette hij de auto stil, midden op de snelweg en zei geen meter verder te rijden tot ik antwoord gaf op de vraag of ik zijn meisje wilde zijn. Toen zei ik: Wil heel graag je meisje zijn. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Heel gelukkig! al 6 jaar waarvan 3 getrouwd.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? via een datingsite Was het liefde op het eerste gezicht? ik vond hem wel direct leuk Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? niet Wie vroeg er "verkering"? Hij vroeg ik mee liep naar een park en daar zoende hij me. Vaste verkering is nooit gevraagd. Zijn jullie nog steeds gelukkig: ja, inmiddels 5 jaar samen, anderhalf jaar getrouwd en een dochter van 10 maanden. En ik ben nog steeds gek op hem.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Ik ging op solicitatie en hij deed de deur open...bleek dus mijn baas te zijn (nee hij is niet oud!!! maar 4 jaar ouder dan ik) Was het liefde op het eerste gezicht? Ja toen hij de deur open deed was het BOEM Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 1 week op de dag dat ik officeel in dienst ging begon ook onze relatie. Wie vroeg er "verkering"? Niemand...we hebben gewoon ongegeneerd zitten zoenen in de auto waarbij we allebei tegelijk begonnen (als dat al mogelijk is hihi) Zijn jullie nog steeds gelukkig Ja zeker wel...7 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd