Hoe ken jij je vriend/ man?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Hoe heb jij je vriend of man leren kennen?
    Hij was mijn buurman

Was het liefde op het eerste gezicht?
    nee dat niet. Zaten vaak in dezelfde bus en raakte zo aan de praat en van het een komt het ander he

Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon?
    Pfff een week of 2

Wie vroeg er "verkering"?
    niemand, na een tijdje was het gewoon 'aan'

Zijn jullie nog steeds gelukkig?
    Op het moment is het wat minder. Allebei een beetje gestresst denk ik. Maar komen we wel weer uit. Zijn al 10 jaar samen en woonde na 6 maanden officieel samen. Maar eigenlijk veel eerder (dat krijg je met je buurman hahaha)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    In de kroeg

Ja van beiden kanten

1 maand ongeveer

Niemand, ging vanzelf..

Ja, we hebben al heel wat meegemaakt, dat was heel moeilijk maar uiteindelijk zijn we er samen sterker uitgekomen!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Lang verhaal maar ik wilde BAM mama worden en zocht een donor alleen werd verliefd op de donor :p
    Was het liefde op het eerste gezicht? eerst emailen, uren bellen en ja toen wist ik al dat ik meer voelde als dat eigenlijk goed was..
    Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? uuh niet..
    Wie vroeg er "verkering"? ik was 26 en hij 34 aan verkering vragen doen we niet hij heeft gevraagd of hij me mocht kussen en ik beantwoorde met een dikke kus!
    Zijn jullie nog steeds gelukkig? jep, na onze allereerste keer samen vrijen waren we zwanger, halverwege onze zwangerschap samen gaan wonen, toen onze zoon 1 jaar was waren we weer zwanger en zijn we getrouwd (was eigenlijk de bedoeling NA de trouwerij maar we zijn te vruchtbaar volgens mij) en nu is onze dochter 1 jaar en wonen we in ons eigen gekocht en opgeknapte huis! DUS JA HEEL GELUKKIG!!

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    zeker weten:D

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    We zaten samen op school. Hebben van ons 13 tot 15 jaar ook samen in de klas gezeten.

Neen! :)

Een jaar of 3-4

Hij. Hier is het wel netjes "aangevraagd". We waren 16 :).

Onze relatie is er eentje met ups en downs, maar volgende maand toch 10 jaar samen!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Via internet

Ik geloof daar niet in, maar vond hem wel gelijk heel erg leuk

Een paar weken geloof ik

hij; officeel door mijn ierse ring om te draaien (van single naar bezet)

Ja. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een andere man oud zou worden. Maar we hebben best onze ups and downs. De laatste tijd vaak downs, maar goed, tis momenteel heel druk en hectisch, maar dat komt wel weer goed! Ben super blij met hem, dus...

7. Alita

Alita Niet meer actief

mooi verhaal!!!:)

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat is leuk zeg!!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik dacht dat heel veel mensen negatief zouden reageren erop (ik bedoel het is niet een normale manier om iemand te ontmoeten zeg maar) maar iedereen is alleen maar positief!! en we hebben nu wel bewezen dat het geen onzin was maar gewoon echte liefde (inmiddels dan)

10. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? we hebben elkaar iets van 8 jaar geleden via de telefoon leren kennen op ons werk. Hij werkt op een alarmcentrale en ik werkte toendertijd op een kleine meldkamer. Hij belde mij om alarmen door te geven. En tja dan heb je van die rustige nachten hahahaha
    Was het liefde op het eerste gezicht? 5 jaar geleden hebben we elkaar voor het eerst gezien en toen was het wel liefde op het eerste gezicht
    Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? iets van 2 jaar dus, hij heeft in die 2 jaar de ziekte van pfeiffer gehad dus een jaar lang ofzo niet gesproken. Maar 5,5 jaar geleden (bijna 6 alweer) begonnen we ook prive te mailen, chatten enzo.
    Wie vroeg er "verkering"? niemand LOL...ik zag hem en ben niet meer bij hem weg gegaan :)
    Zijn jullie nog steeds gelukkig? YEP:D

11. ddtc

ddtc Actief lid

11 jul 2009
    129
    4
    18
    Limburg
    Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? We hadden beide een baantje bij de supermarkt.
    Was het liefde op het eerste gezicht? Hij wel, bij mij heeft t even geduurd
    Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Ik geloof n half jaartje
    Wie vroeg er "verkering"? Ik weet t niet, t was er ineens.
    Zijn jullie nog steeds gelukkig? Harstikke, met als kroontje onze kleine boef!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    :D

Via Scapino, haha. Ik was daar plakker (ik deed dus de stikkertjes in de schoen plakken :)) Hij werkte in een ander filiaal (als verkoper, hij had dus een betere functie ;)) en een toenmalige vriendin ging van mijn filiaal naar die van hem. En die ging ik regelmatig opzoeken, dus kwam ik hem daar ook tegen.

Vond hem wel leuk, zeker na zijn feestje. Maar liefde op het eerste gezicht niet. Voelde wel meteen als serieus. Anders dan mijn vorige vriendjes.

Ik had hem een paar keer gezien en toen ben ik op zijn feestje uitgenodigd. Daarna nog een keer op stap geweest en nadien belde hij mij op dat hij het leuk zou vinden als we eens et z'n 2-en de stad in zouden gaan. :D

Niemand. Het was opeens gewoon "aan" ;)

Ja na bijna 15 jaar en 2 mooie meisjes verder is hij nog steeds de man waar ik oud mee wil worden. :D

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    leuk verhaal :) ik was destijds met mijn ex en hij had ook een vriendin. dat was dus ook een vriendin van mij.. toen was er nog helemaal niks hoor! geen kriebels/vlinders of iets. toen het met beide uit was, kwam ik hem een keer tegen bij een café. uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en hem eens opgezocht via Hyves. zodoende eens afgesproken en nu zijn we alweer bijna 2 jaar samen! (die vriendin spreek ik helaas niet meer..)

nee dus :)

sinds onze eerste ontmoeting een jaar of 5-6 denk ik.

hij :)

ja enorm. hebben een leuk huis, beide een goede baan en hebben nooit echt ruzie. meningsverschillen horen erbij. maar meer hebben we niet :D

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Ik ken mijn man van het werk.
    Was het liefde op het eerste gezicht? Nee totaal niet hij was gewoon een collega/goede vriend en was zelfs getrouwd maar had geen kinderen. Zijn huwelijk was al niet goed.
    Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Euhm ik denk zo´n 3 jaar.
    Wie vroeg er "verkering"? Niemand eigenlijk ging gewoon vanzelf,we kuste de eerste keer en daarna was het eigenlijk meteen aan.
    Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja we zijn in july 10 jaar samen 3 kinderen rijker en nog steeds heel erg gelukkig!

15. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38

We zaten vroeger, heeel lang geleden, op dezelfde school, maar hadden nooit met elkaar gepraat. Op een dag kwamen we elkaar tegen in de trein en we kenden elkaar alleen van gezicht. Toch maakten we een praatje en het klikte heel goed. Telefoonnummers uitgewisseld en van het een kwam het ander.

Nee toen we nog op school zaten voelden we niets voor elkaar.

Na die ontmoeting in de trein begon het gelijk. Diezelfde avond nog gebeld met elkaar, uren gepraat aan de tel. en ook gelijk afspraak gemaakt om samen wat leuks te doen.

Geen van beiden.

Zijn jullie nog steeds gelukkig?[/QUOTE]
    We hebben af en toe ruzie, maar onze ruzies duren nooit langer dan een dag. We kunnen alles goed uitpraten en ons geen leven zonder elkaar voorstellen :)

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    - ik verwarde hem met zijn broer, die kende ik. Wist niet dat zijn broer zo'n leuk broertje had.. ;)
    - ja, denk het wel. De dag later stond hij namelijk voor mijn neus op mijn werk met 2 van zijn vrienden..
    - 1 week nadat we elkaar leerden kennen kregen we 'verkering', in het zwembad..
    - geen van beiden, het was gewoon ineens zoenen en toen waren we verknocht..
    - jups zekers! Inmiddels bijna 5 jaar getrouwd en 2 schatten van kids rijker!

17. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Hij had een eigen zaak en daar ging ik solliciteren.

Als ik hem moet geloven voor hem wel, bij mij kwamen de kriebels wat later..

2/3 maanden..

Hij.

Ja zeker!:D

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hij kwam in het cafe waar ik werkte en we bleken wederzijdse vrienden te hebben

Nee we werden eerst hele goeie vrienden

3/4 jaar ongeveer?

Geen idee hahahaha...

Jazeker, we gaan over 2 weken zelfs trouwen :D

19. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    #139 Joytjuhh, 26 apr 2010
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
    Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? ~

Op een verjaardagsfeestje van een gezamelijke vriend.

Nee, wel lust op het eerste gezicht. Maar verder niets mee gedaan die avond.

3 jaar ongeveer, toen ik hem leerde kennen woonde hij samen met zijn toenmalige vriendin en kreeg ik een andere vriend, Hij ging weg bij haar en toen ontmoeten hij zijn ex vriendin en toen kwamen we elkaar na een paar maanden weer tegen... en toen... toen sloeg de lust weer toe.. Het heeft zeker nog een jaar geduurd voordat we echt een 'echte' relatie hadden..

Niemand, tijdens een woorden wisseling gilde ik: MAAR IK HOU GVD GEWOON JE! en toen was het goed...

Super!! We zijn in augustus getrouwd, hebben een heerlijke zoon en zijn zwanger van de 2de :D Ook ups en Downs maar dat maakt ons alleen maar sterker!

20. patty1989

patty1989 Lid

8 okt 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    Hij was aan het vissen met de man van mijn vriendin.
    Uhh nee de gevoelens kwamen pas nadat we elkaar wat vaker hadden gezien.
    Een paar weken.
    Samen..
    Ja zeker!! :p

Deel Deze Pagina