Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Wij zaten in dezelfde vriendenkring. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee absoluut niet. In het begin kon ik hem niet uitstaan Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Een jaar ofzo. Wie vroeg er "verkering"? Niet echt verkering gevraagd. Tijdens een avondje stappen zeiden we tegen elkaar: "zullen we het eens proberen". Maar aangezien we allbei erg veel drank op hadden wist ik het de volgende dag niet zeker meer. Maar hij zou mij om 16.00 uur de volgende dag ophalen voor een verjaardag, tja, en toen stond hij bij mij voor de deur en toen wist ik het wel zeker Zijn jullie nog steeds gelukkig? Wij zijn bijna 9.5 jaar bij elkaar en nog steeds erg gelukkig. En we vinden het allebei ook super spannend om samen voor een kleintje te gaan. Dat is echt iets van ons samen.
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Ik was uit met een vriendin en haar broer kwam ons ophalen en dat was mijn nu man Was het liefde op het eerste gezicht? Jep Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? euhm een weekje hadden we contact en toen kregen we echt iets zeg maar. Wie vroeg er "verkering"? het was gewoon aan niet echt gevraagd. Zijn jullie nog steeds gelukkig? We zijn inmiddels 13jr bij elkaar en nog steeds ontzettend gelukkig. tis werkelijk de beste man die je maar kan wensen!
Hier hebben we elkaar tijdens een Queens night leren kennen. Het was meteen liefde op het eerste gezicht, heel vreemd!! Tijdens ons gesprek bleken we in hetzelfde dorp te wonen, zonder dat we dat wisten!! We hebben elkaar sinds die dag elke dag gezien en er heeft dus niemand "verkering" gevraagd, we hoorden gewoon meteen bij elkaar. We zijn onwijs gelukkig en hopen ons geluk snel te mogen uitbreiden met een klein wondertje
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Een vriendin van me wilde een keertje afspreken om met zijn allen (Zij, haar vriend, een neef van haar en ik) een keer te gaan carten. Leek me wel gezellig, dus ik ging mee. Was het liefde op het eerste gezicht? Vond hem wel meteen een leuke gast ja, en hij vond mij ook leuk. We hebben al meteen goeie gesprekken gehad en het klikte goed. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Nou, na het cartincident zagen we elkaar wel overduidelijk zitten, maar we deden er niets mee. Ik moest eventjes stevig nadenken en alle voors en tegens afwegen. hij was namelijk 12 jaar ouder, gescheiden en had een dochter van toenertijd drie jaar. Ik wist al meteen dat ik niet alleen voor hem zou kiezen, maar ook voor zijn dochter, die al gescheiden ouders had en daardoor al genoeg meegemaakt had. Een weloverwogen keuze die toch wel een maandje of drie duurde. Wie vroeg er "verkering"? Na een 'beetje uit de hand gelopen' avondje kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Wat had ik gedaan? Straks moest ie me niet meer en ben ik bedankt en wel! Gelukkig belde hij me de volgende dag en sprak ik zenuwachtig en met een bibberig stemmetje de volgende legendarische woorden uit: 'hey goeike...' Een net zo zenuwachtig en bibberend lachje van hem terug en toen vroeg ik hem hoe het nou zat. Hadden we nou iets, of was het een eenmalig iets? We hadden iets! Zijn jullie nog steeds gelukkig? Jaaaaaaaaaaaaaa! We zijn nu ruim acht jaar verder en hebben de nodige dingen meegemaakt. Onze band is nu alleen maar sterker geworden.
Leren kennen bij mijn ouders thuis (via via), liefde op eerste gezicht bij allebei, gingen na een week samen uiteten en toen relatie begonnen (ik heb hem mee uitgevraagd trouwens, had geen geduld langer te wachten totdat hij het zou vragen), zijn nu 14 jaar samen waarvan bijna 9 jaar getrouwd en ja, nog heel gelukkig, gelukkig
Ik heb hem leren kennen in de kroeg waar ik altijd uitging. Hij werkte daar als Dj. Het was liefde op het eerste gezicht van beide kanten hij vond mij al langer leuk, hij was mij nog nooit opgevallen. Door mijn zusje hebben we een relatie gekregen. Zij was naar hem toe gegaan om een nummer aan te vragen (ja ik wil een kus heette dat nummer) dus zij zegt mijn zus wil een kus van jou en hier is haar nummer. week later zijn we uit eten geweest en vanaf toen was het gewoon "aan" eigelijk. We zijn nu 4 jaar samen en nog steeds gelukkig met elkaar.
Wat een leuke topic! Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Via het dansen, hij kon het heel goed en keek van een afstandje. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, ik had een relatie, hij stond bekend als player. Ik viel wel meteen voor hem, tenminste, ik viel over hem heen en kwam in missionarisstandje op de vloer terecht. Het was wel een binnenkomer. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Bijna twee jaar Wie vroeg er "verkering"? Hmmm.... hij. Maar ik dacht dat we al iets hadden. De dag dat het aanging waren we de hele dag bij elkaar, het kwam van lunchen tot avondeten en toen borrelen. 's Avonds stond hij met zijn armen om mijn heen achter me en ik dacht "Yes!!" Tot hij zei "Fijn he, dat we dit kunnen doen zonder dat het iets betekent." Het duurde nog een uurtje voor hij doorhad dat het wel iets betekende. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Overwegend wel. We hebben wat moeilijke tijd gehad maar het gaat inmiddels weer super!
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? We waren stamgasten in dezelfde stamkroeg. Was het liefde op het eerste gezicht? Nee, hij was toentertijd ook niet echt de ideale schoonzoon en toch werd ik na een hele tijd verliefd op hem! Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? We zaten zo'n 1,5 jaar bij elkaar aan een bar, zonder dat we echt een woord met elkaar wisselden, 6 maanden voordat we een relatie begonnen raakten we bevriend en van het een kwam het ander Wie vroeg er "verkering"? Een vriend van ons, haha! Het was zo onduidelijk wat wij waren, na een hele hechte vriendschap van een half jaar, vroeg een vriend van ons of we nou 'verkering' hadden of niet We keken elkaar aan en zeiden 'ja' hehehehe Zijn jullie nog steeds gelukkig? Ja, het ging een tijdje wat minder, ongeveer zo'n 9 maanden geleden waren we bijna uit elkaar, maar eigenlijk zijn we er sterker uit gekomen en is het nog nooit zo goed gegaan als nu
Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Heb hem leren kennen in de kroeg...... Was het liefde op het eerste gezicht? Voor hem wel maar voor mij niet. Ik had een moeilijke relatie achter de rug en had nog helemaal geen zin in een vent. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? Ongeveer 5 a 6 maanden. Wie vroeg er "verkering"? Niet. Het is meer gegroeit totdat hij steeds zei dat hij het wilde proberen maar ik toch steeds de boot afhield. Totdat hij boos op me werd en me begon te negeren. Dat wilde ik ook niet. Dus toen wilde ik het toch wel proberen. Zijn jullie nog steeds gelukkig? We hebben heel veel meegemaakt de afgelopen 3 jaar maar we weten precies wat we aan elkaar hebben en we zijn er ook echt voor elkaar. We kunnen lekker lachen samen en merk ook wel dat ik hem mis als ie een dag of twee niet thuis komt. Ben wel gelukkig zo! Er missen nog wat dingen maar qua relatie zit het wel snor!
hoe heb jij je vriend of man leren kennen? op line dance. was het liefde op het eerste gezicht? nee. ik vond hem te dik en hij was hoteldebotel van mijn zusje hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? 1 jaar en 1 maand wie vroeg er verkering? geen van beiden. het was er gewoon ineens zijn jullie nog steeds gelukkig? na 10 jaar, ja absoluut. gelukkiger dan ooit
Leuk om te weten van elkaar? Vullen jullie het vragenlijstje in? Hoe heb jij je vriend of man leren kennen? Eerste keer zag ik hem tijdens een reünie van een groep vrienden van de vakantie. Het was ergens in de herfst. Ze gingen met de groep naar een attractiepark en ik was daar ook bij omdat mijn ex ook bij die groep hoorde. Het jaar daarop in de zomervakantie troffen wij elkaar weer op de camping en inmiddels was ik weer single en hij ook dus en tóén sloeg de vonk écht over. Was het liefde op het eerste gezicht? Ja voor mij wel, ik vond hem erg leuk maar was bezet. Ik vond het een leuke mooie jongen maar het kwam niet in me op om dat als "liefde op het eerste gezicht" te bestempelen. Achteraf dus wel. Hoelang kenden jullie elkaar voordat er een relatie begon? We hebben een hele avond met elkaar zitten kletsen en aan het einde van de avond voor het eerst gezoend, daarna was het ook eigenlijk een relatie. Wie vroeg er "verkering"? We waren de tweede avond aan het praten over hoe we dit zouden uitleggen aan de vrienden, hebben we verkering ja of nee.... Eigenlijk weet ik niet meer wie daar het eerst mee kwam, zeg altijd dat niemand het vroeg maar het gewoon van beide kanten tegelijk kwam. Zijn jullie nog steeds gelukkig? Héél gelukkig, kan nooit meer zonder hem. Hij is miijn alles. Na een aantal depressieve tijden weet ik dat ik op hem aan kan, dat hij er altijd voor me is. Hij vraagt niet teveel van me en snapt als ik weer in een dip zit en neemt de boel dan zo goed als het lukt vann me over. én hij is natuurlijk de trotse pappa van mijn 2 meiden, dat is ook iets wat me enorm gelukkig maakt, ik ben trots op hem als pappa en op hem als mijn mannetje!