Sinds sept begonnen met een kledingboetiekje. Dus ik kan/mag//moet shoppen voor kerstdecoratie. Toevallig vandaag een “nep”boom gekocht voor in de etalage (hoop wel dat ie past) En voor de rest, moet ik nog ideeen opdoen hoe ik dat gaat doen. (En wat heb ik nog op zolder liggen) Wordt pas na Sinterklaas opgetuigd en versierd. Maar wat hebben jullie elk jaar aan kerstdecoratie op jullie werk..
Hier niet veel kerstversiering op werk alleen vaak op tafel iets. Guirlandes zijn ook leuk voor in een boetiekje en dan met de kerstboom allemaal met dezelfde versiering!
Ik heb op mn werk een kerstboom staan en veel dingen met lichtjes. Het meeste echter staat onder een stolp bij mij en de kaarsjes zijn allemaal nep omdat mijn klanten jonger dan 4 jaar zijn
Dit vind ik netjes, ik vind het ook horen dat je tot na sinterklaas wacht maar niemand schijnt dat nog te vinden.. Mijn werk heeft standaard versiering (school) maar ik ben zelf altijd erg kerstig voor de vakantie; kerstnagels, foute kersttruien, oorbellen... De pubers vinden het prachtig
Bij ons wordt het centraal geregeld, de kerstdecoratie. Het is niet te bedoeling dat werknemers zelf van alles gaan ophangen en neerzetten.
Voorheen deden we dat al in de bakkerij, maar toen had ik 3 winkels. Oftewel op 5 dec was ik van 21 tot 3 uur bezig om alles in kerstsfeer te brengen. Maar dat is alweer 10 jaar geleden.