Klachten na buikgriep/OK

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tessa321, 26 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hallo allemaal.

Ondertussen heb ik nog niet geslapen....
    Onze zoon is een week lang geveld geweest door een buikgriep. Kort daarna is hij opgenomen voor buisjes en neusamandel verwijdering.
    De eerste nacht na de OK ging het goed. En nu word hij al 3 avonden rond 23.00/23.30 wakker. De eerste keer hielp een speen en aai over zijn hoofd. De tweede keer heb ik met hem naast zijn bed geknuffeld en hem daarna weer teruggelegd.
    Vannacht wilde hij niet knuffelen en niet in zijn eigen bed en heb ik hem maar in ons bed gelegd. Hier heeft hij tot nu niet geslapen... Continu bewegen en rommelen anders liggen, knuffelen etc. 1,5 uur geleden een zetpil paracetamol gegeven en slaapdrank van sleepz maar helaas. Hij valt nu eindelijk wat in slaap.

Is hij nu alles aan het verwerken? Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe lang duurt dit nog?
    Of zou hij ergens last van hebben?

Ondanks de neusamandel verwijdering snurkt hij helaas ook nog steeds behoorlijk.

Ik vind het zo sneu voor hem, morgen moet hij ook weer naar het kinderdagverblijf en ik werken.

Hopelijk kan ik ook zo gaan slapen...

2. Luckyme96

Luckyme96 Bekend lid

22 mei 2017
    553
    437
    63
    Vrouw
    Wat vervelend.. Hoe oud is je zoon? Hoe is de nacht verder nog gegaan?
    Kan goed dat hij alles, het ziekenhuis, OK ed aan het verwerken is. Maar het kan ook zijn dat hij nog niet lekker is? Hier blijven we ook in de weer met verkoudheid, ziek zijn, het houdt maar niet op.. Ik weet dus niet hoe oud je zoon is, maar kan hij zelf niets aangeven? Sterkte!

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.312
    10.280
    113
    Wat vervelend, er kan van alles zijn, verwerking maar misschien nog gewoon ziek. Ik begrijp dat hij vorige week geopereerd is en zou ik hem nog niet naar de opvang brengen.

Hij klinkt nog erg jong. Kan hij zelf aangeven of hij pijn heeft?

4. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hij is 2,5 en geeft niets aan, ook niet dat hij altijd oorpijn had, want dit had hij echt wel.
    Ik viel half 6 in slaap en 7 uur ging de wekker weer. Leve de wallencrème haha

5. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Gisteravond met paracetamol naar bed laten gaan, gelukkig heeft hij de hele nacht doorgeslapen. Vanavond maar weer een zetpil geven denk ik,

Deel Deze Pagina