Hallo, weet iemand waarom er eerst wordt begonnen met Clomid, als dit zo veel bijwerkingen geeft t.o.v. injecties? Liefs
Ik heb begrepen dat clomid minder kostbaar is dan injecties vandaar. Heb van de week gesprek gehad met onze gyn, daaruit bleek dat ik haast geen fsh aanmaak en hierdoor (na een hsg) moet beginnen met injecties. Vroeg ook naar clomid, maar dat heeft dus alleen zin als je hormoonniveau wel goed is, zei de gyn. En omdat die injecties zo kostbaar zijn, moet ik dus eerst een hsg ondergaan, zodat ze weten dat er daar geen blokkades zijn.
Hoi, Bedankt voor je reactie. Vandaag ben ik voor de tweede dag achter elkaar naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Helaas was hetgene (wat ik zelf in maart al dacht) de veroorzaker van het afbreken van deze ronde IUI. Ik heb stiekem toch een cyste, welke ze niet hadden gezien tijdens mijn laperoscopie. Maar omdat mijn cyclus van geen kant klopt, mag ik nu eindelijk provera slikken. Ik moet zeggen dat ik daar echt heel blij mee ben, er gebeurt tenminste iets. We hopen dat de cyste hiermee verdwijnt, waarna ik mag beginnen met gonal F. Ik werd wel vrolijk van de Clomid... ik had continu de slappe lach. Van lachen komt weer huilen en van huilen kwam weer lachen. Het grootste probleem was alleen dat ik gewoon al een week niet geslapen heb. Ik mag vanavond een slaappilletje nemen . Waarschijnlijk hierom mag ik nu starten met injecties. Liefs M
Ik heb 8 rondes clomid geslikt en ben nu begonnen aan me eerste ronde spuiten met Gonal-f en kan je vertellen.. 10000X BETER DAN DIE CLOMID PILLEN!!! Getsie wat ben ik elke keer weer beroerd geweest van die pillen.. en idd, clomid kost iets maar van 15 euro ofzo en een pen Gonal-f kost 900,- euro, dus een flink verschil.. Ik hoop dat het spuiten voor jou nu wel gaat lukken.