hoe kies jij je vriendinnen uit

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    lol!

2. haha dit is echt zo'n heérlijk eerlijk antwoord :)
    blijft leuk!

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik kies ze ook niet uit. je komt iemand tegen en daar heb je leuk contact mee, of niet. om vriendin te kunnen zijn moet je wel eerlijk en betrouwbaar etc zijn, maar 'kiezen', nee, dat is er niet bij.
    voelt net alsof ze in een line up staan of auditie moeten doen en dat je de twee meest geschikte dames er tussen uit haalt ;)

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    inderdaad het klikt of het klikt niet....moet wel zeggen dat mijn vriendenkring nodig uitgebreid moet worden.. het lijkt mij wel gezellig om wat meiden in de buurt te kennen waar je kan gaan koffie leuten en kletsen af en toe..

5. Niet meer actief

ik kies geen vriendinnen uit, ze kiezen mij uit ;)

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb ook nog nooit iemand geselecteerd. Inderdaad, het klikt wel of het klikt niet. Verschillen van mening, geloofsovertuiging e.d. spelen wat mij betreft geen rol.

Groetjes,
    Nikki F

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Het boeit mij niet van wat voor cultuur enz iemand komt. Als ik het er maar goed mee kan vinden!
    Vind het wel belangrijk dat iemand naar je luistert, en niet wanneer jij iets vertelt, gelijk over zichzelf begint!

Ik heb maar een klein handje vol echt goede vriendinnen, waarvan ik de meeste nog ken van basis en de middelbare school.

8. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Intuïtie. Sommige mensen trekken me aan en andere niet. En de vreemdelingen die uitgroeien tot vrienden blijken dan allemaal weer prachtige mensen te zijn: Slim, creatief, liefdevol, grappig, zelfstandig, dapper, wijs... Sommige van hen blijven jarenlang in mijn leven, anderen verdwijnen weer. Maar ik houd van ze allemaal, omdat ze mijn leven verrijken.

Deel Deze Pagina