Ik zoek een product waarmee ik mijn huid goed kan verzorgen. Waar mijn huid frisser, gezonder en misschien zelfs wat strakker/jonger door wordt. Nu kwam ik de Visapure van Philips tegen op het internet. Echter, er zijn verschillende varianten en uiteraard ook uiteenlopende prijzen. Wie van jullie heeft zo'n apparaat en ben je er tevreden over?
Ik heb hem gehad maar was er niet tevreden over! Hij deed prima z'n werk hoor, maar ging om de haverklap kapot. Nu heb je garantie erop, dus je krijgt dan een nieuwe, maar na 3(!) keer een nieuwe te hebben gehad die steeds opnieuw kapot ging, was ik er klaar mee. Want ik deed er absoluut niets geks mee. Ik heb nu een goedkopere variant de Sonic Clean en daar ben ik wel heel tevreden over. Je huid word er echt mooier en frisser van.
Dank voor jullie reacties. Helaas niets (positiefs) over die van Philips. Gebruiken jullie ook iets van gezichtsverzorging die je op het apparaat doet? En wat gebruiken jullie daarvoor? Ik heb best een gevoelige huid, met roodheid, die droog is en er al zeg ik het zelf oud uitziet.