Hoe kijk jij terug op 2013

Discussie in 'De lounge' gestart door papier, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Een goed jaar, ik heb niet te klagen niet te veel hoogtepunten en ook niet te veel dieptepunten, normaal denk ik.

Alhoewel ik me wel bewust ben van het feit dat een 'gelukkig' jaar achter de rug hebben omdat we niet veel van de crisis hebben meegemaakt en nog gewoon leuke dingetjes hebben kunnen doen. Er zijn zat mensen die er echt ieder windje van mee krijgen zo ook weer op tv over de crisis opvangen.

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Een mooi jaar, met een verschrikkelijk einde :'(

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    niks bijzonders. geen hoogte en diepte punten eigenlijk. gebroken met mijn schoonouders. aan de ene kant een hoop verdriet en frustratie. anderzijds een heerlijke opluchting en bevalt het me prima.

twee nieuwe vriendinnen gemaakt.

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Dit jaar ben ik afgestudeerd, hebben we mooie reisjes gehad, raakte ik zwanger en een week geleden zijn we getrouwd. Ook zijn we verhuisd naar een leuk appartement. Helaas een maand voor deze zwangerschap een miskraam gehad, wat erg verdrietig was.

2014 zal een mooi jaar worden omdat ons kindje wordt geboren maar ook zwaar omdat mijn moeder een zware en risicovolle operatie zal moeten ondergaan aan het begin van het jaar.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sterkte vosje vandaag

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.888
    403
    83
    Laten we het erop houden dat het echt 2013 was met de nadruk op 13!!!! Ben er klaar mee totaal gesloopt door alle gebeurtenissen. Gelukkig volgennde week anderhalve week vrij. Alles een plekje geven.

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Dank je wel :(

8. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Een roerig jaar..

Op 14 januari ontdekken dat ik al 7 maanden zwanger was (testen bleven negatief, al langere tijd niet ongesteld en huisarst die er niet echt wat mee deed, uiteindelijk na aandringen zelf een echo aan kunne vragen)
    In maart bevallen van ons dochtertje, vlak daarna een trombosebeen krijgen waardoor ik niks kon doen.
    In augustus overleed mijn opa en VL's oma vlak achter elkaar..

Al met al veel meegemaakt dit jaar, op naar 2014 :)

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Iedereen die in 2013 een rot jaar heeft gehad wil ik een dikke knuffel geven!

Voor mij was 2013 een optimaal geluksjaar.
    2013 heeft mij moeder gemaakt van 2 hele mooie, lieve, bijzondere meisjes.
    Ze hebben mijn hart verwarmd, en ik had nooit gedacht dat ik zoveel liefde in mij zou hebben, en dan dubbel:D.
    Ik ben er een ander mens van geworden; zorgzaam, liefdevol, en vooral genietend van alles om mij heen.
    Ik ben mijn werk meer gaan waarderen.
    Verder heb ik de muur, die ik door de jaren heen om mij heen had gebouwd, afgebroken.
    Ik laat mensen dichterbij mij en mij gezin komen waardoor ik mijn leven nu ook beter kan delen met anderen.
    Ik ben gelukkiger dan ooit tevoren en ik geniet optimaal.
    En ik zeg:"op naar 2014".:D

10. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Omgevlogen !
    Zeker met binnenkort een verjaardag in jan alweer 2 jaar !!

11. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    2013..... Een jaar waarin het ergste is gebeurd wat ik me maar zou kunnen bedenken. Onze lieve dochter van 16 maandjes plotseling overleden. Een onmenselijk groot verlies en wat een pijn brengt dat met zich mee..,
    Een heel klein lichtpuntje in de donkere tunnel, nu zwanger maar helaas gaat dit niet zonder slag of stoot. Al opgenomen geweest met bloedingen en ze verwachten dat t vaker gaat gebeuren.

Dus hopelijk mogen wij 2014 ons tweede wonder gezond en wel welkom heten en mag hij/zij heel lang bij ons blijven.

12. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Een ontzettende dikke knuffel voor jou!

Wat een ontzettend zwaar jaar hebben jullie achter de rug.
    Onmenselijk en heel verdrietig:(.
    Ik hoop dat 2014 een prachtig jaar voor jullie mag gaan worden, waarbij jou zwangerschap zonder problemen mag verlopen en jullie mooie tweede wondertje gezond ter wereld komt.

13. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Voor mij is 2013 een niet heel slecht jaar geweest, ook niet top..

Dit jaar gehoord dat mijn contract niet verlengd wordt, dus februari 2014 zonder werk.
    Tante plotseling overleden.
    Start vh jaar met wat lichamelijke probleempjes.
    Financien die moeilijk lopen in de dure tijd.

Maar aan de andere kant ook positieve gebeurtenissen.
    Geboorte van zoontje van lieve vriendin!
    Geboorte van mijn neefje!
    Zelf meteen zwanger mogen raken!
    Positieve beoordelingen op mijn werk!
    Nog altijd gelukkig met mijn lieve vriend, elke dag dankbaar voor!

2014 zal hopelijk een topjaar worden, met de geboorte van ons kleintje en hopelijk snel een nieuwe baan!

Voor de anderen met een rot jaar achter de rug, heel veel liefs en hopelijk wordt 2014 een topjaar!

14. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Thnx niekepiek

15. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Het jaar begon voor ons erg klote.. en het hele jaar is zenuwslopend en stressvol geweest. Begin deze maand kregen we gelukkig te horen dat 2014 een jaartje rust wordt en in 2015 gaan we weer verder waar we 2 weken geleden geëindigd zijn. En oh, wat verlang ik naar dat jaartje rust!

Het hoogtepunt van dit jaar is toch wel geweest dat wij samen zijn gaan wonen in februari :)

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Deesdees en butterfly, heel veel sterkte voor jullie!

Hier een zwaar jaar gehad. Eind vorig jaar ingestort met een paniekstoornis die ik aan het overwinnen ben. Maar het gaat met veel vallen en af en toe opstaan. Ik hoop dat 2014 weer een stuk beter zal zijn.

17. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Dieptepunten
    -zware zwangerschap met bijna dagelijks ctg's en echo's
    -zware bevalling -> uiteindelijk een keizersnede
    -vanaf augustus moeten we het met 350 euro minder doen. Lukt maar net:(

Topdagen
    -sleutel van ons huis gekregen
    -klussen was zwaar, ivm ziekenhuis bezoekjes, maar toch heb ik met mn dikke buik het huis binnen 2 weken af gekregen!
    -bevallen van ons prachtige meiske:D
    -alle prachtige zomerdagen.

een gebeurtenis die eigenlijk bij geen van beide hoort is het overlijden van mijn opa☆
    Heel treurig, maar ook o zo fijn voor mn lieve oma. Eindelijk geen zorgen meer. Ookal mist zij hem heel erg (en wij ook), toch is het beter zo

Kortom een bewogen jaar, met veel leuke dingen!

18. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.735
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Over het algemeen een heel rustig jaar.Als dieptepunt dat manlief zijn werk enorm tegenzit(nog steeds) en als hoogtepunt 2 x naar Italie kunnen gaan en dat het met dochterlief stukken beter gaat op school.
    Heb ontzettend veel zin in 2014,veel leuke dingen gepland om naar uit te kijken.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    2013, het jaar van mijn Ediz.. Een heerlijk jaar waarin ik genoten heb van het weer zwanger zijn, de kraamtijd, ons gezin en onze prachtige kinderen die dol zijn op elkaar. Niets slechts over dit jaar te zeggen.

20. overlijden van mijn zwager erg emotioneel.

en om mij heen zijn er verschillende mensen die een overlijden van een dierbare hebben meegemaakt.

het is voor mij het jaar dat er ontzettend veel veranderd is, en dat dingen nooit meer worden zoals het was.

en het is nog spannend of mijn man in 2014 nog een baan heeft
    contract loopt 1 dezer dagen af

Deel Deze Pagina