Van mij mag dit jaar heel snel weg gaan.november een overlijden in mijn familie nog geen maand later in de familie van mijn man. Kan eigenlijk niet bedenken wat o zo leuk was in 2013
Voor ons een echt rampjaar geweest qua gezondheid. Maar ook leuke momenten gehad, zoals smart Times in Zwitserland. Op onze kerstkaartjes staat deze tekst (heel toepasselijk en zelf geschreven uiteraard): 2013 loopt op zn eind Een jaar vol ergernissen en tal van hindernissen een jaar van zwoegen en zweten een jaar om snel weer te vergeten. 2014 staat voor de deur Een nieuw jaar Een nieuwe start Een nieuw begin Daarin heb ik echt wel zin. Aan iedereen een gezond en vruchtbaar 2014 gewenst.
Ik kijk op 2013 terug als een fantastisch jaar, want 2012 was een vreselijk jaar waarin ik mijn ex betrapte op vreemdgaan gevolgd door een scheiding, weer terug bij mijn ouders moeten gaan wonen met mijn zoon en al mijn vrienden verloren. + Nieuwe woning voor mij en mijn zoon + Vriendin voor het leven gekregen + Helemaal mijn draai gevonden als alleenstaande moeder + Officieel gescheiden + Goed contact tussen mij en ex + Depressie zo goed als verslagen - Geen werk kunnen vinden - Zorgen om schulden te krijgen omdat ex een zooitje maakt van zijn financiele situatie en ik nog aan hem vastzit ivm gezamelijke koopwoning - Flink aangekomen (emotie eter + schildklier ellende)
Mijn zus haar beste vriend heeft zelfmoord gepleegd zijn vriendin was toen 5 maand zwanger. Mijn moeder haar beste vriendin is gestorven aan kanker. Een vriendin van mij is deze zomer vermoord. Mijn huwelijk is gedaan door bedrog van mijn man en ik heb hier een depressie en paniekaanvallen aan overgehouden. Ik vier dit jaar geen kerst en geen nieuwjaar, ik wil dat het nieuwe jaar vandaag nog begint, ik ben helemaal klaar met 2013.
Hoogtepunt was de geboorte van onze prachtige zoon (hoewel dat eind 2012 was). Ons 2013 stond in het teken van ons eerste kindje. We hebben een puntgaaf prachtventje gekregen, maar tegelijkertijd was het wennen aan het ouderschap voor mij een dieptepunt. Ik heb een zware bevalling gehad en moeilijke 6 weken na een KS. Daarna heb ik 8 maanden BV gegeven wat vaak ten koste ging van mezelf qua energie. ML en ik werken 4 dagen per week wat een hoogtepunt is; 1 dag bij onze zoon kunnen zijn en leuke dingen met hem doen (zoals babyzwemmen) is absoluut een rijkdom. Helaas hang ik nu tegen een burnout aan, vanwege de werkdruk op mijn werk en de drukte in mijn hoofd. Ik weet niet goed welke weg ik op moet gaan voor 2014 en dat heb ik eigenlijk nooit gehad.
Het jaar 2013 een jaar van vallen opstaan, weer vallen en nu weer proberen op te krabbelen. Het begon erg leuk en goed mooie winter veel sneeuw enorm van genoten als gezin, half februari werd ons zoontje ziek, uiteindelijk een fikse longontsteking voor de 3e keer na veel zorgen te hebben gehad om hem krabbelde hij weer op. In mei kregen we groen licht ervoor te gaan voor een 2e spruit van de internist. Half juni vertrokken wij naar spanje enorm genoten heerlijke vakantie geen stress en zwanger terug gekomen, in de vakantie mijn moeder eindelijk een nieuw huis gekrgen op 10 minuten rijden van ons huis enorm blij. Mijn jubel stemming betreffende zwangerschap sloeg vrij snel om de hete zomer in combinatie met enorme misselijkheid was vreselijk maar goed te doen, de bi bleef weg alleen wat was toch die helse pijn steeds rond mijn middenrif. Vanaf oktober de molen in de 20 weken echo was goed maar mijn gezondheid werd steeds minder. Uiteindelijk enorm veel zorgen gehad om de kleine meid (manlief ook om mij maar daar was ik niet mee bezig ) Op 8 november ben ik geopereerd bij 22w en 5 d en is mijn galblaas verwijderd, de pijn zou over moeten zijn, helaas was dat niet het geval. Uiteindelijk kwamen de chriurg mijn galweg was vergeten schoon te maken wat zorgde voor een verstopping en helse pijnen minimaal 1 galkoliek per dag. hier ben ik het eerste weekend van december voor opgenomen nadat ik letterlijk knock out ging van de pijn. ik bleek een alvleesklierontsteking te hebben en mijn lever stopte ermee. De maandag erna een nieuwe ingreep gehad en sinds die tijd geen pijn meer gehad (is natuurlijk nog maar 2,5 week terug) Wat een verademing geen pijn meer, maar wat een drama, conditie is geheel weg, niets meer van over lijk een oud wijf en dat is zo vreselijk om te accepteren, juist hadden we er zoveel moeite voor gedaan dat ik goed fit de zwangerschap in zou gaan. Gelukkig nog steeds geen bekkenpijn maar ik moet er wel mee dealen dat ik niets waard ben en mijn zwangerschap uit moet zingen op deze manier. Tussen deze vervelende gedachten door probeer ik te genieten van mijn buik mijn kindje en mijn bijna kleuter. We gaan er een leuk uiteinde van maken en op naar een geweldig 2014. Dat wens ik een ieder toe een top 2014 vol geluk liefde en gezondheid!
Voor alle meiden/gezinnen die een moeilijk jaar hebben gehad: een dikke knuf voor jullie! Ik hoop dat 2014 fantastisch gaat worden voor jullie en dat jullie 2013 snel kunnen vergeten. Ik wens jullie alles wat goed voor je is en dat al jullie dromen maar uit mogen komen. Mijn 2012 eindigde met de dood van een van mijn honden (profielfoto) een miskraam een een van mijn best vriendinnen die een hersenbloeding kreeg. 2013 begon helaas met een tweede miskraam... en daarna de breuk met die vriendin. Zij was veranderd vanwege die bloeding en eigenlijk lagen we elkaar toen niet meer, er was teveel gebeurd... ik heb hier vreselijk veel verdriet van gehad, ik droom nog over haar en ik mis haar nogsteeds... maar sommige dingen gaan nou eenmaal over... Gelukkig raakte ik in mei zwanger en hebben we in juli de sleutel van ons droomhuis gekregen! In het najaar hebben we ons huis kunnen verkopen en we hebben dit jaar weer twee honden kunnen redden... Ik zeg; was best een geslaagd jaar als ik erop terug kijk! Hopelijk gaat 2014 net zo goed, beginnend met de geboorte van onze zoon!
2013 was voor ons een geweldig jaar waarop we op 20 januari onze zoon hebben mogen verwelkomen en in dat hele jaar hem zien opgroeien tot de bijna dreumes die hij nu is.
Ik zie 2013 als een jaar dat begon met een enorm hoogtepunt: de geboorte van ons tweede zoontje. En als een jaar dat eindigt met een enorm dieptepunt: mijn schoonvader die vorige week te horen heeft gekregen dat hij kanker heeft en al in het laatste stadium zit. Daar tussenin wat kleine ups en downs die niet het benoemen waard zijn.
2013 was/is een goed jaar.... Iedereen is gezond. We zijn gelukkig in ons nieuwe huis. Man heeft zijn baan nog (flinke reorganisatie). Ik ben bijna 30 kilo afgevallen sinds feb. en voel me geweldig! Hoop dat 2014 weer een goed jaar wordt!!
Mijn allermooiste geschenk is geboren.. Maar de rest van het jaar was echt klote. 2014 word mijn jaar..dan word alles anders.
Pff 2013, het eerste volle jaar wat we met ons zoontje hebben, wat een heerlijk ventje! Verder een hoop stellen om ons heen die uit elkaar gingen, wij blijven bij elkaar. Ook dit jaar weer afscheid moeten nemen van 2 sterretjes. Dit jaar zwanger geworden van een prachtige dochter, helaas zitten we nu al een aantal weken in spanning om de uitslag van de vruchtwaterpunctie, nadat ze afwijkingen hebben gezien op de 20 weken echo. Ook het jaar waarin mijn man al het hele jaar werkeloos is, en er keer op keer weer spanning qua financien.
Hoogtepunt: zwanger en bevallen!! Dieptepunt: eigenlijk geen, alleen heel veel gezeik op het werk gehad!
Vreselijk rot jaar.... Ik heb mijn moeder plots dood gevonden, nadat ze een hartstilstand heeft gehad. Dat heeft het hele jaar verpest waarin ook heus leuke dingen waren...
Hoogtepunt: de zwangerschap + geboorte van ons zoontje Dieptepunt: werkeloos raken en gezeur met het UWV.
2013 is echt mijn jaar! Begin dit jaar zijn we getrouwd. Ons eerste kindje is geboren. Ik heb niet 1 maar 2 promoties gemaakt. We hebben leuke geldprijzen gewonnen. Er zijn wel wat tegenvallers geweest maar dit is en blijft mijn jaar!
Altijd beginnen met het negatieve en dan afsluiten met t positieve toch!?! Komt die (is ook gelijk mijn zeikminuutje) Dit jaar was een ongelooflijk k*t jaar! (Ik had mn hele rijtje getypt maar ben bang dat iemand me zo herkent ) Kort samengevat; missed abortion, vader doodziek en op 5 verschillende plaatsen aan zijn hart geopereerd, zelfmoord van een goede vriendin. Hoogtepunt; deze zwangerschap en dat ik ondanks alles NOG meer van mijn vriend ben gaan houden!
2013 was voor mij een jaar waarbij mijn leven 180 graden draaide. Van voltijd student naar aanstaande moeder. Hoogtepunten: - propedeuse van mijn studie behaald - oude vriendschappen hersteld en deze heel erg gaan waarderen - zwangerschap - aangifte gedaan tegen ex vriend die losse handjes heeft Dieptepunten: - mijn ex vriend - veel mensen waar ik eerder mee om ging hebben mij laten vallen als een baksteen - ik heb me vaak eenzaam gevoeld de afgelopen maanden Ik ben blij als 2013 voorbij is en kijk erg uit naar 2014. In dat jaar gaat mijn dochtertje geboren worden, ga ik verhuizen naar een appartementje voor ons 2 en heb ik besloten om ontzettend gelukkig te worden
Helaas weer een jaar voorbij zonder zwangerschap. Ook een zeer zwaar jaar gehad op gebied van werk. Van mij mag 2013 de prullenbak in...
@hier 2013 bewogen. Ups studie afgerond en een nieuwe baan Mooie man, mooie meid en gelukkig leven Daar kan helemaal niets tegen op! Ik ben zo blij!! downs 2x een miskraam in een korte tijd. Voor de rest eigenlijk weinig negatiefs, ja ik krijg niets cadeau en ik moet me overal doorheen vechten, wat bij anderen nog wel eens aan kom waaien moet ik dubbel en dwars voor knokken, bezwaar voor aantekenen, herbeoordeling enz enz en achteraf blijft het allemaal fout te zijn gegaan... Maar ach dat ligt niet aan 2013, dat heb ik al zolang ik me kan heugen haha. @2014 hoop ik een nieuwe studie te beginnen (ja ik blijf bezig), te blijven werken, en opnieuw zwanger te worden van een kindje dat wel bij ons blijft. Dat ik wij in goede gezondheid enmet veel liefde weer het jaar door mogen