Mijn meisje heeft vanavond alles eruit gegooit, ze bleef kokhalzen zo zielig Vorige week had ze dat ook een avond en toen was ze ook voor het eerst verkouden dus weet ik het daaraan. Vorige keer en vanavond heeft ze geen koorts. Ze heeft een keer eerder gekookt ei gehad maar weet niet meer precies wanneer. Vanavond heeft ze voor de 2e keer gekookt ei gehad. Kan het zijn dat ze daar niet tegen kan?? Ze krijgt nog steeds moedermelk en ik eet zelf wel tegelmatig ei
Ik raad je aan álles op te schrijven wat ze gegeten heeft. ZO zijn wij er achter gekomen dat het gespuug van zoon toch echt door de champignons kwam.
Bedankt voor de reacties! Het kan dus inderdaad dat ze er niet goed op reageert... Vanmorgen heeft ze weer alles eruit gegooit en wou ook geen brood. Heeft zonet wel een peertje gegeten en heeft genoeg praatjes gelukkig!
Hoe reageert ze op koekjes waar ei in zit? Bijv. een Nijntje koekje? Bij ons reageerde ze op deze manier al op ei. En ei zit in ongelofelijk veel dingen....
Het zou idd reactie op ei kunnen zijn, maar ook griep of buikgriep. Ik zou over een week nogmaals ei geven en kijken wat de reactie is. Dat ze ei dmv je borstvoeding binnen krijgt en daarop niet reageert, betekent niet dat ze er niet allergisch voor kan zijn. Je kan een ei allergie hebben bij alleen puur ei, maar ei verwerkt in bijv koek, pannenkoek weer niet. Mijn zoontje heeft een ei allergie in een sterke klasse, maar reageert niet op bijv pannenkoek of een koekje wat ei bevat.
Het enigste wat ze extra krijgt is een rijstwafeltje, verder alleen brood, fruit en warm eten. En ook warm eten krijgt ze nog lang niet alles. Ze heeft gisteravond alleen maar 600 cc moedermelk gehad en een peer is heeft wonderbaarlijk geslapen van 18:00 tot 09:00 Ze heeft nu niet meer gespuugd en zit nu aan een kaal broodje te knabbelen. Buikgriep lijkt me toch sterk, ze heeft helemaal geen koorts gehad en toonde verder helemaal niet ziek. Ik denk dat ik gewoon volgende maand weer eens een half eitje probeer en goed kijk wat haar reactie er dan op is. Een ei is verder nog niet noodzakelijk neem ik aan? Bedankt voor jullie meedenken in ieder geval!
Ze heeft gisteravond 600 cc melk gehad? Is dat een typfoutje? Ei hoeven ze idd echt nog niet te eten, als je denkt dat het daar aan ligt zou ik het gewoon nog even uitstellen.
ei is idd niet noodzakelijk, mmn dochtr eet het nooit, lust 't niet. Eiwitten kan je compenseren met (moeder) melk, vlees, straks evt kaas yoghurt etc.
Helaas vanavond weer alles eruit gegooit, blijven kokhalzen totdat ze helemaal leeg was en slap in mn armen in slaap viel Geen ei gehad Vandaag gegeten: Volkoren brood met klein beetje appelstroop - banaan - appel - brocolli met aardappel vind ze erg smerig dus klein stukje kip, aardappel uit onze preiovenschotel en minibeetje vanillevla van ons - moedermelk - laatste fles voor het eerst kunstvoeding omdat ik te weinig mm had Dinsdag is mn partner met haar naar het CB geweest en was ze maar 115 gram in 2 maanden aangekomen. Ik maakte me niet druk, ze was eerst wat te vol en nu mooi in verhouding, blij en tevreden en tijgert de hele kamer rond. Maar als ze op deze manier doorgaat ga ik me natuurlijk wel zorgen maken
Had ze na de fles gespuugd? Dan kan het goed daarvan zijn. Lijkt mij wel dat het met voeding te maken heeft.
Mijn schoonzus lust echt geen aardappels. Ook van baby af aan die weigerde ook alles behalve als er macaroni of rijst er door heen heeft. Heeft ze het met rijst en macaroni??
Ze heeft als laatste de fles kunstvoeding gehad maar dit heeft ze de 2x daarvoor niet gehad toen gewoon als laatste fles moedermelk. De 3x dat ze nu zo heftig heeft gespuugd gebeurde op het moment dat ze een half uur/uur op bed lag 's avonds en begint met in 1 keer heftig hoesten. Ze eet prima aardappels maar walgt wel van bepaalde groente. Wortels gaan er absoluut niet in ook niet als ik een klein beetje meng met andere groente. Brocolli zoals vanavond dus ook niet. Om haar een beetje te foppen geven we klein puntje op lepel vla en vervolgens bij volgende hap brocolli doet ze haar mond wagenwijd open om vervolgens als ze proeft dat het brocolli is alles uit te proesten. Werkt dus ook niet Verder zijn we altijd heel voorzichtig geweest met bijvoeding. Vanaf 6 maanden echt begonnen en een beetje volgens het schema van Stefan Kleintjes op borstvoeding.com