1e en laatste week opvang door opa's en oma's. We nemen allebei 3,5 week vakantie waarvan 2.5 weken samen. Doen we eigenlijk ieder jaar zo, maar bdgrijp dat het niet overal zo makkelijk gaat
Over 3 weken begint hier de zomervakantie. Eerste 3 weken gaat dochter iedere dinsdag naar de bso en de overige dagen oma, papa of mama net zoals hoe het nu gaat. Laatste 3 weken zijn wij volledig vrij en gaan 12 dagen op vakantie. Voor ons veranderd er niet zoveel doordeweeks gaat gewoon door zoals wanneer ze naar school gaat. Maandag oma of mama Dinsdag bso Woensdag papa Donderdag oma Vrijdag mama
Gastouder van onze jongste heeft 3 weken vakantie genomen. Wij hebben ervoor gekozen om dezelfde weken als haar op te nemen en met z'n vieren weg te gaan. De oudste gaat naar BSO, die doen in de vakanties hele leuke dingen. Gelukkig geen opvangprobleem hier.
Ik heb gelukkig nog verlof Gaan niet weg op vakantie maar wel veel dagjes uit leuke dingen ondernemen veelal gratis Na het verlof passen de oma's om en om op de jongste als ik werk dus volgende vakantie kan de oudste daar gewoon bij
Onze zoon is net 4 geworden en gaat sinds een maand naar school, helaas zit de gastouder 2 dorpen verder waardoor zij niet meer op hem kan passen... maar gelukkig kan hij deze zomervakantie nog bij haar, voor volgend jaar zullen wij een andere oplossing moeten vinden.
Hier is het vakantie opvang en daar kijken ze naar uit. Er word dan van alles met ze gedaan en iedere dag staat er wat op het programma. De laatste drie weken heb ik zelf vakantie.
Ik ben 3 weken vrij en man ook, we hebben de laatste 3 weken van augustus een oppas probleem Ik neem een dagje vrij en man 2, daarna is oppas ook weer beschikbaar.