Hoe kinderopvang regelen in zomervakantie?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Shakes, 30 jun 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

1e en laatste week opvang door opa's en oma's. We nemen allebei 3,5 week vakantie waarvan 2.5 weken samen. Doen we eigenlijk ieder jaar zo, maar bdgrijp dat het niet overal zo makkelijk gaat

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Over 3 weken begint hier de zomervakantie.
    Eerste 3 weken gaat dochter iedere dinsdag naar de bso en de overige dagen oma, papa of mama net zoals hoe het nu gaat.
    Laatste 3 weken zijn wij volledig vrij en gaan 12 dagen op vakantie.
    Voor ons veranderd er niet zoveel doordeweeks gaat gewoon door zoals wanneer ze naar school gaat.
    Maandag oma of mama
    Dinsdag bso
    Woensdag papa
    Donderdag oma
    Vrijdag mama

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wij zitten 4 weken zonder go. Beide vakantie opgenomen om dit op te vullen.

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Gastouder van onze jongste heeft 3 weken vakantie genomen. Wij hebben ervoor gekozen om dezelfde weken als haar op te nemen en met z'n vieren weg te gaan. De oudste gaat naar BSO, die doen in de vakanties hele leuke dingen. Gelukkig geen opvangprobleem hier.

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik heb gelukkig nog verlof
    Gaan niet weg op vakantie maar wel veel dagjes uit leuke dingen ondernemen veelal gratis
    Na het verlof passen de oma's om en om op de jongste als ik werk dus volgende vakantie kan de oudste daar gewoon bij

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Onze zoon is net 4 geworden en gaat sinds een maand naar school, helaas zit de gastouder 2 dorpen verder waardoor zij niet meer op hem kan passen... maar gelukkig kan hij deze zomervakantie nog bij haar, voor volgend jaar zullen wij een andere oplossing moeten vinden.

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Hier is het vakantie opvang en daar kijken ze naar uit. Er word dan van alles met ze gedaan en iedere dag staat er wat op het programma. De laatste drie weken heb ik zelf vakantie.

8. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Ik ben 3 weken vrij en man ook, we hebben de laatste 3 weken van augustus een oppas probleem :)
    Ik neem een dagje vrij en man 2, daarna is oppas ook weer beschikbaar.

Deel Deze Pagina