als ik met de kids ijn de speeltuin ben mama speelt het meest haha als ik idd de funnies eruit haal als ik een gogo heb van de c1000 haha heb er al 30 als ik met de kindjes lig te ouwehoeren op de grond als ik op de kermis loop in het zwembad bommetje maken enz
als ik een cadeau krijg of door de speelgoedwinkel loop haha Met goed nieuws wil ik ook nog wel eens enthousiast gaan springen
Ik voel me in de efteling en in Disney land ECHT kind, maar nu kan ik lekker met mn meisje disneyfilmpjes kijken en meezingen. Dan voel ik me ook echt weer kind, heerlijk!
Hier ook met sinterklaas! Heerlijk! Krijg elke keer weer kriebels als ik het op tv zie! Zo spannend! Dit heb ik trouwens pas zo erg sinds Joris er is. Vind het zo leuk voor hem, kan me nog zo goed herinneren hoe spannend het vroeger voor mezelf was, zo leuk gewoon
voor mij is t ook nog steeds het sinterklaas gevoel. en disneyland staat bij mij ook hoog in t lijstje van weer kind voelen. en daarbij voel ik me dagelijks nog wel eens kind...als ik weer een gekke bui heb ( en ja dat is dus dagelijks haha )
Als ik het nieuwe speelgoedboek doorblader, ik wil gelijk aan gaan kruisen wat ik dit jaar allemaal wil gaan krijgen (terwijl ik er dan waarschijnlijk niks mee zal doen...)
Als ik met school naar engeland ga.. de juffen en meesters hebben het nog het hardst naar hun zin! kom altijd schoor weer thuis hahahah
* Als ik een een kindersurprise eet en benieuwd ben wat er in het eitje zit.. * Als ik Alfred J. Kwak zit te kijken (Ik ben vandaag zo vrolijk....) * Als ik met mn kleine vent een duplo toren aan het bouwen ben, hoe hoger hoe mooier. * Als ik door het Intertoys boek blader en alles aankruis wat de kleine hebben wil, haha, net als vroeger.
als ik met de kids aan het spelen ben, dan voel ik het niet alleen, dan ben ik ook net een (groot) kind..
Als ik op weg ben naar een concert van een hele goede band, dan heb ik echt dat schoolreisjesgevoel. En de hele dag al op de plee zit van de zenuwen en 's nachts niet kan slapen. Toen ik mijn nieuwe drumstel kocht en hem zo mooi vond dat ie een week midden in de huiskamer stond. Als ik in een melige bui ben en met mijn vriendinnen om scheten en boeren kan lachen. Als ik televisieprogramma's voor kinderen kijk op Villa Achterwerk. Als ik lekker met Yelena aan het stoeien of spelen ben. Als ik mijn vent versla met vechten in het echt en golf op de Wii Als ik op mijn laptop bij configuratiescherm>spraak een zinnetje intyp en dan de snelheid verander zodat het stemmetje 'Sam' heel snel ga praten en ik allemaal vieze woorden in het Nederlands typ en hij ze met een engels accent uitspreekt Als ik met speelgoed van mijn dochter zit te etteren In de speelgoedwinkel met vent en kind ben en ik op alle knopjes van speelgoed met geluidjes druk en hij zich dan schaamt Ik tijdens een avondje stappen me telkens ga verstoppen met iemand anders om ze te laten schrikken
Als ik met mijn zusjes ben. Op de 1 of andere maniet moeten we dan altijd de spelletjes van vroeger spelen. Spookje ofzo, lopen we daar in een donkere kamer, 1 met een laken over zijn hoofd en die moet dan de andere pakken... Beetje triest, maar ontzettend leuk!
Nu Disney Channel op UPC zit voel ik me weer elke dag kind! Super! en als mn oma zegt dat ik mn jas dicht moet doen en mn knots vast moet houden als ik loop (daar bedoelt ze een lolly mee!) en met mn verjaardag...ik tel ook echt nog af naar de dag! hahaha!
@Melloncollie...ik heb dat niet...die spraak functie...kan hem niet vinden! Wilde het gelijk gaan proberen...hahahaha!
Als ik in een pretpark ben,,, Oeehhh, heerlijk, rennend en huppelend naar een volgende attractie haha... Als ik Suske en Wiske stickers krijg uit de supermarkt en het mag plakken in het stripboek Als ik een liga Milkbreak eet en eerst de koek erom heen opeet en de melk voor het laatst bewaar
Als ik in de herfst lekker door de bladeren heen kan schoppen. Als we naar de kinderboerderij gaan wil ik ook alle dieren aaien. Als ik koekjes in de thee aan het soppen ben.
Jawel joh, dat moet! Misschien staat het in het engels? Ik kan nu ff niet kijken want mijn laptop is gecrasht en zit momenteel op een iMac te forummen.