ziet door de reclame de post niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Het gebeurd mij de laatste tijd vaak dat er zoveel losse reclamefolders door de brievenbus worden gemikt dat ik mijn post er echt tussenuit moet vissen, en soms zelfs pas tegenkom bij het legen van de oudpapierbak...
    hebben er meer last van of misschien een tip? groetjes

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Hadden wij ook erg veel last van. Steeds maar weer die folders los op de grond. Daarom hebben wij nu een ja/nee sticker op de deur. We krijgen nog wel de regiokranten, maar geen reclamefolders meer. Ik kijk daarvoor in de plaats gewoon op zondag ff op internet naar de aanbiedingen. En bijkomend voordeel is dat het beter voor het milieu is...

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hier ook een sticker op de deur. Kreeg per dag ongeveer een halve schoenendoos vol met reclame! Lees ze toch vaak niet eens dus die sticker zit er niet voor niets. Als ik de aanbiedingen van de supermarkt wil weten, kijk ik wel even online. De rest wordt anders vaak toch maar een impuls aankoop: "Oh kijk het is in de aanbieding, laat ik het meteen maar halen!!" Scheelt mij echt heel wat centjes voor spulen die ik toch niet nodig heb :p

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Waar kan je zo sticker kopen/aanvragen

Word soms echt niet goed van de reclames pf

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

volgens mij kan je hem bij het gemeentehuis wel ophalen? Anders even googelen op "ja nee sticker" en dan krijg je een aantal resultaten waar je hem (bijv. tegen porto kosten) aan kan vragen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil juist die regiobladen niet en de reclamebladen wel. Maar daar bestaat dan weer geen sticker voor.

Ik ben gek op reclameblaadjes, vind het heerlijk om er tussen te snuffelen

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bestaat daar geen sticker voor? Kun je dan ook niet zelf knutselen door een Ja/Ja stikker en een Nee/Nee sticker te combineren?

8. Angelina

Angelina Niet meer actief

Jakkes, reclame. Hier al jaren een Nee/Nee sticker hoor.

Geadresseerde reclame kan ook flink irritant zijn trouwens! ;)

Mijn man is dol op reclame foldertjes :$, die heeft dus mooi pech.
    Ik heb geen zin in bulten oud papier iedere maand, helemaal in de komende maanden!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij hebben een aparte container voor oud papier, die 1x per maand geleegd wordt. En hij zit iedere maand vol, ondanks je Ja/Nee-sticker! We krijgen dus geen ongeadresseerde reclame, maar wel huis-aan-huisbladen. Maar dat zijn er zoveel... :(

10. 4days

4days Niet meer actief

Wij hebben ook echt bergen post. Ik ga maar eens een nee/nee sticker halen. Ik vond het op zich altijd nog wel leuk om door een reclame folder te bladeren, maar inmiddels zijn het er zoveel dat ik er al geen zin meer in heb en ze rechtstreeks in de papierbak mik...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als je geen stickers wil, dan misschien wat onze vorige bewoners hebben gedaan ( ook al vind ik het geen pan ) Ik heb 2 brievenbussen in mijn deur zitten. Een normale en ééntje die de vorige bewoners erin hebben gemaakt met het woord "post" erop

Volgens mij heeft hij daar een bakkie aan gemaakt ( achterkant ) zodat de reclame op de grond valt en de post in het bakkie

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bij ons zitten de meeste folders verpakt in plastic.
    Of je doet een sticker op je brievenbus dat je geen folders meer wilt ontvangen
    Of je doet een briefje op de deur of de folderbezorger de folders buiten neerlegd.

13. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

`

Hier ook zo.

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    I LOVE Folders!!!

hihi, ik vind het heerlijk om er doorheen te bladeren..
    En wij krijgen niet echt vaak post, alle rekeningen gaan dr automatisch af.
    Steeds als ik iets bij de deur hoor gaan we kijken of de folders er al zijn! Mn vriend houdt er ook van!

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hier houdt man lief ook van de folders.
    er zitten aardig wat in plastic, maar de postbode zelf strooit met losse folders dus daar zit het probleem. ik overweeg nu inderdaad een sticker op de deur te doen,
    bedankt voor jullie reacties, groetjes

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik haat folders niet...
    Kijk altijd de c1000,albertheijn,trekpleister,kruidvat,blokker,kwantum,leenbakker folders.
    Maar al die andere...Tjeeeeemig is het nou echt nodig om in 1 plastic zakje 3x dezelfde folder te doen?

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sowieso: Waarom die folders in plastic? Hoezo milieuvervuiling?

Wat ik trouwens ook misselijk vind, is dat als je een Ja/Nee sticker hebt, dus wél huis-aan-huisbladen, maar géén reclame, dat er dan sneaky toch nog folders in de krantjes gevouwen zitten...

18. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier een nee/nee sticker en ik vind het heerlijk. Het is echt niet normaal hoeveel papier er hier in een week door de bus werd gestouwd. Ten eerste zonde van het papier en natuurlijk slecht voor het milieu maar hier hadden we als bijkomend nadeel dat de honden het echt te gek vonden om er confettie van te maken :(
    Het gekke is dat ze de post wel heel laten maar de kranten en het plastic is hier favoriet om op te kauwen (of overheen te plassen :()

Deel Deze Pagina