oorontsteking

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door palmie37, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Gisteren de hele dag met Chloé op het ziekenhuis gezeten met de uiteindelijke conclusie oorontsteking!
    We hebben antibiotica en neusdruppels meegekregen.
    Ze gaat zo vreselijk tekeer van de pijn echt de hele tijd, ze is geen minuut stil:(
    Ging dat bij jullie kinderen tijdens oorontsteking ook zo?
    Ben zo bang dat het zo niet over gaat, ik heb er niet zoveel verstand van want dit is de eerste keer dat ze iets heeft;)

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Volgens mij ligt het eraan waar de onsteking precies in het oor zit.
    Mijn zoon heeft vorig jaar een nachtje in het zkh gelegen ivm beginnende longonsteking, maar hij bleek ook een dubbele ooronsteking te hebben.
    Daar stond ik echt van te kijken, want hij gaf geen kik. Hij lag er alleen maar heel rustig als een zielig vogeltje bij.

Maar de arts die legde mij toen uit dat het dus afhankelijk is van waar het zit. Sommige kindjes hebben er goed pijn van en ik kan me voorstellen (heb zelf als kind ook wel eens ooronsteking gehad) dat ze daar helemaal van slag van zijn.

Maar je hebt nu medicatie dus ik denk dat het over een dag of twee al weer veel beter gaat. Misschien zou je er nog een paracetamol bij mogen geven tegen de pijn?

Heel veel sterkte en hopelijk knapt je meisje snel op.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou ik kan je de hand geven dochterlief heeft op het moment ook een dubbeleoorontsteking.

Ook antibiotica en neusdruppels.

Je kunt er niet zo veel aandoen wel als het vaker terug komt kan je je doorlaten verwijzen naar de kno voor eventuweel buisjes.

En wil niet rot doen maar meestal als kinderen met die oren gaat kloten dan blijft dat vaak zo en dan is het vaak met elke verkoudheid gelijk raak en slaat het meteen op de oren,.

Met nummer twee dochterlief dus blijf ik niet jaren door tobben heb tegen me zelf gezegt als ze hier na nog een keer het krijgt ik me meteen door laat sturen naar een kno-arts

Het is hier trouwens van af ze geboren is de 3 keer dat ze oorontsteking heeft twee weken geleden had ze er ook last van en het is zeker niet gebruikelijk dat je gelijk antibiotica mee krijgt in dit geval deze keer wel omdat het zo kort achter elkaar was.

Beterschap voor je meisje.

En weet het hier ook een die de halve dag loopt te piepen maar ja, heb zelf wel eens oorontsteking gehad als volwassen en dat doet met toch pijn.:(

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dank jullie wel meiden, ik hoop dat de pijn heel snel minder word, tis inderdaad begonnen met een fikse verkoudheid!

Deel Deze Pagina