Pfff ik kan er niks aan doen maar ik ben me al heel de week druk aan het maken over wat ik haar nou aan moet doen met het warme weer... En als ik het hier zo lees heb ik mijn dochter te koud aangekleed gister. Ze had een romper lange mouwen aan, een legging en sokjes. En met wandelen in de kinderwagen een dekentje erover. Voor mijn gevoel had ze het wel warm, voelde ook een beetje klammig in haar nekje. Kan ik beter een vestje in de wagen aan doen zonder deken?
hier al de voetenzak sinds 2,5 week weg... vandaag lange mouw romp, tshirt korte mouw, spijkerbroek, sok schoen vestje neem ik mee
Mijn dochtertje heeft een spijkerbroek, korte mouwen romper en daarover heen een longsleeve. Het is dan wel lekker maar af en toe staat er een venijnig windje.. Je moet aanhouden: Wat je zelf aan hebt plus 1 kledingstuk extra. Dus ik heb zelf een t-shirt en dan krijgt mijn dochtertje een lange mouwen shirt en op straat nog een vest. Zomerjurkjes -> Kan ook al heel goed met een lange mouwen romper of bolero en een legging/maillot eronder. Vond het anders zo zonde dat ze ongedragen in de kast bleven liggen!
Ik loop zelf ook nog niet met korte mouwen, ben altijd zo verkouden en DL ook. Ze heeft haar gewone kleren aan, alleen de vesten blijven in de kast. Vandaag: Rokje met maillot, romper korte mouw, shirt lange mouw, bolero lange mouw. In de zandbak vandaag voor het eerst zonder jas maar dat doe ik niet zomaar.. Ze hoest snel. Het is nog maar April he al is het warm. Even zon wind vlaag en je krijgt het net lekker te pakken.
Bedankt meiden, heb ik tenminste een beetje vergelijkingsmateriaal. Op de creche hebben de kindjes al een tijdje korte mouwen aan, maar die zijn al een stukje ouder dan de mijne. Ik heb haar vandaag maar een legging, korte mouwromper en korte mouw t-shirt aan gedaan. Want met die helm op en lange mouw shirt, zweette ze echt de tent uit. We gaan zo even wandelen, en dan doe ik dr nog sokjes aan en een vestje.
Ik heb mijn dochter nu een lange mouw romper aan gedaan, met daarover kort mouw shirtje. En een legging-achtig broekje met sokjes. Als ik ga wandelen nog een dun vestje eroverheen. Vind het ook best lastig!
Ik vind het ook erg lastig wat nou aan te doen! Chloé is ook nog eens snotverkouden en wil vanmiddag wel even weg op de fiets. Maar goed ze heeft aan een romper met lange mouw met daarover een shirtje met korte mouw, majootje en een rokje en op de fiets nog haar zomerjasje, denk dat dat wel goed is
Julia draagt nu een spaghetti-bandjes rompertje met een t-shirt en een lange broek met sokken. Vaak vind ik het fijner met dit weer dat ze nog sokken aan heeft, dan per sé lange mouwen. Op de fiets had ze vanmorgen wel nog een zomerjas aan, want dat was nog best fris. Vanmiddag in de tuin loopt ze waarschijnlijk ook wel in een rokje, maar dat is in de zon!
O joh mijn dochter is nog in een (dunne) winterjas hoor! Ben al druk op zoek maar er is niet zo veel.
onze jongste heeft het erg snel warm, hij is 7 maanden. Zijn haren zijn regelmatig helemaal nat van het zweet, maar hij is dan ook ERG beweeglijk ! Ik heb hem een romper korte mouw en polo korte mouw aan, en een dunne lange broek, soms met blote voetjes. OF gewoon een romper lange mouw en een broekje, zonder shirt.
die kleintjes, van 5,6,7 maanden zou ik s ochtends nog wel lange mouwtjes aan doen en een romper met korte mouwen eronder (of andersom), s middags zou ik wel blote armpjes doen zeg maar, maar ook op tijd weer een laagje aan als het te koud wordt.
Hier lekker een eind wezen wandelen Dochtertje lange mouwen romper, jurkje korte mouw en legging en sokjes. Zo in de kinderwagenbak met dun lakentje onder het wandelen toch maar eraf gehaald omdat het wel warm werd. Is hier volgens mij 26 graden
hier vandaag voor het eerst een shirtje korte mouw en een romper korte mouw.. ik had lange mouwen aangedaan maar ze had het superwarm.. in de kinderwagen wel een vestje erover.. tis hier in het zuiden echt warm in de zon.. morgen moet ze naar kdv, even kijken wat ik haar dan aan doe.. is lastig met die helm op..
Hier een romper lange mouw en jurkje met een legging. De oudste een romper korte mouw, t shirtje en 3/4 broekje.
Hier nu steeds korte mouw romper/ lange mouw shirt of andersom... Buiten een zomerjasje of vestje erbij... Maar.... van de winter ook geen truien/vestjes gedragen eigelijk.. Op het KDV was het altijd heel aangenaam en hier thuis met de zon erop ook vlug warm.. Ze droeg dus in de winter max lange mouwen romper + lange mouwen shirt... Maar meestal 1 kort 1 lang.. Nu het wat warmer wordt krijgt ze vaak bv een spaggetiehempje over haar lange mouwen romper.. Ben heel benieuwd straks met hoog zomer.. Hier (plat dak) wordt het flink warm... Op haar kamertje is het nu al 24 graden!
Op de crèche lieten ze telkens de tussendeur open staan, zodat het er erg tochtte. Daarom altijd vestjes of een dikker shirt aan.
@ Sandraske... Jij al ideeën hoe je dat van de zomer gaat doen?? Afgelopen jaar werd het wel eens 30 graden op haar kamertje (voordat ze er was)... We hebben nu wel een beter verduiserend gordijn en Plisee gordijnen (Velux raam) Gok dat dat aardig wat graden gaat schelen.. Ook heeft ze een airosleep matras... @ BEG.. Groot gelijk dan idd! Wel raar ze dat ze niets aan die tocht doen bij van die kleintjes
Heb er wel eens wat van gezegd, maar zag het een tijdje later weer, dus kan ik haar er beter op kleden zodat ze niet zo snel ziek wordt.