hoe kindje kleden met dit weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door blackeyedgirl, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

nou ik heb em verkleed vandaag, korte mouw romp, korte mouw tshirt, spijkerbroekje en lekker blote voetjes! echt onwijs warm hier!

later schoentjes en vestje aan gedana op de terugweg (rond 18u)

2. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Hier vandaag een romper korte mouw
    een shirtje korte mouw
    en een spijkerbroek met sokjes.

Vanmiddag toen hij uit bed kwam alleen romper en shirtje

En nog later alleen in zijn romper in de tuin.. Het is echt superwarm in de tuin!! Als ik naar buiten ga zou ik wel zijn shirtje en spijkerbroekje erbij aandoen.

3. fafje

fafje Niet meer actief

hie rook op balkon hele dag in romper

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij kleden Simone ongeveer zoals we zelf gekleed gaan, alleen heeft zij altijd een extra laagje, namelijk het rompertje. Ze is niet buiten geweest vandaag en het was binnen koeler dan buiten dus het was een rompertje met korte mouwen, een t-shirtje en een spijkerbroek. Volgens mij heeft ze de hele dag blote voeten gehad.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    isabel draagt al een paar dagen romper met korte mouw, shirtje met korte mouw en een dun broekje.
    van de week was het zo warm toen heb ik haar broekje ook nog uitgetrokken. sokken heeft ze alleen sochtends vroeg en savonds laat buiten aan anders niet. ze heeft nu al de hele tijd zweetvoeten :p
    als het frisser is buiten dan krijgt ze een vestje aan, de winterjas niet meer die is veel te warm!

zoals al eerder gezegd ik kleed haar eigenlijk zoals ik mezelf kleed ;)

6. isa draagt al een paar dagen shirt met korte mouwen, legging en jurkje, romper zonder mouwen of met korte mouwen

vandaag een lang broekje en shirtje maar allebei heel dun spul.

en al een paar dagen geen sokjes

xxxxxxxxxxxxxx

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

shirtje en driekwart broek. sokken blijven altijd maar een uur aan en dus vandaag ook. alleen hoef ik er op deze dagen niet de hele dag achteraan dan om ze weer aan te doen.

8. fafje

fafje Niet meer actief

vandaag romper zonder mouw, dun blousje kore mouw, spijkerbroekje, blote voetjes heeerlijk!

9. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Vandaag waren we op het strand dus zoonlief ( 2 jaar) alleen zijn zwembroek en dochterlief (3 maanden) rompertje zonder mouw, shirtje zonder mouwen en korte broek.
    Rond 18 uur sokjes bij haar aangedaan en een vestje.

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier een tuinbroekje met korte pijpen en een rompertje met korte mouwtjes. Hij heeft dan nog sokjes aan en een zonnehoedje.

Deel Deze Pagina