mijn zoontje wordt kaal snik snik!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esther1984, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ben net bij cb geweest, onze kleine man heeft vanaf zijn geboorte een mooi koppie met haar, maar heeft erg veel last van berg, nu had ik hem vanmorgen goed ingesmeerd met olie, even een tijdje in laten trekken, en voorzichtig met een kammetje de berg eruit gekamt, maar er kwamen ook heel wat haartjes mee, met het cb over gehad, en die vertelde mij dat ie waarschijnlijk kaal wordt, omdat de haartjes waarschijnlijk al los zitten en de haartjes met de berg mee los komen, snik snik, hij had zo'n mooi koppie met haar, en het wordt nu steeds dunner, vind het echt niet leuk, maar ja je doet er niks aan.
    dit moest ik even kwijt, wie weet misschien hoe lang het duurt voor er weer haartjes voor terug komen??

2. Marjo1978

Marjo1978 Lid

28 jan 2008
    16
    0
    0
    Brabant
    Mijn dochter had ook haar (donker) bij de geboorte, is nagenoeg allemaal uitgevallen en groeit sinds ze ongeveer 11 maanden is weer aan, maar dan blond.

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Is vrij gewoon toch?? Vaak groeit er mooier, dikker haar weer aan...komt goed :)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Volgens mij valt het haar bij de meeste baby's er voor een groot deel uit, hier ook, met een een maand of 6 kwamen er weer allemaal piepkleine nieuwe haartjes bij.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, volgens mij ook heel normaal hoor. Maar snap wel dat je 't niet leuk vindt!

Hier is 't ook gebeurd, rond een maand of 2 volgens mij: ik was z'n haartjes heel voorzichtig aan 't afdrogen nadat 'ie in bad was geweest en ineens had ik hele plukken in m'n hand. Ik schrok me dood! Maar 't komt vanzelf terug hoor!

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bij mijn zoontje viel het ook uit. Hij kreeg berg, dat heb ik er in 2 oliebeurten eruit gekregen, maar werd idd ook wat kaal bovenop... Niet zo mooi idd, maar de berg vind ik toch belangrijker dat het weg was.
    Maar dat is na enkele weken alweer aangegroeid hierzo. Nu 6 maanden en coupe vol. Wel lichter geworden hier...

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hanne begint ook te 'verharen' zoals wij 't gekscherend noemen.. Soms vind ik echt plukjes van d'r nesthaar in d'r bed. 't Wordt ook zomer, nietwaar? ;)

Maar alle gekheid op 'n stokje: 't komt goed... Er komt vanzelf dikker haar voor in de plaats.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zodra hij gaat rollen en kruipen, komt het sowieso weer aangroeien hoor! Dat het nu uitvalt, zal niet alleen de berg zijn, maar ook door het liggen enzo, (was hier ook, Thirza kreeg ook van een hele bos naar kaal naar toen weer een mooie bos).

9. girl21

girl21 Niet meer actief

tja hier ook zo zal even fotos plaatsen....

deze was de dikke bos bij de geboorte...:

Bekijk bijlage 72915

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier was ze op een gegeven moment tot op de helft bovenop haar hoofd kaal. Is helemaal goed gekomen hoor maar heeft wel even geduurd. Het overigens was wel een raar gezicht haha

11. girl21

girl21 Niet meer actief

kan geen fotos meer uploaden, najah hij is nu kaal geweest, en nu hioj 6 maand is, begint t er weer op te lijken ;)

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook 1 die bij de geboorte mooi haar had, en dat verloor ze later, ze had alleen een toepetje haaar hahahaha, voorderest kaal, nu (1,5) begint het eindelijk echt mooi haar te worden, en kan ze een klein staartje in (mini)

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi, bij ons het een beetje anders, hij was kaalgeschoren ivm aanbrengen infuus. Na ongeveer 4 maanden kwamen er stoppeltjes op en na 5 maanden was dit pas weer bijgegroeid. Sterkte!

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier ook een mooie dos zwart haar het viel rond de 4 maanden helemaal uit en toen kreeg ze blonde haartjes.:D

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.905
    9.428
    113
    Gelderland
    Hie bij de bevalling ook een mooie bos met haar en nu wordt het steeds lichter en minder. Ach ik ga er maar vanuit dat het helemaal goed gaat komen. Hij zal vast niet kaal blijven :)

16. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik weet dat er niks aan te doen is, vind het wel jammer, zou goed kunnen zijn dat ie blond wordt, hij was namelijk bij de geboorte rossig, dat was ik ook, en ik ben nu blond, hoop dat het snel terug groeit, kan ik weer een kuifje maken hihi.... ik vind het wel wat hebben hoor zo'n kaal koppie, maar vond die haartjes ook schattig.

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn dochter was vooral aan de achterkant erg kaal (waar ze op lag) en nu sinds 2/3 maanden is ze wat rechter op aan het leven (kruipen, zitten, staan) en groeit het dus weer behoorlijk. Het is nu bijna niet meer te zien dat ze zo kaal was achterop, alleen nog te voelen (beetje kortere/stuggere haartjes). Maar het verschilt heel erg. Ik heb ze gezien die met een jaar nog echt strak kaal waren ;)

18. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    vind een kaal koppie erg schattig!!!! :)

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva's haar is nooit uitgevallen... met 5 maanden begon er wel nieuw haar onder te groeien waardoor het wat dikker werd, maar je zag dus wel verschil tussen nesthaar en nieuw haar. Nu is het weer 1 geheel, maar ik denk dat de uiteinden ook nog wel haar is van een jaar of langer terug, ze heeft best lang haar.

Lisa heeft ook veel haar, dik ook en mooi gelijk verdeeld, het ziet er niet zoals bij Eva echt uit als nesthaar, maar is gewoon mooi stevig haar. Ik hoop niet dat het uit gaat vallen, lijkt me zo'n raar gezicht! Aan de andere kant, als dat het ergste is.... ;)

Deel Deze Pagina