Onze wasdroger heeft het dit weekend begeven. Nu zouden we voor een nieuwe willen gaan kijken maar ik zou heel graag de resultaten van de Consumentenbond willen lezen alvorens we tot aankoop overgaan. Het aanbod is zo groot en je kunt je geld maar 1x uitgeven. Via google lees ik wel dat een van de goedkoopste als beste getest is, maar om het hele artikel te lezen moet je dus lid zijn. Is hier iemand die mij kan helpen???? Het gaat trouwens om een condensdroger. Alvast ontzettend bedankt
Condensdroger met waterpomp wasdroger Beste koop : Zanussi ZTH485 Richtprijs: 700,- Testdatum: juli 2011 Testresultaat: 6,7 Beste uit de test: Miele T 8937 WP Richtprijs: 1.600,- Testdatum: aug. 2010 Testresultaat: 7,2
Maar dit lijken me niet de goedkopere drogers, toch? Dit is het kopje wat ik op google heb gevonden over de consumententest; Wasdrogers Getest - Opvallend: 1 van de goedkoopste is de Beste. www.consumentenbond.nl/Wasdrogers
De drogers hierboven zijn waterpompdrogers. Dit zijn zeer zuinige condensdrogers. Hieronder de beste koopjes van de normale condensdrogers: Whirlpool Hudson Richtprijs: 400,- Testdatum: juli 2011 Testoordeel: 6,6 Whirlpool AWZ7777 Richtprijs: 400,- Testdatum: juli 2011 Testoordeel: 6,6
Beste Koop juli 2011 : Whirlpool Hudson. Voordelen : Snel Grote deuropening Nadelen : Maakt erg veel lawaai Richtprijs: 400, Gemiddelde scorende wasdroger, met een zeer lage prijs en bovengemiddelde energiekosten. Testresultaat: 6,6