hoe kleren opbergen in een tent

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door brenda1976, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Camperen met een tent vinden we geweldig, alleen waar ik gek van wordt is een grote tas of koffer met kleding, het wordt elke keer zoeken en alles kom door elkaar en in de kreuk.
    wie heeft de gouden tip?
    het betreft de kinderkleding.

gr brenda

2. brenda1976

hoihoi

niemand goede tip hoe je beste kleding kan meenemen naar de camping? btrft alle kleding nu. Volwassenen en kinderen.
    mij lijkt mij van die plastic bakken handig, maar vervoer niet.
    grote tas gaat alles door elkaar, of doe ik iets verkeerds.
    niemand een goed idee?

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    tja wat doe je eraan. Geen idee. Het hoort gewoon bij de vakantie. Het is bij mij wel minder geworden sinds ik een mega grote tas heb en daar gewoon keurige stapeltjes in kan maken. Wij hebben ieder een eigen tas. Manlief en ik een hele grote, zoonlief gewoon een weekendtas, en dan nog een weekendtas waar de handdoeken inzitten. Die tassen hebben namelijk nog een functie. Ze staan om het matrasje van onze zoon heen, zodat hij een soort van barriere om zijn bed heeft. Hij blijft op die manier keurig op zijn matras. Wij hebben dit altijd al gedaan en daardoor ook nooit een campingbedje meegenomen. Doordat we dit doen moeten we de tassen een beetje netjes houden en dichtdoen, anders gaat meneer leuk lopen graven in die tassen, en dan heb je pas echt een puinhoop. O ja vies ondergoed en sokken enzo gaat in een aparte plastic tas in de voortent en wordt 1x per week gewassen. Ik hou de tassen altijd een keer per dag bij. Even de kleding erin doen die we nog een keer kunnen gebruiken. Dit kost meestal niet veel tijd. Enneh als het een keer een troep is in de tent, ach dan ga je er gewoon met je rug naar toe zitten. grijns. Het is tenslotte vakantie. Maar wij hebben meestal gewoon 1 opruim moment op de dag en dat is, als manlief is douchen met zoonlief, dan ruim ik de tent op en veeg hem even aan. Enneh die plastic bakken is niet handig om kleding in te doen, want dat wordt snel klam. Wij gebruiken de klapkratten voor het speelgoed en kampeergerrij. En als je een aanhangertje of dakkoffer hebt zijn dit ook ideale opbergplaatsen voor rommeltjes die je niet dagelijks gebruikt. O ja dakkoffer gewoon achter de tent leggen met de dakdrager. Scheelt een hoop benzine kosten, en het is zo gebeurd om deze er met zn tweeen even af te tillen en er bij het weggaan er weer op. Wel als ie leeg is. Mocht je nog vragen of tips willen, laat het me dan weten. Wij zijn ervaren kampeerders.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat je ook kan doen is grote plastic curver bakken meenemen die je op de heenweg vult met allerlei kampeerspullen en als je daar bent doe je je kleding erin, het wordt dan ook niet vochtig. En de spullen die er eerst in zaten gebruik je tijdens het kamperen. Nadeel is dat het wel meer ruimte inneemt in de auto.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier veilingkratten, maar wel met aanhanger waarin de bakken dus gestapeld staan. In de tent hebben we 1 slaapcabine opgeofferd als inloopkast. Bakken staan naast elkaar: 1x man, dochter, zoon, de mijne, handdoeken en theedoekenbak. Anders gaat dochter zich 3x daags verkleden en zoonlief met de kleding spelen. klam wordt de kleding niet, maar de bakken zijn ook niet afgesloten en omdat het in de binnentent staaat komen er ook geen beestjes in.

Vuile droge kleding gaat de aanhager in tot het einde van de vakantie.

6. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik neem zo'n kledingrek mee. Neemt absoluut geen plaats in tijdens de reis (zijn gewoon van die losse buizen die je aan elkaar vastmaakt)
    Kinderkledinghangertjes nemen ook niet veel plek in, soms hang ik meerdere kledingstukken over elkaar.
    Ik heb van de Ikea van die hangzakken die je ook aan dat kledingrek kunt hangen. Daar kan je laatjes bijkopen.
    Elk kind heeft een la met ondergoed/sokken ect.
    De open vakken in die hangzakken kun je gebruiken voor shirtjes.
    Dit is de opberger van de Ikea: Skubb SKUBB Opberger met 5 vakken - wit - IKEA
    Die kan je ook helemaal plat opvouwen.

Als het in je tent staat denk je echt dat het heel veel plek ingenomen heeft, maar dat is absoluut niet zo.
    Ik vind het een ideale oplossing, want ik kan absoluut niet uit tassen leven!

7. brenda1976

dank je voor alle tips, ik ga even met mijn man de tips bekijken.

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    je kleding oprollen vraagt de minste ruimte en weinig kreukels.
    Als je iets snel wilt vinden doe je alle t-shirt in een plastic tas, alle hemdjes in een tas etc. Zo deed ik het met backpacken en het bevalt zo goed dat ik het ook met kamperen doe.

Deel Deze Pagina