Verkrijgbaarheid potjes e.d. op Corfu

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Natas1, Jun 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    We gaan over 2 weken op vakantie, naar Corfu waar we een zeilboot hebben gehuurd. Aangezien mijn dreumes denkt dat hij soms nog een baby is en geen stukjes wil eten, en aangezien ik daar aan boord niet wil koken :p, hebben we potjes warm eten voor hem nodig.
    Ook luiers, maat 4 voor de jongste zullen ze wel hebben maar voor de oudste die nog niet nachtzindelijk is heb ik maat 6 nodig. Verder nog dingen als pap.

Het liefst koop ik alles daar omdat we al een arsenaal aan spullen het vliegtuig in moeten sjouwen (buggy, zwemvesten, tuigjes, stoeltje voor jongste aan boord, spanbanden, slaaptent voor jongste, wipper, al het gewone kinderspul, ehbo spullen, wat speelgoed, enzovoort).

We starten in een wat grotere haven maar de supermarkten zijn daar nooit groot. Vlak naast de haven ligt een supermarkt van de keten AB.
    Hopelijk hebben ze daar wel die spullen, maar twee jaar geleden, toen oudste bijna 2 was, konden we in de starthaven niets krijgen en hebben we stad en land af moeten lopen voor potjes, uiteindelijk maar 2 smaken gevonden. Dat risico wil ik niet weer lopen en tijdens het zeilen komen we nauwelijks nog een supermarktje tegen.

Heeft iemand enig idee (iemand die in Griekenland woont misschien) hoe verkrijgbaarheid van potjes 12+ en luiers maat 6 is?

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,810
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn ervaring zelf is inderdaad, dat ze maar 2 smaakjes hebben... dus niet al te variabel.

Ik zou denk ik als het eten echt een probleem dan toch maar kiezen voor een staafmixer...

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gewoon zelf maken zou ik zeggen....de jongste is toch al 1 jaar geweest, die kan gewoon met jullie mee-eten.

Share This Page