Ok, ik heb een sauna-afspraak met mijn nichtje, maar nu weet ik dat ik net 4 weken zwanger ben, de sauna wordt dan afgeraden, iemand een goed excuus om niet te gaan, heb voor donderdag afgesproken...HELP...ik wil nog niet zeggen dat ik zwanger ben.
Gewoon zeggen dat je wat licht in je hoofd ben en dat je die hitte dan niet ziet zitten. Of dat je aan de diarree ( sorry) bent. Dat schijnt te heersen, dus.
Ha Loeki! Je bent gewoon ineens zoooooo snotterig, je hebt echt het gevoel dat je heel erg verkouden begint te worden. Keelpijn enzo.... Zo zielig! Je kan natuurlijk echt niet naar de sauna nu, want dan word het zéker alleen nog maar erger Die smoes heefd mij een paar weken terug "gered". Succes
Nou ik was van plan het haar over 2 weken te vertellen omdat ik dan een week met haar op vakantie ga en het echt nooit zo lang voor me kan houden, maar ik wil het eerst aan mijn ouders vertellen snap je.
he gets, je bent helemaal niet lekker! in de diarree, en knallende koppijn.... zo heb jij echt geen zin om in een sauna te zitten!!! andere keer beter... (hihi met 9 maanden dus!)
Maar als je zegt dat je ongesteld bent dan zegt ze misschien: oke dan gaan we volgende week. Een vriendin van me die was ook zwanger en zou ook naar de sauna gaan en die heeft toen gezegt ik heb een vaginale infektie mag 3 weken niet zwemen of in bad. hahaha maar ja tis maar of je zoiets wilt vertellen
Nou volgens mij wordt ik verchrikkelijk ongi deze week en volgende week komt het écht niet uit Ze weet verdorie dat ik nog 3,5 week vakantie heb (net als zijzef)
Ik zou zeggen dat je een vaginale schimmelinfectie hebt, en dat je van de arts niet in de broeierige sauna mag. Dit had ik nl verteld want ik had ook een afspraak staan toen des tijds, maar om andere reden werd het toch afgeblazen, en hoefde ik niet te liegen.
volgens mij kun je gewoon in de sauna hoor!!! ik ben tot de derde maand van mn zwangerschap 2 keer in de week in de sauna geweest (niet langer dan 20 min) vk zei dat het geen probleem was!!
Ik meende dat de eerste 3 maanden juist niet mocht, omdat je lichaamstemperatuur dan te hoog wordt met kans op een miskraam. (hoge) koorts in het begin van de zwangerschap is ook gevaarlijk. Na de eerste 3 maanden kun je wel weer naar de sauna.
De vk op het forum raad een sauna bezoek in de eerste 3 maanden van de zwangerschap af. Ik neem geen risico.