Je zou hem toch!!!!

Discussion in 'De lounge' started by Katootje, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Buitenland

wo 9 aug 2006, 10:26
    Baby in droogtrommel
    door onze redactie
    AMSTERDAM - Een Australiër die een baby van veertien maanden in de droogtrommel had gestoken bij wijze van grap, heeft voor een rechtbank in Perth schuldig gepleit. De zuigeling liep toen ernstige brandwonden op.

Dit meldt het Belgische persbureau Belga. De moeder van het meisje had de zorg voor de baby toevertrouwd aan de 21-jarige Samuel Sidall, terwijl zij zelf even ging sporten. Nadat de baby een vlek had gemaakt op zijn kleertjes, zag Sidall geen andere oplossing dan het kind in de droogtrommel te stoppen, die hij daarna aanzette en gedurende bijna twee minuten liet draaien.

Brandwonden
    Het kleine meisje raakte daarbij verbrand aan de handjes en voetjes en liep schrammen in het gezicht op. De zuigeling moest voor verzorging in het ziekenhuis worden opgenomen.

Ter verdediging van zijn cliënt voerde de advocaat van Samuel Sidall aan dat de jongeman niet uit woede had gereageerd, maar enkel de bedoeling had de baby te entertainen.

2. Narnia

Narnia Actief lid

Aug 7, 2006
    116
    0
    0
    Sommige mensen zijn echt rijp voor het gesticht!!!

3. Niet meer actief

Bahbah!

4. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit meen je niet... SJEEZZZZZ

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    zielig....

6. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Laat ze die kerel zelf even in de droogtrommel stoppen. Kijken of hij het nou echt entertainment vind! Wat een **kel zeg!!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nu klagen ze waarschijnlijk de droger fabrikant aan, want het stond niet in de gebruiksaanwijzing dat er geen kinderen in mochten...

8. Fatna

Fatna Actief lid

Aug 23, 2005
    168
    0
    0
    :confused: Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg, ik zou hem wel kunnen wurgen als ik het alleen al zo lees en dan ben ik niet eens de moeder van het kleine hummeltje

9. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Wat een mafkees :confused:

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ja idd erg, maar wie heeft gisteren tv programma op 1 gezien. Ging over een duitse moeder die haar kinderen 2 weken alleen liet. Met als gevolg dat de kinderen het niet hadden overleefd. Kindjes waren al in verre staat van ontbinding. Echt erg.

11. Fatna

Fatna Actief lid

Aug 23, 2005
    168
    0
    0
    Hier krijg ik helemaal de rillingen van...... :confused:
    er bestaan gewoon geen woorden voor zo'n misselijk figuur die dit der kindjes aandoet BAH

12. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Hoe verzin je zoiets zeg. !!!!!!!
    ik zou hem zelf in de droogtrommel stoppen geloof ik, weet zeker dat hij dat ook geen pretje vind. !!

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Wat een idioot!
    Waargebeurd?
    Ik vind het absurd!

14. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Lijkt er wel op. Staat op de nieuwpagina van MSN. Die kerel is toch werkelijk ergens in zijn ontwikkeling blijven.

Je zult zijn advocaat maar zijn!

15. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    jeetje, ze moeten die man zelf in een droogtrommel zetten en dan op een volledig droog programma!!

16. malou

malou Actief lid

Nov 9, 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Ow wat erg. Ik kan dit soort dingen maar moeilijk van me afzetten. Zulke mensen verdien hele hoge straffen, helaas gebeurt het maar al te vaak dat ze ontoerekenings vatbaar worden verklaard. bah

Share This Page