Hoe kleuren mooi houden in de was?

Discussie in 'De lounge' gestart door momwithcamera, 22 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.185
    18.920
    113
    Ok, ik dacht buiten omdat je het had over 'aan de lijn drogen'. Maar een lijn kan natuurlijk ook binnen ;)
     
  2. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.935
    15.244
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik sorteer alle was op kleur en inderdaad ik doe geen jeans bij een licht kledingstuk, toevallig had ik vorige week een donkerblauw rokje van mijn jongste dochter met een iets donkere was en per abuis heb ik dus een witte legging meegewassen en die is dus gewoon lichtblauw geworden.
    Dit was een was met donkere kleding die al heel vaak gewassen is, nog een tal zomerrokjes en toch blijft het afgeven. Die legging was een legging van de Zeeman dus geen nood aan de man maar ik zou het wel verdomd jammer vinden als ik net een mooie sweater van mijn oudste dochter mee zou wassen.
    Ik ben dus echt heel voorzichtig met wassen. Jeans etc gooi ik allemaal bij elkaar maar de stretch jeans van mijn dochter was ik wel op een lage temp, is vaak enkel voor de geur dat het gewassen moet worden en njet ivm lastige vlekken dus kan prima op 30 graden,
    Doorgaans blijft de kleding hier lang mooi maar ik gooi het ook niet na 1x dragen in de was. Als het geen vlekken heeft kan het best nog een keer de kast in voor een volgende keer.
     
    DQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina