Elektronica vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wij gaan verhuizen en ons huis verhuren. Ik laat de koelkast, vriezer, wasmachine en droger staan. Echter komen de huurders pas na twee maanden. Moet ik alles aan laten of alle stekkers er uit? En ik las iets over het water eruit halen, hoe doe je dat:)

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Als je de stekkers van de koelkast en vriezer eruit trekt komt het water vanzelf ;) Zorg dus dat je ze op tijd uit zet zodat je het water kunt opvangen met handdoeken. Beetje hetzelfde idee als wanneer je je vriezer ontdooit en schoonmaakt.

Verder laat de deuren openstaan anders kan het gaan schimmelen.

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Oh dat wist ik niet, goed dat ik het even vraag:D

En is dat nodig als er al na twee maanden weer gebruik van gemaakt zal worden?

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja zou ik wel doen, anders wel erg onnodig stroomverbruik.. En ik neem aan dat je het toch allemaal even wilt schoonmaken voordat je weg gaat? Dan is het weinig extra moeite.

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik zou ook alle stekkers er uit schoonmaken en deuren los laten staan, (wel iets tussen zetten anders gaan ze dicht en dan schimmel

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou ook de stekkers eruit halen en deurtjes open zetten anders gaat het schimmelen of heel muf ruiken

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja, ga idd alles schoonmaken. Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina