Dan stuur ik je een bericht als het zover is Heel veel plezier. Aan de hapjes en taart zal het niet liggen.
Eerlijk? Bah! Maar dat is mijn gebrek. Ik lust geen vlees en geen kaas. Verder klinkt het wel heel lekker hoor, dus gewoon doen!
Zulke lekkere en luxe hapjes en dan als laatste in het rijtje 'leverworst'.... Iets minder luxe zal ik maar zeggen. Waarom kies je niet voor een harde worst soort zoals 'Fuet'. Is net iets luxer en lekkerder in mijn ogen. Verder klinkt het allemaal super! Zeker de laatste taart, mmmm! Fijne verjaardag en smul ze!
Ik heb op zich nog tijd en ruimte in mijn agenda Wat een werk allemaal! Kan me niet voorstellen dat er een gast zal zijn die er niet van zal smullen!
Klopt! Ik ben ook meer een fuet fan Alleen iedereen is zooooo dol op leverworst, als ik dat oversla krijg ik het te horen ghagha @ Ellen, is goed! En tijd.. Ach ik hou van bakken ed.. Dus ik ben er een dag mee bezig maar ben ook vrij dus een mooie drukke dag, heerlijk En voor de niet vlees en kaasfans, er zijn ook eieren, olijven en tomaten
ziet er lekker uit. ik maak ook altijd zelf taarten en hapjes. hier blijft de familie ook altijd eten dus vaak verzin ik wat anders dan de anderen doen. bij ons kijken ze er altijd naar uit als we een verjaardag geven. zou zaterdag verjaardag van vl geven masr gaat niet door omdat ik nu in het zh lig. wel jammer want ben meestal al een maand van te voren bezig met verzinnen wat te maken
Hmmm klinkt heel lekker allemaal De dikgedrukte hapjes heb ik zelf al meermaals gemaakt en zijn altijd een hit! Wat ik ook nog vaker maak zijn zelf saucijzenbroodjes en frikandellenbroodjes. Die gaan ook altijd op!! Naast de gedroogde tomaatjes met feta kun je ook spiesjes met de welbekende tomaatjes met mozarella en een blaadje basilicum maken. Dat recept van die bananentaart met lange vingers zou ik wel willen hebben. Klinkt namelijk heeeeerlijk!
ik wil ook jarig zijn klinkt heel goed, maar zoals vele al gezegd hebben denk ik dat je iets meer moet maken aangezien half ZP komt voorproeven (incl ikkus dus )
Ik zei al tegen m'n vriend, van zp willen ze voorproeven het leek hem geen goed idee Ashley, stuur mij maar een pb! Stuur ik hem je door! En die basilicum blaadjes enzo zijn ook heerlijk, maar mij net wat te duur voor een verjaardag de rest is niet goedkoop ofzo, maar ook niet erg duur