Lieve dames, Ik zit nu in mijn 7de week. Een vriendin van mij is 10 weken en zij gaf aan heel misselijk te zijn geweest in week 6 en 7. Ook geeft zij aan dat dat juist heel goed is, om dat dit zou betekenen dat je veel zwangerschapshormoon hebt. Ik voel dus nog helemaal niets: totaal niet misselijk en geen gevoelige borsten etc. Ik heb pas volgende week mijn eerste echo, en maak mij nu zorgen omdat ik dus helemaal geen verschijnselen heb. (Wel zijn mijn testen gewoon nog steeds positief). Hebben sommigen van jullie hier ervaring mee? Liefs xx
Ik las, naar aanleiding van een mailtje van de app Babycenter, dit vandaag. Misschien dat dit je wat kan geruststellen.. Is it true that morning sickness is a sign of a healthy pregnancy? | BabyCenter..
maak je niet druk meid! iedereen reageert anders ik ben nooit misselijk geweest ook niet de eerste weken ik was 11 weken zwanger toen ik er toevallig achter kwam dat ik zwanger was geen kwaaltjes niks dus het zegt helemaal niks kijk maar naar mijn banner! lekker genieten joh
Bij mij was het precies zo. Ik durfde pas te geloven dat ik echt zwanger was na mijn eerste echo. Ik was zo blij toen de echoscopiste zei: "Nou er zit toch echt een baby in je buik hoor!" Ik ben geen dag misselijk geweest! Wees maar blij, je hebt geluk!
Ik zit nu in de achtste week en ben ook nog geen moment misselijk geweest. Vorige week een vroege echo gehad en we zagen een hartje kloppen. Dus niet misselijk zijn zegt niet altijd wat!
Ooh wat zou ik graag met je willen ruilen!! Niet iedereen hoeft misselijk te zijn, ik heb geloof ik de misselijkheid van alle andere zwangere
Drie keer zwanger, drie keer niet misselijk geweest. Waarvan twee gezonde dochters. Dus het zegt niets over een goede of "slechte" zwangerschap
Mijn eerste 2 zwangerschappen geen dag misselijk geweest en mijn kindjes zijn alweer 4 en 3 jaar oud. Deze zwangerschap wel wat misselijk geweest, maar nauwelijks gespuugd en het trappelt al flink in mijn buik. Maak je dus niet druk, wel of niet misselijk zegt eigenlijk helemaal niets.
Ik ben ook nooit misselijk geweest, alleen bij veel te laat eten dan werd ik misselijk, nu al 28 weken zwanger en alles ziet er prima uit.
Dit is mijn 3e zwangerschap en ben geen een keer misselijk geweest dus je hoeft helemaal niet misselijk te zijn om toch zwanger te zijn
Ik ben ook helemaal niet misselijk geweest. Bij deze zwangerschap niet (en toch al 3 goede echo's gehad) en bij de zwangerschap van mijn dochter ook niet. Zegt dus helemaal niks. We hebben gewoon mazzel.
maak je niet te druk ieder zwangerschap is anders en de 1 is ziek en de ander heeft nergens last van. ik heb vier kids en bij geen een zwangerschap ziek geweest
Lieve dames, bedankt voor alle berichtjes! Ik ben helemaal gerustgesteld. Ik zal een berichtje posten na mijn echo volgende week donderdag
Ik vroeg het toevallig gisteren nog aan de verloskundige, of het niet goed is dat ik nooit misselijk ben (12 weken nu). Maar ze zei dat dat heel normaal is, en een heleboel vrouwen daar geen last van hebben Ik duim voor je, voor een goede echo!
Dat is onzin. Het wel/niet hebben van zwangerschapsklachten zegt helemaal niets over het verloop van de zwangerschap. Daar kan je geen enkele zekerheid (of juist onzekerheid) uit halen.
Ikben ook nog niet misselijk en hoop dat dat zo blijft.jaren geleden had ik paniekaanvaalen (is nu over hoor) en was ik altijdbang voor overgeven...dus had er de 1e week wel moeite mee..omdat ik bang was het te worden, maar tot nu toe geluk gehad
Wees blij!! Tuurlijk zou je graag bevestiging hebben dat je zwanger bent, maar die krijg je vanzelf Je hebt echt geluk zonder kwaaltjes
Ik denk dat dat hele "dat is goed want dan heb je veel zwangerschapshormoon" verhaal eerder een troost is van, joh, die misselijkheid is ergens voor. Geef het een reden en een doel en dan wordt het draagbaarder. En in zekere zin is dat ook wel zo, want als je misselijk bent dan heb je ook veel hCG. Maar de misselijkheid is een reactie van je lichaam en niet elk lichaam reageert misselijk op hCG.