Waar in Duitsland boodschappen doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door setje, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo dames,

Voor degene die dus ook wel eens naar Duitsland gaan, of er wonen...

Wij doen regelmatig boodschappen in Duitsland, gaan dan meestal eerst naar Kleve, en op de terugweg naar Rees om bij de Real boodschappen te halen. Maar is er in die omgeving nog meer? Het lijkt me leuk om eens naar een andere winkel te gaan, wel graag ook met een groot assortiment.

Groetjes Setje

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ga altijd naar de Lidl. Voor alle drogisterij artikelen ga ik naar de DM. Die zijn met de merk producten erg goedkoop. Ook de duurdere make-up merken (maybeline, Max factor etc) zijn er veel goedkoper. Ze hebben ook goede huismerken. Ik ga vaak naar de bakker die in de Rewe zit voor verse broodjes. En de Deichmann (schoenen) vind ik ook leuk om doorheen te lopen. Deichmann is hetzelfde als wat hier de van Haren is. Oh en de ernstings family is ook leuk! Leuke kinderkleding!

Ik ga overigens altijd naar Tuddern. Woon wat zuidelijker. Stop ook altijd ff bij het tankstation :D

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    De DM staat ook altijd op m'n lijstje, ik koop daar ook deo, douchegel enz... Verder is het ook altijd een leuk dagje uit, maar als we te ver moeten rijden, is het voordeel natuurlijk ook gauw weg hahaha. Tanken doe ik ook altijd op de terugweg even! :D

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik woon ongeveer 10 minuten van de grens en werk er 2 minuten vandaan. Dus voor ons scheelt het wel echt! Ik rij vaak in m'n pauze zelfs even de grens over voor te tanken, een ijsje etc.

Deel Deze Pagina