leuke mutsjes (baby 8 maand)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn man die begon met haarbeugels en knipjes in het haar van Emma doen. (hij had zelfs kattenoortjes op een haarband, duivelsoortjes en een klein hoedje apart voor carnaval op haar hoofd gedaan. Het staat ook erg schattig en grappig! Nu heb ik de smaak ook te pakken:D

Alleen ik kan hier helemal niks leuks vinden aan mutsjes. Alleen van die mutsjes voor pasgeborenen. Ik wil een leuk mutsje voor Emma hebben met een leuk patroon of opdruk of vorm. Ik heb bij de H&M pas een leuk mustje kunnen vinden dat een aardbei is zie foto. Ook heb ik wel leuke knipjes kunnen vinden maar ook dat is minimaal. ze kan niet echt de gewone knipjes in want ze heeft glad haar en dat glijd eruit. Het maakt niet zo heel veel uit dat het mutsje wat te groot is want met wat passen en meten kan hij wel op. Wie oo wie weet een winkel waar ik leuke mutsjes kan vinden? (wel betaalbaar)

Ik ben bij de Hema, bertus ten hoor, C&A, Bentex, Bristol, drogisterijen, henk ten hoor, speelgoedwinkel geweest en ze hebben nul komma nul. Ik kan nog bij de V&D kijken of ze daar wat hebben

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik kreeg een leuk mutsje van een vriendin en die kwam van de prenatal

en heb je al gezocht onder breipatronen????

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Ellen, wat een leuke foto van Emma. Staat haar erg goed het mutsje. Heb je al eens op kleertjes.com gekeken? Daar hebben ze altijd wel aardig wat mutsen, hoeden en petten.

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
  6. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat aarbeienmutsje heb ik ook voor mijn dochtertje, ik krijg er zoveel leuke complimenten over!! Helaas weet ik ook niet waar je nog meer zou kunnen vinden, misschien kun je Marktplaats nog proberen! Daar heb ik laatst ook drie leuke petjes gekocht voor de zomer.
    Succes!

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik heb zelf een muts gehaakt,omdat ik in de winkels ook maar gewone mutjes vond
    zie foto

8. Ellen291982

@roozjuh dat was wel een leuk mutsje geweest. beetje meisjesshirt en het had best gekund denk ik. alleen hij was ook niet meer leverbaar.
    Die pieterpeuter. erg leuk mutsje gezien. Maar wel een beetje prijzig voor 19,50 (zo te zien echt wel waard hoor!)
    Ken je deze sites ook verder? wel eens wat besteld? met andere woorden zijn ze betrouwbaar?Die beremutsjes ken ik ja. Emma heeft er een met witte oortjes die was van prenetal maar komt op hetzelfde neer.

@brabants meisje. ik zal nog even kijken op prenetal.nl laatste keer dat ik er keek hadden ze niks bijzonders, maar je weet maar nooit.
    Helaas kan ik zelf niet breien of punniken. Anders was dat zeker een idee geweets, ik heb geen geduld voor dat soort dingen haha!

@Antje dank je wel! ik heb gekeken en zag er wel een leuk mustje bij. thanks voor de tip.

@elke Ik zie nu maar 1 mutsje in verschillende kleuren maar vind het niet leuk. Ik zag wel al een voorbeeld voor de zomercollectie met witte stippen die vind ik erg leuk! hou ik de site even in de gaten

@mamakarlien dat is nog een ide natuurlijk! thanks. Haal vaak wat van mp, dat ik er nu niet aan dacht haha!
    Ja leuk mutsje he! vind hem ook echt heel erg leuk. hoop dat H&M snel weer zoiets leuks heeft.

@sofie wat een ontzettend leuk mutsje en wat staat het haar leuk! helaas ben ik zelf dus niet crea bea in deze zin.

Ken eigenlijk maar een paar online winkels ben voorzichtig met onbekende winkels

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ellen: nee heb er nog niks besteld want ik ben niet zo van het internet kopen (op wat uizonderingen na zoals wehkamp waar ik gister toevallig nog tuinbroekje heb gekocht) Maar 19,50 voor een mutsje is inderdaad erg veel, had ik nog niet eens gezien.
    Als je nog wat mutsjes zoekt moet je op Google gewoon wat invullen 'baby muts' 'gekke mutsjes' dat soort zoek functies. Dan kom je vanzelf wel wat links tegen. Succes met zoeken! Als ik wat leuks tegen kom dan laat ik het je weten, ik zoek namelijk ook nog leuke en aparte mutsjes

10. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Advertenties op Tweedehands.nl

Ik kwam dit tegen op internet. Erg mooie mutsjes en ze zijn nieuw en niet duur ;)
    (Je moet even naar beneden scrollen op de pagina)

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb deze site voor je, staan leuke haarklipjes en haarbandjes op en een paar mutsjes:
    Haarbandjes | Swirlbaby

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Leuk al die mutsjes.
    Ik wil ook graag shoppev voor speldjes enzo maar ons meisje heeft helaas nog geen haar... ;)
    Zo'n mutsje, doe je die dan in huis op? Is dat niet te warm?
    Zoë heeft wel mutjes, maar echt voor buiten.

Was even benieuwd!

Lisszy

13. Ellen291982

@chingy die zijn echt heel erg leuk en zeker niet duur nee. Moet nog even wachten want ze zijn volgens mij vrij groot. En Emma heeft niet een heel groot hoofd haha!

@lisszy. ik doe de muts ook in huis op. zijn ook niet heel dikke mutsjes. Emma doet hem zelf ook wel eens af haha!

14. Ellen291982

wat een snoezige mutsjes! word er hebberig van haha!

15. Noa Jayden

Noa Jayden Nieuw lid

27 mrt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!

Ik heb een mutsje laatst op Welkom | Swirlbaby gekocht, erg schattig! En trouwens ze hebben daar nog veel meer lieve dingen en ik zag nu ook zomermutsjes... Misschien zie je daar nog wat?

Liefs,

16. Noa Jayden

Noa Jayden Nieuw lid

27 mrt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh haha die werd al aangehaald ;) Nou ik vind hem dus ook helemaal leuk!

Deel Deze Pagina