Ik zag vandaag een leuke jas hangen, helaas was die net niet meer in mijn maat dus ik even kijken of ze hem online nog wel hebben. Staat erbij; bevat niet-textiel delen van dierlijke oorsprong. Maw zit er dan gewoon echt bont op? Kan ik me haast niet voorstellen voor die prijs (80) Als het wel zo is vind ik de jas toch echt minder leuk... Zie er nu bij staan 'donsjas' .. Zouden ze dan gewoon de vulling bedoelen dat die van veertjes is?
Denk alsjeblieft niet dat bont altijd duur is. Er zijn wel dure bontsoorten, maar op veel jassen zit bijv. een kraag van kattenbont. Dat is vrij goedkoop te 'produceren'. Volgens mij wordt Ook dons wordt niet altijd even diervriendelijk verkregen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet precies weet.
Bont hoeft idd helemaal niet duur te zijn... dus aan de prijs van een kledingstuk kun je niet aflezen of het om echt op nep bont gaat (helaas) Lees dit eens door, het zou dus idd heel goed om bont kunnen gaan... Europees Parlement keurt nieuwe regels voor textieletiketten goed