slecht sexleven

Discussion in 'De lounge' started by mamamadelon, Aug 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik heb nooit zin in sex.
    Ik voel me ook helemaal niet meer sexueel. ik ben thuisblijfmoeder en als mijn man thuiskomt heb ik het alleen over die leuke speeltuin,wat er in de supermarkt gebeurde en wat de kids allemaal voor leuks hebben gedaan.
    ik hoor mezelf praten en ik denk bij mezelf. jemig hoe diep ben ik gezonken.
    mijn man houdt wel van een spannend setje etc. ik zie mezelf daar gewoon niet in .
    Ik droom wel vaak over sex, maar de passie is helemaal weg.
    ik weet wel wat ik daaraan zou kunnen doen maar zijn er misschien vrouwen die dit ook hebben?
    ik heb het idee dat ik de enige ben met dit probleem...

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hmm hier is het echt totaal andersom!!! Mijn man laat niet meer merken dat hij zin in sex heeft :S terwijl ik 1x per week toch wel heel normaal vind, duurt het nu al 2maanden, ik heb er al een paar keer om gezeurt, dan zegt jaja vanavond en dan komt er alsnog niks:S, weet echt niet wat ik hieraan kan veranderen, Voel me helemaal niet meer aantrekkelijk of mooi omdat mijn man me niet meer aanraakt. Mijn man zit dus met hetzelfde probleem als jou, hij zegt "waarom sex? dalijk hoort de kleine ons, we hebben toch geen sex nodig om van elkaar te houden", hmm njaa tzal wel aan mij liggen ma ik heb daar wel behoefte aan, daar zie ik tenminste aan dat er nog passie in onze relatie zit!, moet trouens zeggen dat mijn man ook absoluut geen gevoel voor romantiek heeft!
    Oeff sorry van mijn lange verhaal ma moest het ff kwijt, ik zag dit topic en toen dacht ik hehe eindelijk iemand die het erover heeft

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    mijn man is dus degene die nog nooit van romantiek heeft gehoord. hij gaat soms achter me staan (als ik aan het afwassen ben o.d) en pakt mn borsten dan beet en zegt dan dat hij hem er wel even in wil schuiven. (echt bizar dat ik dit even op een forum vertel haha). bij mij is dan echt de zin weg hoor.
    altijd maar dat overdreven gedoe met hulpmiddeltjes etc. ik ben er moe van geworden.
    ik heb gewoon de zin en energie niet meer om iets spannends te doen.

jek.

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Zou gewoon eens met je man gaan praten, serieus praten, en zeg hem wat je hier verteld. Geef daar ook het voorbeeld bij wat hij doet als je aan het afwassen bent en wat je daarvan vind. Misschien is het ook wel leuk om hem te vertellen wat je dan wel leuk vind qua romantiek (niet te moeilijk voor hem maken, het blijft een man ;)) En dan vooral zeggen dat als hij zoiets doet dat het voor jou niet uit hoeft te draaien op sex, maar dat je het wel open houd. Snap je wat ik bedoel?? Misschien is het wel leuk als hij een leuk dvdtje huurt en als jij de kids op bed legt hij wat kaarsje aan doet etc en dan lekker met zn 2en op de bank een filmpje kijken.. en kijken wat daarna gebeurd, blijft het bij knuffelen dan moet je man dat maar accepteren en jou vooral niet dwingen.. en gebeurd er meer dan is dat mooi meegenomen :) Denk als je het weer voorzichtig leuk maakt voor jezelf, samen met je man, dat het dan makkelijker gaat!

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hmmm, na de bevalling had ik ook totaal geen zin. Mja wat wil je, bevallen (keizersnede in mijn geval), 1e kindje, veel visite, ziekenhuisopname, verschrikkelijk moe. De gedachte aan seks was er totaal niet. Moet zeggen dat dat nu weer terug komt, soms geeft hij aan dattie wil, en de andere keer ik. Manlief zegt eigenlijk nooit nee, en ik ook niet. Dus bij mij issie dan niet slecht.

Misschien voor de dames die geen zin hebben. De eerste keer dat ik echt weer zin had, ben ik overdag een leuk setje gaan kopen, Manlief moest 's avonds naar de vereniging toe, dus kon ik mooi douche, kaarsjes aan doen, setje aan en flesje wijn open. Ik weet altijd dat manlief tussen 22.00 en 22.30 uur thuis komt. Toen ik niet beneden zat toen hij thuis kwam, liep hij naar de gang. Daar zag hij al op elke trede (nep) rozenblaadjes liggen. Naja toen wist hij het al hihi.

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja bij mij hoeft dat overdreve gedoe ook allemaal niet haha, houd ik absoluut niet van, mijn man had eerst altijd toen hij nog dronk als ie dan te veel gedronke had begon ie overal in te bijten ma dan niet lief bijten echt hard pijnlijk buiten dat de tranen gewoon in je ogen springen, en dat vieze aflebberen van je gezicht ( HALLO ik ben toch geen hond??!!) of op je kont blijven slaan tot je van de pijn op de grond valt, echt niet grappig!!!, en als ik het over romantiek heb kijkt hij me raar aan, heb een keer het bad vol late lopen en kaarsjes aangemaakt erom heen heel mooi, want ja mijn man doet het niet dus moet je zelf ma wat verzinnen komt hij naar boven blaast ie de kaarsjes uit en doet het licht aan., ben toen ma terug na benede gegaan met een sjagrijnig gezicht en tv gaan kijken

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    daar hebben we het al zovaak over gehad,heb precies uitgelegd hoe dit op mijj overkomt en dat ik dan geen zin meer heb. en ik begrijp ook dat het voor hem ook frustrerend is.
    en inderdaad we proberen weleens iets met een filmpje gewoon realxt op de bank etc. maar er hangt dan zo`n spanning dat het toch misschien wel of niet zal gebeuren dat ik het dan tegen mijn zin in doe.
    ik ben het gewoon zat,het ligt zeker aan mij hoor daar ben ik me van bewust maar ik kan de knop niet omzetten.

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Zo te lzezen heeft hij ook niet zoveel respect. Mijn sexleven is ook bagger. Manlief wil wel ik niet. Voor een man is het blijkbaar moeilijk om gewoon lief te doen zonder bij bedoelingen. Er moet altijd iets achterweg komen.............

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Hmm ja van die spanning moet je dus af.. Maar denk dat die spanning meer vanuit je man komt?? Heeft het er soms mee te maken dat je je meer alleen als moeder ziet dan ook nog vrouw van??

10. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    En vooral niet jezelf de schuld geven hoor! Je moet gewoon weer even het goede gevoel vinden om het wel te doen en ik vind dat je man zich daarbij neer moet leggen en je moet helpen dat weer terug te vinden. Het is echt niet zo dat er iets verkeerds met je is!

En als het echt zoooo'n impact heeft op je relatie en op jezelf en je zelf niet meer weet wat je eraan moet doen, misschien in relatie therapie gaan? Klinkt heftiger dan het is, maar zo'n iemand kan jou misschien wel helpen!

11. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83

Wat vervelend voor je. Weet je man ook hoe je er over denkt? Misschien er met hem eens goed over praten over hoe je je voelt.
    En je bent echt niet diep gezonken hoor. Denk dat dit bij heel veel stellen gebeurd, maar er word niet veel over gepraat. Je krijgt een kindje, in het begin weinig slaap etc en je leven veranderd ineens met zo'n kleintje erbij. Vroeger ging je misschien wel lekker veel er op uit met je man, of lekker stappen en gebeurd sex ook eerder dan dat je een dag doodmoe bent van de verzorging en het huishouden. Op 1 of andere manier beland je dan wat in de 'sleur'.
    Heb niet echt tips voor je. Denk persoonlijk dat het ook met je eigen gevoel heeft te maken omdat je schrijft dat je je niet meer sexueel voelt. Misschien kun je daar aan werken. Probeer het sávonds gezellig te maken met je man.

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ja ik zie mezelf alleen nog als moeder,niet meer als vrouw,niet meer van deze wereld.wij hebben ook alleen vrienden die geen kinderen hebben,die allemaal leuke dingen doen en wij niet.
    mijn man heeft ook niets met uit eten gaan en terrasjes pakken etc. die wil gewoon in de tuin bbq-en. ik ben een tijdje geleden met mn nicht uitgeweest en toen ik thuis was was meneer vreselijk sjachrijnig omdat hij het hele weekend met de kinderen was "opgescheept". dus zo voel ik me dus de hele week.
    ik kan die 2 werelden niet combineren.
    ik ben nu moeder en een aantrekkelijke vrouw?
    relatietherapie heb ik al voorgesteld maar daar is hij niet enthousiast over.

ik weet het ook nniet meer hoor,deze spanningen altijd maar,ik verlang er vaak naar om lekker alleen te zijn en geen gezeik maar over sex.
    maar dat is toch ook niet gezond?

13. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Nee om eerlijk te zijn is niet echt gezond, niet dat ik bedoel dat je niet wijs ben ofzo maar alle gevoelens die je hebt.. Pff zwaar hoor!
    En om heel eerlijk te zijn is het ook niet echt leuk hoe je man hierop reageerd.. Hij moet je helpen en jullie moeten je relatie weer in orde maken.. en jij moet je weer vrouw gaan voelen! Want je bent idd beide een goede moeder en vrouw van!
    Anders eens informeren of je alleen naar relatietherapie kunt gaan? Want deze hele situatie maakt, bij wat er al allemaal door je heen gaat, je nog onzekerder en daar doe je jezelf ook geen plezier mee.

Het is juist zo belangrijk voor je om ook even uit huis te gaan samen met je man en idd lekker uiteten of een avondje dansen. Juist dan kun je je weer een beetje vrouw van voelen en niet altijd maar moeder. Denk echt dat je hem gewoon je wensen duidelijk moet maken. Zorg gewoon voor oppas en ga gewoon lekker uit eten (met je man) Hij kan zoveel willen of niet leuk vinden, maar als jij je weer vrouw kan voelen heeft dat voor hem ook weer voordelen!

14. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Nee ik vind dat zeker niet gezond nee. Doe je wel vaker dingen met vriendinnen? Omdat je zegt dat je je alleen nog maar moeder voelt? Ik heb ook periode's dat ik me zo voel en dat merk ik echt aan mezelf dat ik er even uit moet. Even lekker stappen met vriendinnen. Terrasje pakken met mijn moeder etc. Als ik dan thuis kom en even iets anders heb mee gemaakt dan alleen maar de jongens verzorgen voel ik me echt weer even vrouw inplaats alleen maar moeder. Gaat nu even niet om je sexleven, maar vaak speelt er toch wel wat meer mee.

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Mijn man zit ook liever de hele dag voor de buis op de bank, en oppas wil die niet, als ik dan een keer vraag of hij zin heeft om iets met zijn 2tjes te doen krijg ik het verwijt na me kop dat ik me kindje achter laat, en als ik dan eesn kwaad word omdat het me even teveel word omdat ik bijna niet heb geslape en de kleine " vervelend, zeurderig is" en hij niet van die bank af wil komen, krijg ik weer het verwijt na me hoofd, ja jij bent toch de vrouw hier in huis, jij wou toch kinderen! pff ik snap wel hoe je je voelt, heel vermoeiend echt waar!!

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    mijn man is nogal ouderwets. hij hij werkt en ik ben thuis. als ik dan een dag voor mezelf heb is hij naast zijn werk ook nog een dag thuis met de kinderen. dan heeft hij dus 1 dag "vrij"
    dus ik durf geen tijd voor mezelf op te eisen.
    misschien is het idd wel een goed idee om alleen in sextherapie te gaan.

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heb trouwens ook geen vriendinnen en familie om me heen hier dus ik moet de hele dag thuiss blijven....woon in belgie en is 2uur heen rijden en 2 uur terug... Ook alleen maar moeder en huisvrouw... en je kunt het die mannen niet duidelijk maken, over relatie therapie hoef ik hier trouwens ook niet over te beginnen

18. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betreft niets ondernemen samen/geen oppas:

ik zou klein beginnen, met een verzoek wat hij kan snappen en overzichtelijk is en niet het hele verhaal. Blijkbaar staat hij daar niet voor open dus ik zou kiezen voor een stapje bij stapje actie.

Vraag dus: Lief kan jij op die datum (ergens over 3 weken) zorgen dat je 's avonds thuis bent, dan ga ik koopavond shoppen.

dit een paar keer doen: ene keer koopavond, andere keer bij iemand op bezoek. rustig opbouwen

daarna voer je dit op: elke dinsdag is zijn thuisoppasavond omdat jij dan sport/kantklost/creacursus/vriendin. wel open staan voor andere dagen als hij iets anders heeft. Sport werkt vast goed, daar ziet hij het nut ook van in.

langzaam bouw je vrienden op (sport, cursus) en op en goede dag vragen zij jullie mee naar het theater/midgetgolf, gourmetten of die leuke bbq in jullie tuin. Andere keer bij hen en neem je kids mee, tenzij het buiten de deur is en dan doet de oppas zijn intrede. Deze persoon moet je vooraf al een beetje op het oog hebben zodat als hij vraagt: wie dan, je meteen een goede kandidaat hebt die hij ook wel een kans wil geven om te mogen oppassen.

geduld, geduld, van 0 naar 100 kost soms even tijd...

19. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Even los van het sexuele, maar om op deze manier de relatie gezond te houden is een onmogelijke opgave. De mannen willen dit niet, zijn ouderwerts, willen geen oppas, willen niet uitgaan. Wat dan wel? Het is geven en nemen en iedereen zal zich soms moeten aanpassen. De wereld draait niet alleen om de "mannen". Kom voor jezelf op. Zet jezelf niet steeds op de laatste plaats. Dit zou niemand trekken op de langer termijn. Naast moeder en partner van ben je vooral nog steeds jezelf.

20. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Voor het grootste gedeelte snap ik je compleet. Op het moment ben ik dus ook thuis moeder. En een sociaal leven met 2 kleine kinderen is lastig. Wil aanstaande zaterdag avond ook weg en om eerlijk te zijn denk ik haast al niet van dat mijn man op kan passen. Dan komt er toch altijd wat tussen. En aangezien de kids zondag toch naar zijn ouders zouden heb ik direct aan mijn schoonmoeder gevraagd of ze konden blijven slapen. Waarop zij vroeg maar je man is toch thuis? Tja, wat ik daar op gezechd heb weet ik al niet eens meer. En de sex? Van 2 konijnen naar 1keer in de week of 10 dagen. Hij wil s`avonds wel maar hemel, ben blij als ik eindelijk lig man!! En ach het zal wel beter worden maar 2 kinderen is gewoon druk. En hij snapt niet dat een vluggertje tussen door wel leuk is. Er is wel zin bij mij maar als ik mijn kussen zie sta ik al haast te slapen. Iemand een idee hoe ik mijn hubson dit aan het verstand kan pulken van sex overdag? Hij schijnt het maar niet te snappen.

Share This Page