We hebben het jaar gehaald en gaan vrolijk verder... Alleen slaat mannetje opeens de avondvoeding van 22 uur over en 's ochtends wil hij ook niet meer drinken. Laatste voeding is dan 19 met naar bed brengen, om 2 uur drinkt ie dan 's nachts en dan pas weer om 10 uur ongeveer. Dat vind ik wel een lange tijd ertussen. Het zou een ander verhaal zijn als ie goed at maar hij eet heel slecht. Iets ontbijten wil hij 's ochtends helemaal niet. Was blij dat ie nog bv krijgt, dan krijgt ie in elk geval iets binnen... Als dat nou ook minder wordt ga ik me wel zorgen maken... Hij heeft ook al enkele weken erg dunne broeken (hij is ook erg verkouden geweest, virusje misschien) en wil dus nauwelijks eten thuis. Op het KDV eet ie veel beter en krijgt hij nu maar 1 x 150 melk mee. Thuis geef ik op verzoek, hij geeft wel aan wat ie wilt. Maar nu opeens twee voedingen laten vallen kan dat kwaad voor hem (hij valt altijd snel af als ie ziek is geweest) of voor mijn productie? Wel erg irritant dat ik opeens weer supervolle borsten krijg. Iemand ervaring of tips, zou het de leeftijd kunnen zijn?