Schilders behangen bijna allemaal, alleen is het de vraag of ze het nu doen omdat ze nu vooral buiten aan het werk zijn. Je kan ook kijken of je een behangbedrijf in de buurt hebt dat zie je ook steeds vaker hier in Zeeland.
Kleine update. De behanger is hier as we speak aan het behangen Heb een schildersbedrijf ingeschakeld via een interieurwinkel hier in de buurt. Daar werken ze veel mee samen dus kreeg de tip van hen. Werkspot leverde me niets op en heb een aantal mensen benaderd waarvan ik dacht: 'wie weet is het wat'. Maar als ik dan halve antwoorden terug krijg of zelfs helemaal geen reactie.. dan denk ik laat maar mooi zitten. Ik schakel wel een pro in. Zijn jullie straks nog benieuwd naar een fotootje als het klaar is?
Komt goed straks. is het heel raar dat ik echt intens gelukkig word van het feit dat er vandaag al behangen wordt? Kreeg de rollen van de week binnen en ik werd zo enorm enthousiast. Zou pas eind juli gebeuren maar behanger had vanochtend tijd.
Amai dat is nog eens een snelle service. Als je hier een schilder of behanger nodig hebt moet je weken wachten
4 rollen klopt wel, alleen je berekening niet. Patroon is 69 cm muur is 2,55 hoog. 4x het patroon (4x69) = 2,76 m handigst is banen maken van 2,76 per stuk dan loopt het patroon gelijk en kan je elke baan op dezelfde hoogte ophangen. Dan houd je uiteindelijk ongeveer 1,70 over aan het einde van de rol, die kan je soms onder of boven ramen /deuren gebruiken of bijvoorbeeld panelen behangen en ophangen als schilderij.
Of als achterwand in je boekenkast (ipv de standaard zwart/wit). Zou dan wel een keuze maken die niet heel trend gevoelig is.
Zal straks fotootje van eindresultaat doen! Het snijverlies vind ik wel meevallen maar true, het is wel zonde..
Ik ben dolgelukkig. Let niet op de nu nog natte vloer. Die is nogmaal echt vergrijsd groen maar na het dweilen lijkt het altijd net een zwembad. Het is zo geweldig mooi geworden!
Oh en ik heb dus bijna een hele rol over. Er is maar 1 baan uit. Aangezien onze toilet ook dezelfde kleur verf op de muur heeft, zie ik daar nog wel 2 wandjes behangen worden Maar nu heb ik andere prio’s!
Heel mooi geworden, prachtige kleur ook! Hier ligt de donkergroene klaar. Vind het nog steeds geweldig behang!