Hoe kom ik achter een naam of adres?

Discussie in 'De lounge' gestart door twingo, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twingo

twingo Lid

12 nov 2005
    83
    0
    0
    Sinds een aantal maanden worden wij telefonisch lastig gevallen .
    Telkens gaat de telefoon 1 a2 x over,soms word de haak erop gelegd :confused:
    Nummerherkenning staat af................ tot vanavond heb nu een 06 nummer.
    Hoe kan dit nummer achterhalen een naam of adres is al voldoende, wij verdenken al iemand , mmarja je moet zekerheid hebben!
    Onze provider is al op de hoogte van ons telefoonterreur.

Heeft iemand een idee?
    groetjes twingo

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb wel een tip voor je,werkte hier prima destijds(1999)
    Een vriendin met wie ik een beetje ruzie had,ging ons ook heel de tijd bellen en niks zeggen enzo...
    Wij hadden toen pas ons allereerste mobieltje,dus iedere keer als de huistelefoon ging,belden we tegelijkertijd naar haar op met het mobieltje,en ja hoor ze was in gesprek :rolleyes:
    Stopte het op onze huistelefoon,dan ging haar telefoon ook weer gewoon over...

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    http://www.06gids.nl/

misschien kun je hier iets vinden?ik weet alleen niet of alleen het nummer genoeg is...

Veel succes!

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Girl75, idd een handig truukje alleen hebben de meeste mensen dubbelgesprek tegenwoordig...

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Het nummer opvragen gaat helaas niet. Daar heb je echt naam en adres voor nodig.

Misschien kun je met een onderdrukt nummer terugbellen...misschien neemt er wel iemand met z'n naam op...weet je meteen wie het is.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
  7. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Als je in de telefoongids staat dan vindt ie je idd.
    Zo niet, dan vindt ie helemaal niets.

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Waarom bel je niet even met je eigen mobieltje. Zet je je nummerherkenning uit. Weet je gelijk wie het is.

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    he twingo , via www.gebeld.nl kan je namen en/of nummers achterhalen...
    mischien een goede tip?

(06 nr zijn moeilijker, mischien heb je geluk) ;)

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja precies, zo doe ik dat ook altijd hihi

11. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
  12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik word ook elke ochtend of avond gebeld door n 'privénummer'. Héél erg irritant. Ik neem dan op, zeg mn naam en daarna hoor ik een soort van rumoer op de achtergrond en hangt degene weer op. Vaag :(

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij worden al weeeeeeeeeeeeeeken gebeld... het is geloof ik een oude (demente?) mevrouw... ze belt steeds weer opnieuw en dan komt ze erachter dat ze verkeerd verbonden is en zegt dan in het duits dat ze het verkeerde nr heeft gedraaid. Echt meerdere malen per week. Of het een grapje is of dat die vrouw gewoon ontzettend vergeetachtig is... ik weet het niet. Haar nr heb ik helaas niet, ze belt anoniem.

Succes!

14. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik zou zelf terug bellen op dat o6 nummer hoor, maar ja dan moet je ook maar hopen dat ie persoon een naam zegt etc.

Ik hoop ook dat je het op een van de links van de andere dames kan vinden.

Succes want het lijkt me behoorlijk irritant :(

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik heb het ook een keer gehad.

Ik heb altijd twee dingen gedaan:

Opnemen en gewoon apart leggen. De telefoon gewoon laten met diegene aan de lijn. De kosten zijn voor hen. Laat maar lekker aan de telefoon blijven.

Ofde provider waar jij bij zit kan een waarschuwing geven aan de beller. Als je aangifte doet bij jou provider zullen die geloof ik samen met de politie de beller aanspreken en dwingen te stoppen met bellen naar jou toe. Het is namelijk strafbaar, iemand stalken per telefoon.
    Misschien kan jou provider wel het nummer blokkeren dat jou steeds belt.

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo zijn wij eens belazerd door n man, die achteraf nogal in de war leek, waarvan we alleen zn voornaam en o6 nummer wisten. We hebben dat nummer gegoogled en kwamen erachter waar ie werkte en waar ie woont.
    We hebben m toen een paar mailtjes (hihi op zn werk) gestuurd met t bericht dat ie t in orde kon maken voor ons en dat we anders zn baas gingen infotmeren (alsof die t lekker interessant zou vinden, hihi).
    De hele deal is toen ongedaan gemaakt en geregeld. Niet helemaal naar t zin, maar t heeft ons iig niks gekost en geen ellende van die vent meer.

17. twingo

twingo Lid

12 nov 2005
    83
    0
    0
    ik heb gezocht via gebeld worden en alle andere sites maar niks ,toen probeerde ik het mobiele nummer van mijn man eens, wat denk je ook zijn nummer kon hij niet achterhalen :(
    En hij heeft een abbonement geen prepaid.

Afijn vanmorgen heb ik het nummer eens gebeld(na tig x proberen,deze mobiel stond af). Kreeg ik ene simons aan de lijn :(
    Ik zei je nummer staat bij ons op de nummermelder .....bleek dat hij een verkeerd nummer had gedraaid!
    SHIT en wij dachten dat we de stalker hadden!
    We hebben via casema een lijst bij moeten houden van wanneer en hoe laat we worden gebeld, ook al gaat de telefoon 1x over nog kunnen ze hem achterhalen.
    Tis wel jammer dat wij dat niet te weten komen wie het doet want dat zeggen ze niet helaas.

in ieder geval bedankt voor jullie tips,en als ik iets meer weet horen jullie het wel.
    groetjes twingo.

18. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Je kan ook door de provider de nummer die je belt laten blokkeren! Hebben wij ook gehad, en na die tijd nooit geen telefoon weer gehad!

En de mobiel nummers zijn niet te vinden via www.ikhebje.nl of dat soort sites want vaak staan ze met een mobieltje niet in de telefoonboek!

S6!

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij ons is het al sinds van de zomer bezig. ik neem geen een geheim nummer meer op al is dat vervelend voor sommige mensen maar helaas pinda kaas.
    We verdenk ook wel iemand maar we hebebn het nummer niet

Deel Deze Pagina